Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז שקניתי את ג'סטין היו לי רעשים של מתכת מתחת לרכב...מבדיקה שעשיתי גיליתי תושבת שמחוברת למוט מייצב (זה מוט המייצב בכלל?) גמורה..ללא גומי בכלל! פירקתי אותה ועכשיו צריך לקנות חדשה...3 שאלות:

 

1. איפה ניתן להשיג כזו תושבת באזור מרכז רבתי?

 

2.האם מסוכן לנהוג ככה? האם היא קריטית מאוד? אני צריך לנהוג 5 ק"מ לכל כיוון...יש חשש?

 

3.מישהו יודע מה תפקידה?

 

*מצורפת תמונה.

Justic.jpg

פורסם
מאז שקניתי את ג'סטין היו לי רעשים של מתכת מתחת לרכב...מבדיקה שעשיתי גיליתי תושבת שמחוברת למוט מייצב (זה מוט המייצב בכלל?) גמורה..ללא גומי בכלל! פירקתי אותה ועכשיו צריך לקנות חדשה...3 שאלות:

 

1. איפה ניתן להשיג כזו תושבת באזור מרכז רבתי?

 

2.האם מסוכן לנהוג ככה? האם היא קריטית מאוד? אני צריך לנהוג 5 ק"מ לכל כיוון...יש חשש?

 

3.מישהו יודע מה תפקידה?

 

*מצורפת תמונה.

 

1. בר"ג 036187839 . בפ"ת 039302356

2.כן , מסוכן לנהוג כך.

3.תומך מיתלה שלא יזוז קדימה , אחורה .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
1. בר"ג 036187839 . בפ"ת 039302356

2.כן , מסוכן לנהוג כך.

3.תומך מיטלה שלא יזוז קדימה , אחורה .

 

 

תודה רבה על המידע המועיל.:-)

 

מחר אבדוק בפ"ת...מקווה שלא תהיה בעיה במלאי.

פורסם

זה לא "תומך מתלה שלא יזוז קדימה אחורה". מוטות הרדיוס שעושים את הפעולה הזו נראים בבירור בתמונה והם בסדר.

 

מדובר במוט מייצב שמיועד למניעת גלגול של המרכב בפניות. זה מוריד את הבטיחות של הנסיעה, אבל אני מכיר הרבה ג'יפאים שנוסעים שנים לאחר שהורידו את המוט הזה (ואני לא נכנס כרגע לדיון אם זה צעד חכם או טפשי) וגם אני, אם הייתי נתקל במצב דומה, לא הייתי מזמין גרר בשביל זה, למרות שזה לא חוקי וזה פחות בטיחותי לנסוע כך.

×
×
  • תוכן חדש...