Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי ביקורות על סדרה L הייתי מפנה אותך לחפש באתרים/פורומים בשפה הרוסית..:wink:, אך אולי כדאי שתפנה אל יבואן סינפוני שיסדר לך השמעה.

 

הקלארוס הוא אחד המידבאסים החזקים שמסתובבים לנו כאן, דרייבר שמשחזר גם 40HZ, ואף פחות, בהצלחה יתרה.

 

לגבי נפחים, אכן הS165W דורש תיבת פורטד של 10/14 ליטר, אך אצלי בנפח דלת הוא מנגן נפלא. :mm_yeah:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המיד באס מנגן נהדר בנפח הדלת.

גם ברכב ההדגמה של סינפוני בעצמם, הסאאב המפורסמת שכל אירופה מדברת עליה בימים אלו, מותקן בדיוק המיד באס המדובר - בנפח הדלת ועובד לא פחות ממדהים.

כל אירופה מדברים רוסית ? משכילים האירופאים בימינו :)

פורסם

אני לא חושב אפילו בצחוק להיכנס לאתר ברוסית.. זה בחיים לא יגמר.

 

מה עם הפרופי של ריינבאו, איך הוא מבחינת באס, מיד ותדרים כמו 63 , 50 HZ ועד ל3000HZ וצפונה ?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

השמועות בשוק מדברות על זה שהיום יש אפשרות לרכוש וופרים של קלארוס בלי כל הסט

אם זה נכון (אליקו ?)

מדובר בוופר שלטעמי בין הטובים בשוק אם לא ה...

פורסם

גורל,

 

אחרי לבטים רבים ובמיוחד לאור הביקוש הגואה של חברי הפורום, החלטנו לאפשר קניית הרכיבים של הקלארוס בחלקים.

וופרים בנפרד, טוויטרים בנפרד, וקרוס-אובר 2 חלקים בנפרד.

 

ההחלטה נובעת מכך שלאחר בדיקות רבות של החברה hybrid audio - הוחלט שהקרוס אובר מתאים בהחלט לשמש בתור קרוס אובר לסדרת ה LEGATIA ומכך בעצם משתמש שניתן לקנות את כל הרמקולים של חברת הייבריד-אודיו כחלקים בודדים.

ובעצם להרכיב כל שילוב אפשר אקטיבי או פאסיביי, שיתאים כמעט לכל תקציב ולקבל תוצאות מהרמה הגבוהה ביותר שהתקציב מאפשר.

פורסם
גורל,

 

אחרי לבטים רבים ובמיוחד לאור הביקוש הגואה של חברי הפורום, החלטנו לאפשר קניית הרכיבים של הקלארוס בחלקים.

וופרים בנפרד, טוויטרים בנפרד, וקרוס-אובר 2 חלקים בנפרד.

 

ההחלטה נובעת מכך שלאחר בדיקות רבות של החברה hybrid audio - הוחלט שהקרוס אובר מתאים בהחלט לשמש בתור קרוס אובר לסדרת ה LEGATIA ומכך בעצם משתמש שניתן לקנות את כל הרמקולים של חברת הייבריד-אודיו כחלקים בודדים.

ובעצם להרכיב כל שילוב אפשר אקטיבי או פאסיביי, שיתאים כמעט לכל תקציב ולקבל תוצאות מהרמה הגבוהה ביותר שהתקציב מאפשר.

 

אמרתה הכול חוץ מהדבר החשוב ביותר ,מה המחיר.!

נ.ב כמה זמן לוקח לשפץ אתר אינטרנט.?

פורסם

AUDIO KING - סלח לי כי אינני יודע מה שמך,

 

המחירים של הקומפוננטים הוא להלן

 

1400 ש"ח למידבסים לבדם.

400 ש"ח לטוויטרים לבדם.

500 ש"ח לקרוסים לבדם.

 

מי שיחליט לקחת את כל הסט יעלה לו 2100 ש"ח [כמו שמצויין בדף המבצע]

מי שיחליט לקחת מידבסים + טוויטרים להגברה אקטיבית - 1700 ש"ח.

פורסם

התרשמתי מהמחירים :mm_surpri לדעתי הולך להיות להיט בחודש הקרוב

רק מוזר שלסידרת הלגטיה שמיועדת למכירה בחלקים ,אין פירוט ופרסום באתר מה עלות כול חלק בניפרד.

אולי כדאי שתערכו מחדש את דף המבצעים והפרסום באתר.

פורסם
השמועות בשוק מדברות על זה שהיום יש אפשרות לרכוש וופרים של קלארוס בלי כל הסט

אם זה נכון (אליקו ?)

מדובר בוופר שלטעמי בין הטובים בשוק אם לא ה...

 

 

עתיד , אמרת שהוא טוב בתור וופר אבל איך הוא בתור מידבאס בסט 2 חלקים ?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

בוא נאמר שנקודת החיתוך בקלארוס בין המידבאס לטוויטר היא 5.5K - תבין לבד...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה לכולם על כל התשובות, אני חושב שהקלארוס הוא המתאים ביותר לתפקיד.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

סליחה על ה"התעלקות"-בתור מתעניין ועוקב אחר סט הקלארוס (5ורבע) ועדיין לא חיווה דיעה מחוסר הדגמה -מבקש אם אפשר לציין את גודל הסט,היקף ועומק.


×
×
  • תוכן חדש...