Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכלכליסט אמרו את זה הכי טוב - "למרות המיתון והשרב, ישראל היא עדיין מדינת מאזדה".

 

ביום הראשון של המכירה, נמכרו לא פחות מ-800 רכבים. לי אישית עוד לא יצא לראות אחת על הכביש, והאמת שגם לא בא לי...

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפלא ופלא גם בג'וייריד (כלי הדו"ג הכי נמכר בישראל) וגם המאזדה 3 קיבלנו שידרוג, סוף סוף!

 

ומאזדה 3 כל פעם? חסר מכוניות אחרות.... אני מניח שזה בגלל הליסינג.:-o

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

כמה שזה מצחיק זה עצוב.

איך הציבור הישראלי קונה את הדברים האלה כל כך בקלות.

 

למרות שזאת נראת לי אחלה תחליף של הסיאט איבזה עוד כמה שנים טובות לצעירים כמוני שרוצים ידני אני צודק?

פורסם

לא, כי האיביזה היא סופר מיני וה-3 היא משפחתית, וגם כי היא לא מגיעה בידני. הכל בסדר אצלך?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא, כי האיביזה היא סופר מיני וה-3 היא משפחתית, וגם כי היא לא מגיעה בידני. הכל בסדר אצלך?

 

 

אני שמעתי שהמאזדה 3 החדשה מגיעה גם בגירסת הידני,כנראה שטעיתי.

פורסם

היה רשום בכלכליסט שביום ההשקה מכרו 800 יחידות של מאזדה 3 החדשה לידיים פרטיות ( !!! )

זו כמות מטורפת לא ?

 

עדי :).

פורסם

למה סתם לשמוע? יש לך סקירות וכתבות רכב וגם כן התפרסם בקטלוג של האתר במאזדה כל המפרט וגם בסקירות רכב.

 

אשר קובעות, אין ידני, מן הסתם.

פורסם
אגב, מי שקרא ידיעות אחרונות בסוף שבוע.

השוו את המאזדה 3 החדשה, לשברולט קרוז, יונדאי I30 וטויוטה קורולה.

 

המאזדה סיימה מקום שלישי.

 

איך בדיוק הגעת לקביעה הנחרצת הזו?

פורסם
אגב, מי שקרא ידיעות אחרונות בסוף שבוע.

השוו את המאזדה 3 החדשה, לשברולט קרוז, יונדאי I30 וטויוטה קורולה.

 

המאזדה סיימה מקום שלישי.

 

לא יצא לי לראות את הכתבה הנ"ל אך ראיתי שתי כתבות דומות:

במבחן בין הקרוז לבין הקורולה ניצחה הקרוז.

במבחן בין ה3 לקרוז ניצחה ה3.

 

מכאן נובע כי ה3 עדיפה על הקרוז ועל הקורולה (לפי המבחן ולא דעתי האישית).

אתה מוזמן לתקן אותי אם אני טועה.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אז לפי התיאוריה שלך -

מכבי חיפה נצחה את מנצ'סטר יונייטד,מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ליברפול,ליברפול ניצחה את ברצלונה - מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה ביותר בעולם! :shock:

פורסם

לא שקראתי את כולן, אך שתיים, ב-YNET מהיום ובמעריב של יום שישי האחרון בולטות בגישה מתלקקת ומתחנחנת. כנראה שגיל אגמון יודע לכבוש את לב הכתבים שהופכים מבלי משים ליחצ"ניו. פשוט בזיון.

 

היכן הדבר בולט במיוחד? פחות בהערכה האוביקטיבית ויותר באמירות סוביקטיביות בעלות אופי די מחייב (דוגמת פסקת הסיום של שחר הזלקורן ב-YNET, שם הוא מתיחס ל-3 כאל מכונית נחשקת, להבדיל מבנות קבוצתה האחרות).

 

מבחינה זו, שאפו לידיעות אחרונות על כתבה מאוזנת וטובה(גם כן ביום שישי), אם כי גם הם היו צריכים לבחון קורולה אוטומטית ולא רובוטית.

 

כאחד שנהג בכל המכוניות האמורות, כולל ה-3 החדשה(כתבתי על כך בשרשור האחר העוסק בה), המסקנות הן המאוזנות והמקצועיות ביותר, לטעמי. 3 החדשה נבדקת שם ומקבלת התיחסות אוביקטיבית, ללא התיחסויות שמאלץ והתיפיפות מיותרת. כך גם לגבי הקרוז, המקבלת התיחסות ראויה וחפה מדעות קדומות (ע"ע דייהולט).

 

אישית, אגב, כפי שציינתי במקום אחר, בחירתי בקבוצה 2 היתה ב-I30 או ב-308.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
איך בדיוק הגעת לקביעה הנחרצת הזו?

 

 

איך הוא הגיע לקביעה הזאת? משום שאם היית פותח מוסף ממון של ידיעות אחרונות בשישי האחרון היית מגלה, כי הקרוז הגיעה למקום הראשון אחריה יונדאי I30 שלישית מאזדה 3 החדשה ואחרונה חביבה במקום הרביעי טויוטה קורולה.

אם תרצה אני אסרוק לך את הכתבה.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:


×
×
  • תוכן חדש...