Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לנבארה יכולת שטח טובה יחסית לטנדר, מנוע מעולה ותיבת הילוכים מעולה. ממש הרגשה של כח גם בהילוך גבוה וגיר שמגיב טוב.

מה שלא אהבתי ברכב אלו הריפודים שמתאימים לכל רכב שהוא לא רכב עבודה, וחצאיות פלסטיק שנותנות מראה קרבי ו"אמסטפי" אבל בשטח הן זווית נטישה גרועה...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

מעבר לסיסמאות, תסביר לי בצורה עניינית ומקצועית למה אתה חושב שלאקטיון אין יכולת שטח ממשית (חוץ ממרווח גחון קצת בעייתי).

 

גם אם יש לו 30% פחות מהיכולות בשטח של המגנום/הי-לקס הישנים (וזה לא כ"כ חמור אין שום סיבה שהוא יהיה פחות טוב ממגנום והיילקס), יש לו 1248.7% יותר מהיכולות והנוחות בכביש וזה המיקום שרובנו חיים בו עם הרכב מרבית הזמן.

 

מאחר ואתה לא רואה בשטח אך ורק דפנדרים וסופות אתה מבין שמרבית האנשים מוכנים להתפשר על יכולות השטח של הרכב על חשבון נוחות יום יומית.

 

לדעתי האישית, טנדרים ישנים הם בכלל לא אופציה מאחר והם גם פשרה בשטח (רמת עבירות בינונית) וגם פשרה בכביש(רמת נסיעה איומה ונוראה בכל אספקט אפשרי).

 

 

וסתם שאלת תם, נראה לך שהיו כותבים כזה דבר שיקרי על נווארה ועל היבואן והם לא היו נתבעים מיד על הוצאת דיבה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חוץ מזה שיש לו 4X4, בכול שאר הבחינות הוא גרוע,

 

אתה משווה רכב כמו היילקס או מגנום שהם הרבה יותר גבוהים ? אתה משווה את הרכב הזה לטנדרים עם נעילות דימפרנציאל ? 30% פחות ? הייתה טוב מידיי... איפה שהטנדרים הללו עוברים ב2X4 האקטיון בקושי עובר את זה על 4X4.

 

סופות ? מעט מאוד מוכנים להשקיע סכומי עתק בדלק.

דיפנדרים ? זה רכב שאין הרבה, ולאנשים שאוהבים את הפחית הזאת בלבד.

 

שני הטנדרים הללו, הם בכלל לא בינוניים, הם טובים מהרבה רכבי שטח שמטיילים לנו בכבישים כול היום.

פורסם

מנסיון רב עם מאגנום 4X4 שנת 2000 לא תיתאכזב חסרון יחיד שהספסל האחורי דיי צר מכיוון שהארגז גדול .

בכללי רכב מפנק הכל נישלט ע"י כפתור כולל נעילת דפרנציאל אחורי , צמיגים רחבים וגיר רגיל בלבד .

 

לך בראש שקט על טויוטה וויגו ( היילקס החדשה ) או מגנום 2006 צורה הישנה .

האהבה הראשונה - מגנום 4X4 2000 שחורה , ניפרדנו:-(

השניה - מגאן 2 2006 , לא היסתדרנו :|

 

* תמיד חוזרים לאהבה הראשונה ... בקרוב .

×
×
  • תוכן חדש...