Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי ברחוב טשרניחובסקי, לכיוון גאולה, עברתי בדרך על אלנבי, כי זו הדרך והתחלתי לפנות לאט לתוך גאולה. פתאום רוכב אופנוע ניסה לחתוך אותי משמאל, ונכנס לי בכל צד שמאל של האוטו(של הנהג כמובן).

הפנייה שמאלה מותרת, לבאים מטשרניחובסקי. בדקתי ב7 עיניים שאני יכול לבצע את הפנייה, ולמרות הכל רוכב האופנוע הגיע משום מקום(מאחורי, לא במהירות כה רבה) ונכנס לי בצד שמאל.

 

האשמה פה היא ברורה, וכמובן שהיא של רוכב האופנוע.

לקחתי פרטים, ביטוח, נפח מנוע, מספר שילדה, צילמתי את המכות, את הנהג הפוגע, את אופנוע, את הלוחית רישוי. מה עכשיו? מעביר את הפרטים לסוכן הביטוח והוא מטפל את הכל?

להבא, מה שעשיתי זה טוב? מבחינת פרטים.

נזק פיזי לי או לא, לא נגרם. חשוב לי לציין, איתי היו 2 חברים באוטו, הוא כמובן לבד.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

אצלי, לאור נסיונות העבר, מונח, באופן קבוע,טופס דיווח תאונה שאני מקבל כל שנה מחברת הביטוח שלי ברגע שחידשתי את הפוליסה. שמה רשום מה הפרטים שצריך לקחת:

 

שם מלא של הנהג.

ת.ז.

כתובת מלאה.

טלפון בבית.

פלאפון.

חברת ביטוח.

מספר פוליסה.

יצרן ודגם.

מספר רישוי.

שם בעל הפוליסה, כתובתו ומספר הטלפון שלו.

 

לקחת כל הנ"ל,תעביר לביטוח שלך. תספר איך קרתה התאונה. אם יש עדים, אז כמובן, לתת שמותיהם לביטוח.

ובגדול, לתת כמה שיותר פרטים. זה רק יכול לעזור.

Nothin really matters to me

פורסם

מזה אפשר להבין, שללא קשר לאשמה, העובדה שלא ראית אותו לא אומרת שהוא לא היה קיים שם.

 

לכן, ממליץ לך לתקן את כיוון המראות שלך וללמוד כיצד לעשות בהן שימוש נכון יותר.

כאשר המראות מכוונות נכון והטכניקה נכונה גם היא, אין סיכוי שתוכל לפספס במקרה כזה.

 

לגבי האשמה,

קשה להבין במדויק לפי הדברים שכתבת.

נסה להוסיף ציור של המקום וכיווני הנסיעה של שנייכם.

 

אגב, אני משער שלא עשית שימוש באיתות (ואם כן לא מספיק זמן לפני הפניה), שכן אחרת הרוכב היה מבין לאן התכוונת לנסוע. אם הוא לא השאיר מכתב התאבדות, אני מנחש שהוא פשוט לא הבין אותך.

 

דני G.

פורסם

אופנוען = מכור לגבס, כך היה רשום על קיר בכביש 2 ליד הרצליה

 

עם הרכישה הם חתמו על מכתב התאבדות שרק התאריך נשאר פתוח:-).

 

גם כיוון המראות הטוב ביותר לא מכסה את כל השטח, ותמיד יש שטחים מתים, תרתי משמע

 

אין ספק שחברו לתאונה הזו , לפחות לפי ההסבר המבולבל, כל האלמנטים שזירזו את קרות התאונה, שלמזל כל הנוגעים הסתיימה כפי שהסתיימה , אני מניח בגלל המהירות הנמוכה בה בתרחשה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עם הרכישה הם חתמו על מכתב התאבדות שרק התאריך נשאר פתוח:-).

ישה היקר, כל תגובה שלך היא פשוט פניני חוכמה, אני מקווה שאתה לא מתבלבל בין הכדורים.

 

כל עוד לא בטוח שנהג הרכב אותת ומראותיו היו מכוונות אי אפשר להאשים באופן גורף את רוכב האופנוע (שאני בטוח שיצא מהתאונה עם קצת יותר משפשוף בצבע).

הלקח שאתה צריך ללמוד מהעניין ולא משנה מי אשם (הרי אם הוא היה נפצע קשה או גרוע מכך היית מתחרט על העניין כל החיים), הוא שעדיף להסתכל שוב במראה .

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

הרופא אמר לקחת את כולם ביחד ככה אין אפשרות לבילבול. אני רק צריך לזכור איפוא שמתי אותם. בשביל זה יש לי כדור אחר כמובן, איפוא שמתי אותו לעזאזל?

 

לא כתבתי על אשמה של אף אחד כי ההסבר היה מבולבל, וייתכן שהאופנוען היה זך כשלג. לצערי בהתמודדות בינו לבין הרכב , האופנוען בד"כ יוצא המפסיד הגדול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אגב, אני משער שלא עשית שימוש באיתות (ואם כן לא מספיק זמן לפני הפניה), שכן אחרת הרוכב היה מבין לאן התכוונת לנסוע. אם הוא לא השאיר מכתב התאבדות, אני מנחש שהוא פשוט לא הבין אותך.

