Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מפרסם בשביל חבר ציוד אודיו איכותי מאוד,

הציוד פורק מהרכב שלו עקב קבלת רכב מהעבודה(העסק של אבא).

הציוד במצב ממש חדש,וניקנה במחירי חנות ולא מיד שנייה!!!

לפרטים 0502153344 תומר,הציוד נמצא בקרית-גת וניתן להגיע לראות בתיאום מראש!!!

1. סט קומפוננט מורל דוטק אוביישן,

לא צריך להרחיב יותר מידי אני מאמין שאין אחד שלא שמע על הסט המטורף הזה.

מחיר לסט מלא ומקורי רק 1000 שקלים!!!

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.woofersetc.com/images/products/4759.jpg&imgrefurl=http://www.woofersetc.com/p4759/Dotech-Ovation-Comp-6--Morel--2-Way-Component-System.htm&usg=__RWSGfCwRNOXj25rfB3zm1eoYCJY=&h=348&w=400&sz=35&hl=iw&start=2&um=1&tbnid=sTpOPGTs_jtk0M:&tbnh=108&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dmorel%2Bdotech%2Bovation%26hl%3Diw%26sa%3DN%26um%3D1

2. מגבר 4 ערוצים איכותי מאוד של חברת אינפיניטי.

מחיר למגבר רק 700 שקלים את כול הנתונים ניתן למצוא בקישור הבא

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.newpan.co.il/_Uploads/1730475A_v1_gry_to.jpg&imgrefurl=http://www.newpan.co.il/Index.asp%3FCategoryID%3D390&usg=__G2wH87CKqD89egzPYLF3ueqr0aY=&h=120&w=110&sz=30&hl=iw&start=2&um=1&tbnid=KD1mq_-b-plKlM:&tbnh=88&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3D%25D7%2590%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2598%25D7%2599%2B475A%26hl%3Diw%26um%3D1

3. מגבר מונובלוק חזק מאוד ואיכותי של חברת JBL

מחיר למגבר רק 700 שקלים את כול הנתונים ניתן למצוא בקישור הבא

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.cartoys.com/cartoy/images/productimages/lg/GTO3501-lg.jpg&imgrefurl=http://www.cartoys.com/Default.cfm/p/JBL_GTO3501_360_Watt_subwoofer_Amplifier/&usg=__ETS4HiZDd28yH0Fshe2RoHA1lIA=&h=249&w=300&sz=10&hl=iw&start=5&um=1&tbnid=Fejw7jM8XsqJ8M:&tbnh=96&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3DJBL%2BGTO%2B3501%26hl%3Diw%26um%3D1

4. סאב 10 אינטש חזק מאוד ואיכותי של חברת רוקפורד פוסגייט.

הסאב מדגם P1 סאב איכותי ומדויק מאוד בעל צליל מפתיע שמעלה כול פעם חיוך מחדש.

מחיר לסאב כולל התיבה רק 500 שקלים

הסאב כולל תיבה מקורית אטומה,והוא נראה בדיוק כמו בתמונה.

http://3.bp.blogspot.com/_cXk0K3QgJ8w/SadUfrujVAI/AAAAAAAAAJo/XclexdQIuyM/s400/22022009022.jpg

פרטים תכניים על הסאב ניתן למצוא בקישור הבא.

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.groupdestore.com/image/users/100134/detail/big/1181084.jpg&imgrefurl=http://www.groupdestore.com/100134/ROCKFORD-FOSGATE-10-in-Punch-P1-4-Ohm-Svc-Subwoofer-P1S410&usg=__ryVwuDcZkGoZLdYGueHrek4PG-4=&h=540&w=540&sz=41&hl=iw&start=6&um=1&tbnid=XgRcAFuAtWTt4M:&tbnh=132&tbnw=132&prev=/images%3Fq%3Drockford%2Bp1%2B10%26hl%3Diw%26um%3D1

×
×
  • תוכן חדש...