Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה האם מגבר איכותי, אחרי כמה שנים של עבודה (נורמלית ) נוצר בו איזשהו בלאי?

זאת אומרת האם יש איזשהם חלקים שמתבלים ניזוקים ו\או שצריך או רצוי להחליף?

(איכותי אני מתכוון ברמה של ג'נסיס וכו..)

תודה.

פורסם

ת'אמת (כלומר את האמת, רק את האמת וכל האמת) זה גם משהו שחשבתי עליו.

שמע ככל הנראה לפי ההגיון זה כן מתבלה כמו כל דבר,מוצר בחיים.

פורסם

כמו כל מוצר בחיים ישנו בלאי טבעי לכל מוצר...

 

במגברים מאחר ושינם רכיבים אלקטרוניים הבלאי הוא כזה שכתוצאה מהתחממות ישנם תהליכים של המסה והתחה,

בנוסף ישנו תהליך טבעי שנוצר קורוזיה (איטית אומנם) אך במשך הזמן נוצר קורוזיה במעגלים (יש לחות באוויר / בסביבה).

 

וניתן להעלות עוד כמה וכמה סיבות של בלאי...

 

כך שאין מוצר שאין לו אורך חיים מוגבל.

 

מגבר איכותי, אורך החיים שלו ארוך יותר מאשר מגבר פשוט מרכיבים זולים ועבודה זולה.

 

מקווה שעזרתי

רוני נ.

 

נ.ב

אני מסתמך על ידע אישי ולא חו"ד מקצועית.

אם יש הערות בשמחה.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

כמו שרוני אמר, ישנם רכיבים אלקטרוניים כמו טרנזוסטורים, קבלים, סלילים וכ"ו.

1. טרנזיסטורים מכילים צומתים של מוליך למחצה, עם עבודה ממושכת ומאומצת הצומת עלולה להישרף.

2. קבלים אלקטרוליטיים עלולים להתנפח עם הזמן

3. עקב התחממות והתקררות (אמנם לא מהירה) הרכיבים עלולים להיסדק עם הזמן.

 

כמובן שככל שהרכיבים איכותיים יותר אורך חיים שלהם ארוך יותר. אבל שום דבר לא נצחי.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

כן ככה חשבתי כמובן שאין דבר שהוא נצחי,

וחשבתי גם האם אחרי כמה שנים איכות הסאונד יורדת עקב הבלאי?

ואז אולי אפשר לעשות למגבר כזה ברמה גבוה, סוג של "טיפול" ולהחליף כמה רכיבים ובעצם לחדש אותו?

פורסם

אני יכול להעיד על מגבר ביתי אומנם ,שנקנה ב 1973 ועדיין עובד [ של חברת מאראנץ סידרה 22226].

תעשה את החישוב כמה שנים עובד המגבר הזה , מעל 35 שנה בחישוב מהיר.:-)

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

הלוואי ומגברי הרכב היו חיים באותם התנאים שיש בבית...

 

עם זה קופסא גדולה ומאווררת, ואם זה מיזוג, ושעות עבודה סבירות (ביחס לתנאים)

בתא המיטען ישנו חום ותחלופת אוויר קטנה בהרבה.

 

תחשוב על זה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
אני יכול להעיד על מגבר ביתי אומנם ,שנקנה ב 1973 ועדיין עובד [ של חברת מאראנץ סידרה 22226].

תעשה את החישוב כמה שנים עובד המגבר הזה , מעל 35 שנה בחישוב מהיר.:-)

 

אני יכול להעיד שגם המאראנץ 250 שלי שנולד בנובמבר 74' עדיין מתפקד ללא דופי. מה שכן, באמת אין מה להשוות ציוד ביתי לרכב, מה גם שמגברים לרכב בנויים שונה ממגברים ביתיים, בטח מכאלה שנבנו לפני 30 שנה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם המאראנץ שלי..שכחתי את הדגם, לא משו נדיר. נולד ב 78, נראה מדהים , עוד לא הפסיק לעבוד..למרות שבכמה שנים האחרונות זנחתי אותו לטובת מגבר טכניקס עם שלט ..

 

פורסם

אני שמח שהמגברים שלכם בבית עדיין עובדים :-D

אבל סטינו קצת מהנושא.. השאלה הייתה מופנית למגברים לרכב כמובן ואף אחד לא ממש ענה לי,

האם במגברים איכותיים (לרכב.. :)) האיכות נגרעת עם השנים, ואם כן האם יש רכיבים מסויימים שאפשר להחליף ולחדש אותו?

 

והמגברים בבית אני מאחל להם עד 120! :-P

פורסם

לכל רכיב יש בלאי. מנסיוני האישי אני יכול לספר לך שהצצתי לא מזמן לקרביים של מגבר משנת 97' והוא היה במצב חדש לחלוטין, אפילו בלי טיפת אבק. עוד אני יכול לספר לך שהיה לי מגבר של חברת אודיסון משנת 92' (כנראה) שגם כן היה מבריק, שלם ותקין מבפנים.

 

מצד שני למגברים ישנים יש סיכוי גדול יותר לשריפת טרנזיסטורים או פיצוץ קבלים, לא משהו שכמה עשרות שקלים ושיטוט קצר באיזור התחנה המרכזית בת"א לא יוכלו לפתור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...