Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Air-Time בכבישי ישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביציאה הצפונית מרחובות, לכיוון נס ציונה.

נוסעים הפסי רכבת במהירות 60-70 קמ"ש לערך, המסילה היא שטח מישורי שחוצה ירידה של הכביש. חביב למדי.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא סגור על שם הרחוב, אבל מי שבפ"ת בטוח מכיר, אם באים מכיון החווה החקלאית\ עמל ב \ שניידר , יש צומת עם חנות פרחים ומכונת וידאו קטנה, מי שבא מהכיון הימני במהירות של 70+ יכול לקבל הרבהההה מאוד אייר טיים :) , הקטע הוא שיש שם רמזור ו 90% הוא אדום :\

 

פעם יצא לי לבוא לשם ב 130 (קשה לבוא ביותר זה עיקול) עם פונטיאק, וההרגשה... פשוט מפחידה עד כדי תענוג :)

רחוב אבי אורן. וברמזור המדובר הוא מתחלף לדגל ראובן.

פורסם
אתם מתכוונים לתחושה הזו כמו בנדנדות? צמרמורת כזו?

 

בתחנת הרכבת בכפ"ס, נכנסים אליה מכיוון מזרח, נוסעים ישר ועוברים את חניון הרכבת.

בצומת השני יש גבעה כזו, שמספיק לעבור ב-70 קמ"ש כדי להרגיש את התחושה הזו.

אבל מכיוון שזה צומת T בעלת זרוע דו-סטרית, זה מאוד מסוכן לבוא במהירות גבוהה, שכן הכביש צר, ומכוניות באות ממול.

 

 

8)

 

אם תסע שם על 70 (או אפילו 50), ויבוא לך אוטובוס או משאית ממול אז זה לא יהיה Air Time זה יהיה Pain Time!

Finger's gonna kill me.

פורסם

נתניה חברה נתניה!

 

בפסי הרכבת מהיציאה מאזור התעשיה החדש לכיוון אבן יהודה(100 קמ"ש ואתם באוויר,בדוק!).

 

וגם בעליות והירידות של בית ליד.

לא בדיוק זמן אוויר אבל במהירות של 180 יש תחושה טובה של ריחוף.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אני לא סגור על שם הרחוב, אבל מי שבפ"ת בטוח מכיר, אם באים מכיון החווה החקלאית\ עמל ב \ שניידר , יש צומת עם חנות פרחים ומכונת וידאו קטנה, מי שבא מהכיון הימני במהירות של 70+ יכול לקבל הרבהההה מאוד אייר טיים :) , הקטע הוא שיש שם רמזור ו 90% הוא אדום :\

 

פעם יצא לי לבוא לשם ב 130 (קשה לבוא ביותר זה עיקול) עם פונטיאק, וההרגשה... פשוט מפחידה עד כדי תענוג :)

 

:mm_yeah: אכן מקום א-ד-י-ר ל AIR-TIME ! (מדובר בקטע כביש המחבר בין דרך רבין לרחוב דגל ראובן, כמדומני מדובר ברחוב "הצייר").

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני מכיר את ההרגשה...

אפשר לעשות את זה בכל מקום...

הנה המתכון....

תבנו רמפה גדולה (אבל לא כל-כך גדולה)...תאספו מהירות גבוהה(אבל לא כל-כך גבוהה) ובהצלחה...בטוח תרגישו משהו אפילו ב 60 קמ"ש...

ועכשיו ברצינות...

תמיד אני מרגיש את זה כשאני נוסע עם ידיד שלי ברחוב ליד בית הקברות בראשון שנמצא ליד איזה בית ספר שאם ממשיכים ברחוב הזה עד הסוף מגיעים לרחוב ירושלים....הבנתם איפה זה נמצא אז יאלה לכו לנסות... :D:oops:

אני מחכה לכם שם.... :wink:

פורסם

אני מעדיף לא לבצע קפיצות כאלה עם פרייבט. את ה AIR TIME שלי אני מקבל בשטח ושם עם רכב מתאים אפשר שזה יראה גם כאילו מדובר בפינלנד.

בכל אופן בכביש העולה לאחוזת יערות הכרמל מצומת עתלית יש קטע בו הכביש מקבל ירידה ממש תלולה. אם באים לשם מספיק מהר אפשר לפתוח מיתלים.

גם בכביש אשתאול יש מאין גיבעונת אבל זה בדיוק בקטע הצר ולכן די מסוכן שם.

