Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

 

רצועת מנוע (טיימינג) נקרעה במגאן דיזל 99 מנוע F8Q צבאית.

 

שמתי טיימינג מחדש, כיוונתי לפי ההוראות ב AUTODATA

אני לא מצליח לראות על המשאבה אם היא של LUCAS או BOSCH, לפי AUTODATA הכיוונים שונים

המצב הוא כזה -הרכב מניע, אבל דופק בחוזקה, ועשן שחור מתיימר מהאגזוז,

לפני שאני מרים מכסה שסתומים לבדוק אם השסתומים ניזקו מהרצועה שנקרעה, למיטב הבנתי אם הרכב הניע - השסתומים בסדר.

 

מה הסיכוים שטעיתי ב 3-4 שינים בכוון של המשאבת הזרקה ?

פורסם

על רצועת הטימניג ישנם שלוש פסים לרוחב החגורה וסימן של חץ כיוון סיבוב המנוע.

על גלגל גל הארכובה גלגל גל זיזים ומשאבת ההזרקה יש סימני נקודה בחלק החיצוני של הגלגל.

על רצועת הטימניג יש שתי פסים קרובים ופס אחד רחוק.

אתה מניח את הרצועה עם הפס הרחוק על סימן בגלגל שניים של גל הארכובה כאשר הרצועה עם החץ כלפי סיבוב המנוע.

לאחר מכן על גלגל גל הזיזים פס מול סימן ופס אחרון על סימן במשאבת ההרקה (משאבה בוש).

במידה שהרכב מעשן או מזייף או מרעיש לאחר הרכבת רצועת טיימניג הסיבה שסתומים התעקמו .

בדוק נפילת לחץ במידה ויש בעיה.

פורסם

יוסי בדקתי את התזמון שלוש פעמים, התזמון נכון כפי שאמרתה, הרמתי מכסה שסתומים, שסתום אחד כפי שחשדתי נפל פנימה, הרמתי את הראש, לא נראה שיש נזק פרט לכך. הראש כבר כמעט בחוץ, רק האגזוז מפריע לי.

×
×
  • תוכן חדש...