 

דני G.

 

אם יוצא לך לנסוע הרבה הרבה במרכז תל אביב, אתה יודע שאיתות, סימון עם ידיים או כל אמצעי אחר שמראה פניה/מעבר נתיב לא יעיל כנגד קטנועים. כמישהו שגר באזור, אני כל יום פונה שמאלה מרחוב דו סטרי לחד סיטרי (מבוגרשוב לבוקי בן יגלי, אם מישהו מכיר), עם איתות כ-50 מטר מראש. יצא לי כבר להיעקף משמאל מספר לא מועט של פעמים על ידי קטנועים תוך כדי הפניה שמאלה.

פורסם

לכל התוהים, האיתות התחיל ישר שעברתי את קו העצירה של טשרניחובסקי. ( מסלול הנסיעה הוא ישר, ואז יש את הפנייה שמאלה לגאולה).

אגב, גם אם הייתי רואה את רוכב האונפוע, כלום לא היה עוזר, כי הוא נכנס לי בדלת האחורית עד הכנף הקדמית, כך שגם אם הייתי רואה, אין לי ממש מה לעשות.

הכל קרה במהירות ממש אפסית, 5-10 קמ"ש אולי.

 

כמו כן צירפתי את המפה של האיזור, בתוספת הסבר.

תאונה.JPG

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

אלנבי זה רחוב רחב.

 

כדי לפנות שמאלה היית צריך להיות במסלול האמצעי בצורה ברורה +איתות, אולי היה האופנוען מבין אותך. אולי לא:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אלנבי זה רחוב רחב.

 

כדי לפנות שמאלה היית צריך להיות במסלול האמצעי בצורה ברורה +איתות, אולי היה האופנוען מבין אותך. אולי לא:shock:

 

שני נתיבים, כשאני בשמאלי עם חצי רכב, לא חושב שאפשר להיות יותר ברור מזה, נכון?

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

הברור ביותר היה שהיית כולך במסלול השמאלי ובו היית כולך על הקו השמאלי. לא משאיר לאופנוען סיכוי שלא להבין את כוונתך, אלא אם הוא מתאבד שיעי ממוצע הנע בתל אביב על דו"ג.

 

כך היה יותר ברור. אני מודע שהמרחק בין שני הצמתים לא גדול ולכן את הכניסה לתוך אלנבי הייתי עושה ישר לתוך המסלול השמאלי, ולא מסלול ימין ואז חותך למסלול שמאל.

 

בצומת טשרניחובסקי אלנבי יש רמזור כך שלא הייתה שום מניעה לבצע את התהליך כפי שכתבתי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הברור ביותר היה שהיית כולך במסלול השמאלי ובו היית כולך על הקו השמאלי. לא משאיר לאופנוען סיכוי שלא להבין את כוונתך, אלא אם הוא מתאבד שיעי ממוצע הנע בתל אביב על דו"ג.

 

כך היה יותר ברור. אני מודע שהמרחק בין שני הצמתים לא גדול ולכן את הכניסה לתוך אלנבי הייתי עושה ישר לתוך המסלול השמאלי, ולא מסלול ימין ואז חותך למסלול שמאל.

 

בצומת טשרניחובסקי אלנבי יש רמזור כך שלא הייתה שום מניעה לבצע את התהליך כפי שכתבתי.

 

אני עדיין לא מבין מה אתה מנסה להגיד? הוא נכנס בי כשעמדתי על הקו, כשהאוטו באלכסון על הקו.

הכוונה היא ככה : ----/----

הקו האלכסוני מסמן את הרכב שלי, והוא נכנס לי בתוך דלת הנהג. כנראה שהוא לא מכיר את הדרכים וניסה לעקוף משמאל בהגיונית, הוא תייר כך שאני יותר חושב על זה מאשר על משהו אחר. הוא היה בטוח שאין לי בכלל פנייה שמאלה. אין פה בכלל קייס D:

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

אתה מדבר על קייס ואני מדבר על נהיגה יותר בטוחה. שני דברים שונים.

 

מהרמזור ממשיך ישר עד שמגיע לתוך המסלול השמאלי. אז פונה ימינה, במסלול השמאלי, נצמד לקו השמאלי ואז מבצע את הפניה לגאולה.

 

האם אתה פנית למסלול הימני משם באלכסון למסלול השמאלי. האם הסימול מראה את הקו השמאלי של המסלול השמאלי או את הקו בין המסלול הימני לשמאלי.? הבדל קטן אבל משמעותי, להבנת המקרה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

*רק עכשיו נזכרתי שלא צריך לצטט תגובה אחרונה.

 

 

הקו שסימנתי מסמל את הקו של אמצע הכביש, קו הפרדה רצוף בעל 5 או 6 קווים מרווחים אשר מתרים את הפנייה שמאלה מרחוב טשרניחובסקי לגאולה.

אני נהג זהיר עד כמה שאפשר, אבל דבר כזה לא יכול להמנע אם מישהו אחר לא נזהר ונכנס בך, נכון?

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

×
×
  • תוכן חדש...