Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הכיטוב מעל 300 מ'


z-man
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום כמו רבים וטובים בבית החרושת שנקרא "בית המשפט לתעבורע".

תוצאות נסיעה למפגש לא טוב שהיה פעם במתחם BIG.

נתפסתי על 105 במקום של 70 ע"י ממל"ז.

כמו אזרח מהוגן נתתי לפקידת הקבלה שם את הדו"ח, היא אמרה תודה ו "תשב, מיד יקראו לך"

ישבתי

חיכיתי וחיכיתי, ונאדה, לא קוראים לי ולא נעלים.

כעבור שעה נמאס לי ובדקתי שוב מה קורה איתי.

הבחורה החביבה אמרה שהתיק לא קיים אצלה, והוא בכלל לא הוגש לבית המשפט, וזאת כנראה שהמדידה היתה מעל 300 מ'.

החיוך התחיל להתרווח על פני.

הוסיפה ואמרה שעקב הפסיקה של בג"ץ שוכבים אלפי דוחות בארגזים במשטרה, כשלא ברור להם מה לעשות איתם.

זהו, יצאתי הביתה שמח וטוב לב, בידיעה שלפעמים זה ממש טוב שחבורה של מטומטמים מנהלת את המשטרה.

פורסם

אכן, לאור פסיקת העליון בדבר מדידות הממל"ז השופטים מזכים את הנאשמים מהעבירות שנמדדו מעל 300 מ'.

 

התובעים מבקשים דחיות, אך ביהמ"ש אינו נעתר להם.

 

המשטרה נערכת בימים אלו לערער על פסיקת העליון ובקש דיון נוסף בעיניין, אי לכך היא נמנעת מלהגיש חלק מכתבי האישום הללו ושומרת לעצמה את הזכות להגישם אם וכאשר ההלכה תשתנה :?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אכן, לאור פסיקת העליון בדבר מדידות הממל"ז השופטים מזכים את הנאשמים מהעבירות שנמדדו מעל 300 מ'.

 

התובעים מבקשים דחיות, אך ביהמ"ש אינו נעתר להם.

 

המשטרה נערכת בימים אלו לערער על פסיקת העליון ובקש דיון נוסף בעיניין, אי לכך היא נמנעת מלהגיש חלק מכתבי האישום הללו ושומרת לעצמה את הזכות להגישם אם וכאשר ההלכה תשתנה :?

 

עמית

 

"שומרת את הזכות" - להזכירכם הזכות הזאת מוגבלת בזמן, יש מושג שנקרא "התיישנות" :p

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אכן, לאור פסיקת העליון בדבר מדידות הממל"ז השופטים מזכים את הנאשמים מהעבירות שנמדדו מעל 300 מ'.

 

התובעים מבקשים דחיות, אך ביהמ"ש אינו נעתר להם.

 

המשטרה נערכת בימים אלו לערער על פסיקת העליון ובקש דיון נוסף בעיניין, אי לכך היא נמנעת מלהגיש חלק מכתבי האישום הללו ושומרת לעצמה את הזכות להגישם אם וכאשר ההלכה תשתנה :?

 

עמית

 

"שומרת את הזכות" - להזכירכם הזכות הזאת מוגבלת בזמן, יש מושג שנקרא "התיישנות" :p

 

ההתיישנות טרם הגשת כתב אישום ארוכה יותר מזו שלאחר שזוכית(זכות ערר).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אכן, לאור פסיקת העליון בדבר מדידות הממל"ז השופטים מזכים את הנאשמים מהעבירות שנמדדו מעל 300 מ'.

 

התובעים מבקשים דחיות, אך ביהמ"ש אינו נעתר להם.

 

המשטרה נערכת בימים אלו לערער על פסיקת העליון ובקש דיון נוסף בעיניין, אי לכך היא נמנעת מלהגיש חלק מכתבי האישום הללו ושומרת לעצמה את הזכות להגישם אם וכאשר ההלכה תשתנה :?

