Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי טנדר בעל יכולת שטח


RMEIRSON
שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לנבארה יכולת שטח טובה יחסית לטנדר, מנוע מעולה ותיבת הילוכים מעולה. ממש הרגשה של כח גם בהילוך גבוה וגיר שמגיב טוב.

מה שלא אהבתי ברכב אלו הריפודים שמתאימים לכל רכב שהוא לא רכב עבודה, וחצאיות פלסטיק שנותנות מראה קרבי ו"אמסטפי" אבל בשטח הן זווית נטישה גרועה...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לסיסמאות, תסביר לי בצורה עניינית ומקצועית למה אתה חושב שלאקטיון אין יכולת שטח ממשית (חוץ ממרווח גחון קצת בעייתי).

 

גם אם יש לו 30% פחות מהיכולות בשטח של המגנום/הי-לקס הישנים (וזה לא כ"כ חמור אין שום סיבה שהוא יהיה פחות טוב ממגנום והיילקס), יש לו 1248.7% יותר מהיכולות והנוחות בכביש וזה המיקום שרובנו חיים בו עם הרכב מרבית הזמן.

 

מאחר ואתה לא רואה בשטח אך ורק דפנדרים וסופות אתה מבין שמרבית האנשים מוכנים להתפשר על יכולות השטח של הרכב על חשבון נוחות יום יומית.

 

לדעתי האישית, טנדרים ישנים הם בכלל לא אופציה מאחר והם גם פשרה בשטח (רמת עבירות בינונית) וגם פשרה בכביש(רמת נסיעה איומה ונוראה בכל אספקט אפשרי).

 

 

וסתם שאלת תם, נראה לך שהיו כותבים כזה דבר שיקרי על נווארה ועל היבואן והם לא היו נתבעים מיד על הוצאת דיבה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה שיש לו 4X4, בכול שאר הבחינות הוא גרוע,

 

אתה משווה רכב כמו היילקס או מגנום שהם הרבה יותר גבוהים ? אתה משווה את הרכב הזה לטנדרים עם נעילות דימפרנציאל ? 30% פחות ? הייתה טוב מידיי... איפה שהטנדרים הללו עוברים ב2X4 האקטיון בקושי עובר את זה על 4X4.

 

סופות ? מעט מאוד מוכנים להשקיע סכומי עתק בדלק.

דיפנדרים ? זה רכב שאין הרבה, ולאנשים שאוהבים את הפחית הזאת בלבד.

 

שני הטנדרים הללו, הם בכלל לא בינוניים, הם טובים מהרבה רכבי שטח שמטיילים לנו בכבישים כול היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון רב עם מאגנום 4X4 שנת 2000 לא תיתאכזב חסרון יחיד שהספסל האחורי דיי צר מכיוון שהארגז גדול .

בכללי רכב מפנק הכל נישלט ע"י כפתור כולל נעילת דפרנציאל אחורי , צמיגים רחבים וגיר רגיל בלבד .

 

לך בראש שקט על טויוטה וויגו ( היילקס החדשה ) או מגנום 2006 צורה הישנה .

האהבה הראשונה - מגנום 4X4 2000 שחורה , ניפרדנו:-(

השניה - מגאן 2 2006 , לא היסתדרנו :|

 

* תמיד חוזרים לאהבה הראשונה ... בקרוב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...