Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

אני שואל בשביל חברי, מזה כשנה יש לו הונדה אקורד 2008

לאחר כשנה התגלו פגמים ב-לקה , בחלק הקידמי בעיקר (מכסה מנוע) + גג + תא מיטען

הרכב לא נימצא במישור החוף , (בנצרת עלית )

ניראה כי היו בועות ב-לקה וזה התפוצץ ?

 

האם מישהו ניתקל בבעייה דומה

אשמח לשמוע , האם החברה התערבה ונתנה שירות אחריות

 

תודה לכם

פורסם

עם מה הוא שתף את האוטו אם אפשר לשאול, בכל מקרה זה חריג מאוד אחריי שנה על הכביש

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

פורסם

איפה הוא חנה את האוטו ? זה ניראה לי מקור הבעיה ..

אני נתקלתי בטויוטה פריוס 2008 פחות משנה על הכביש שכל הגג מכסה המנוע שלה מלאים בפגמנטים וקילופי לקה ,

מברור שנעשה החניה הפרטית של בעל הרכב היא מתחת לעץ, הפרחים שהעץ מושיר הם בעלי חומציות שהיא זו שפגעה בצבע הרכב , ברור שלי שבעל הרכב גם לא בדיוק הקפיד לשתוף את רכבו מה שהיה יכול למזער את הנזק ,

אבל ברור לי שזו הייתה הסיבה ולא ניראה לי שאחריות יצרן יכולה לעזור במשהו כזה .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

זה מצב שיתכן אם באה עם הרכב במגע לשלשת של ציפורים.

אם אכן כך הדבר,ערוך חיפוש,הנושא נידון לגבי רכב סוזוקי סוויפט 2008 והתייחס לתגובתו של רפי לין.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

גם היצרן הכי קפדן לא חף מטעויות בתהליך הצביעה או בכל פריט אחר המורכב או עובר תהליך יצור ברכב.

 

בכל מקרה, כדי לסייע ולחוות דעה כדאי שתעלה לכאן תמונות של הפגם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מבטיח להעלות תמונות של הליקויים , לאחר שאקבל את התמונות מחברי

בכל אופן ,האם אתם מכירים מוסך ,מכון ,פחח מיקצועי באזור הצפון (נצרת,חיפה ,קריות )

אשר יכול לאבחן בעייה כזאת ,מה הגורם ? האם ניתן לטפל בזה מבלי לצבוע שני,ועוד שאלות

כעיקרון אמור להגיע מהנדס של הונדה , על מנת לאבחן את הבעייה

אבל חברי היה רוצה להיות מוכן לפני ,הרי עדיין מדובר באיבחון של מהנדס מטעם החברה

 

 

תודה רבה לכם בשמו ושמי !

פורסם
היו מקרים של קילופי צבע גם בסיויק חדשות.

 

זאת שאלה או עובדה !

בכל אופן אשמח לשמוע אם אתה מכיר על סיפור אישי

 

תודה רבה !

פורסם

היי חברה

 

אשמח לתגובות ,קיבלתי את התמונות היום מחברי

 

אני לא מצליח להכניס תמונות ,לכן הכנסתי קישורים לתמונות (עזרנו לך עם זה קצת - ההנהלה).

 

DSCF3889.JPG

 

DSCF3890.JPG

 

 

 

DSCF3892.JPG

 

 

DSCF3895.JPG

http://picasaweb.google.com/amorelior/CYfzGF#5363893963127173634

 

http://picasaweb.google.com/amorelior/CYfzGF#5363893977979449826

 

http://picasaweb.google.com/amorelior/CYfzGF#5363893993430264946

 

http://picasaweb.google.com/amorelior/CYfzGF#5363895065178203186

 

תודה לכם !

פורסם

לעיני נראה כאילו הצבע מתקלף, או שיש פגם בצבע המקורי, ואו שהחלק עבר תיקון צביעה לפני המסירה.

גש ליבואן ובקש תיקון של החלק הפגום.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...