 

עמית

 

"שומרת את הזכות" - להזכירכם הזכות הזאת מוגבלת בזמן, יש מושג שנקרא "התיישנות" :p

 

ההתיישנות טרם הגשת כתב אישום ארוכה יותר מזו שלאחר שזוכית(זכות ערר).

 

עמית

 

אם אינני טועה יש להם שנה להגיש כתב-אישום, לעומת 45 יום בלבד לערער על פסק דין שניתן.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אכן, לאור פסיקת העליון בדבר מדידות הממל"ז השופטים מזכים את הנאשמים מהעבירות שנמדדו מעל 300 מ'.

 

התובעים מבקשים דחיות, אך ביהמ"ש אינו נעתר להם.

 

המשטרה נערכת בימים אלו לערער על פסיקת העליון ובקש דיון נוסף בעיניין, אי לכך היא נמנעת מלהגיש חלק מכתבי האישום הללו ושומרת לעצמה את הזכות להגישם אם וכאשר ההלכה תשתנה :?

 

עמית

 

"שומרת את הזכות" - להזכירכם הזכות הזאת מוגבלת בזמן, יש מושג שנקרא "התיישנות" :p

 

ההתיישנות טרם הגשת כתב אישום ארוכה יותר מזו שלאחר שזוכית(זכות ערר).

 

עמית

 

אם אינני טועה יש להם שנה להגיש כתב-אישום, לעומת 45 יום בלבד לערער על פסק דין שניתן.

 

זוהי בדיוק טענתי :idea:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בדיפנס ? גם וגם וגם.

 

בעקבות פסיקת העליון האחרונה ההנחיות הן לאכוף עד 300 מ' בשני המקרים.

מותר במרחק גדול יותר עם חצובה ועדשה מגדלת (שאינן , כידוע , בנמצא).

פורסם
מותר במרחק גדול יותר עם חצובה ועדשה מגדלת (שאינן , כידוע , בנמצא).

השימוש בחצובה נאסר מחשש לפגיעה בעיני נהגים. הרציונל הוא שהרעידות הטבעיות של ידיו של השוטר ימנעו מצב בו הקרן תתמקד בעיני הנהג ליותר מפרק זמן קצרצרצר עד קצרצר.

כך שאני לא רואה בעתיד הקרוב שוטרים לוזרים ליותר מ-300 מ'. (לוזרים מלשון משתמשים בלייזר, לא מלשון מפסידנים... למרות שמי שבחירת הקריירה שלו היא לעמוד בצידי כבישים בקור רק כדי לדפוק אנשים אחרים לא נמנה אצלי ברשימת האנשים שהגיעו למשהו בחיים...)

פורסם

אגב, כל מי שנתפס ובמדידה רשום מרחק מעל 300 מ' או שלא רשום מרחק בכלל,

לבקש להשפט!!!!

 

לטעון תמיד שהמדידה מעל 300 מ', למשטרה אין מה לעשות עם הדו"ח, וזה רק יסבך אותם יותר.

 

כאן אפשר לקרוא על הסטטוס המשפטי של הפסיקה:

http://www.speedtraps.co.il/talkback/igal2.php

פורסם
אגב, כל מי שנתפס ובמדידה רשום מרחק מעל 300 מ' או שלא רשום מרחק בכלל,

לבקש להשפט!!!!

 

לטעון תמיד שהמדידה מעל 300 מ', למשטרה אין מה לעשות עם הדו"ח, וזה רק יסבך אותם יותר.

 

כאן אפשר לקרוא על הסטטוס המשפטי של הפסיקה:

http://www.speedtraps.co.il/talkback/igal2.php

 

אל תחלק עצות אחיתופל :x

 

מרחק המדידה רשום בד"כ רק בחלק של הדו"ח שנשאר אצל השוטר.

אם אתם זוכרים (השוטר מראה ללקוח את המהירות והמרחק על צג הממל"ז) שהמרחק היה גדול מ-300 מטר - אז אולי כדאי ללכת למשפט.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...