מקום אחרון שאני מכיר הוא כביש יער ירושלים, פונים בסיבוב מוצא ימינה וימינה ואז נוסעים לכיוון בית זיית יש שם מין גיבעונת גם. בכיוון ההפוך הקפיצה תהיה יותר גבוהה.

 

תבלו.

second is the first looser

פורסם

אבל אצלי לא מדובר בעליה לאוויר לגמרי, הצמיגים עדיין בקרקע אבל המיתלים עולים ויורדים. ברור שאם רכב יעלה ממש לאוויר (כמו ג'יפ בקפיצה לצורך הדוגמא) הנחיתה תהיה :?

 

גיא

פורסם

בירידה מגהה (לכיוון דרום) לכיוון רמלה אם לוקחים את הנתיב השמאלי במהירות די מהירה יש עלייה וישר ירידה שיוצרת את התחושה המדוברת

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
אתם מתכוונים לתחושה הזו כמו בנדנדות? צמרמורת כזו?

 

בתחנת הרכבת בכפ"ס, נכנסים אליה מכיוון מזרח, נוסעים ישר ועוברים את חניון הרכבת.

בצומת השני יש גבעה כזו, שמספיק לעבור ב-70 קמ"ש כדי להרגיש את התחושה הזו.

אבל מכיוון שזה צומת T בעלת זרוע דו-סטרית, זה מאוד מסוכן לבוא במהירות גבוהה, שכן הכביש צר, ומכוניות באות ממול.

 

 

8)

 

אם תסע שם על 70 (או אפילו 50), ויבוא לך אוטובוס או משאית ממול אז זה לא יהיה Air Time זה יהיה Pain Time!

 

אוטובוסים ומשאיות לא עוברים שם. יש כניסות אחרות ונוחות יותר לתחנה לבעלי רכבים "כבדים".

אבל בגלל זה עושים את זה עם חברים, שהם עוברים את הגבעה ומדווחים אם פנוי. יש לציין שעדיף לעשות זאת בלילה.

172

פורסם

בערד בכביש מהמלונות, 100 קמ"ש, חבר שלי נוהג אני אחריו עם האוטו שלי, יש שם ירידה ועלייה ממש חדה על איז 3 מטר, כל האוטו שלו עולה באוויר (מיצובישי לנסר), ממש 4 גלגלים, הוא מאבד שליטה ונכנס בקיר של איז הווילה, גדר. :? האוטו טוטלוס. באסה.

פורסם

בדרך ממחלף לטרון לצומת נחשון יש כביש בטון ישר וארוך, שבו ניתן בקלות לסגור סקאלה (לא שעשיתי את זה, הסקסו לא עוברת 215 :twisted: ). הוא בנוי מעלייה ארוכה ולאחרייה ירידה ארוכה שבסופה ישורת (ארוכה). באמצע העלייה יש איזה מפגע מע"צ סטנדרטי, כלומר הכביש לא בנוי כל כך טוב ויש הפרשי גובה.

 

עכשיו, ב-100 קמ"ש ממש לא מרגישים את זה. אבל בכפול :?:?:?

 

שם אפשר בקלות לקבל אייר טיים (וגם להרגיש את האוטו מתפרק לחתיכות)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בחיבור בין איילון דרום לכביש ת"א-ירושלים (1)..

אחרי הסיבוב לכיוון שמאל עולים על גשר..

על הגשר יש מלא עליות וירידות ובמהירות גבוהה 120+ מרגישים ריחופים אבל האוטו לא עוזב את הרצפה :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בדרך ממחלף לטרון לצומת נחשון יש כביש בטון ישר וארוך, שבו ניתן בקלות לסגור סקאלה (לא שעשיתי את זה, הסקסו לא עוברת 215 :twisted: ). הוא בנוי מעלייה ארוכה ולאחרייה ירידה ארוכה שבסופה ישורת (ארוכה). באמצע העלייה יש איזה מפגע מע"צ סטנדרטי, כלומר הכביש לא בנוי כל כך טוב ויש הפרשי גובה.

 

עכשיו, ב-100 קמ"ש ממש לא מרגישים את זה. אבל בכפול :?:?:?

 

שם אפשר בקלות לקבל אייר טיים (וגם להרגיש את האוטו מתפרק לחתיכות)

 

רוני

 

רק שתהיה מעודכן , משטרת התנועה גם היא מתה על הקפיצה הזו , רק שהיא עוצרת מייד אחריה , בירידה ,כדי להתאושש , ובאותה הזדמנות להפעיל אקדח לייזר (דוגמא ניתנה גם היום אחה"צ :? )


×
×
  • תוכן חדש...