Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום גליתי נזילה ממחזיר השמן בגיר (המחזיר בין המוט מכיוון ידית ההילוכים לגיר),האם מסובך להחליף אותו לבד? צריך לפרק את כל הגיר? יש למשהו הסבר...

אשמח לעזרה....

פורסם

י שכיוונים לידית ההילוכים במידה אתה תפרק את המוט ולא תדע לכוון שוב שאתה בצרות גש למוסך רון העלות לא אמורה להיות גבוהה אם הבנתי נכון איזה מחזיר בדיוק נוזל לך.

  • ספונסר פורום
פורסם

המחזיר הזה נמצא בכניסה של בורר ההילוכים אל תוך הגיר ,

מחירו של מקורי כזה כ 80 שח ,לאחר ההחלפה תצטרך להוסיף

קצת שמן לתיבה .

במוסך אתה אמור לשלם כ 100 שח עבור העבודה הזאת

תבדוק אם כדאי לך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בורר ההילוכים בכניסה לגיר הוא מוט עגול. אליו מתחבר ממסר בורר ההילוכים (ממסר מכאני).

אתה משחרר בורג בממסר ושולף אותו מהמוט. אח"כ מוציא את המחזיר שמן, מכניס חדש ובודק שמן.

  1. אין צורך לרוקן את השמן.
  2. צריך להוציא את המחזיר בזהירות, לא לדחוף מברג בינו לבין הדופן כיוון שאם תשרוט את הדופן עלולה להיות לך נזילת שמן קבועה משם. יש כל מיני טריקים לשליפת מחזירי שמן. הטריק האהוב עליי הוא להבריג קצת לתוכו בזהירות בורג פח קטן ולשלוף אותו.
  3. בדיקת השמן ברכב הזה מאד מאד לא נוחה. גם הגישה גרועה וגם אם אין לך משאבת שמן אתה צריך להכין משפך עם צינור, לשפוך מלמעלה לפתח המילוי עד שמתחיל להשפך שמן (כמובן על משטח מפולס). אתה גם צריך לקנות שמן בשביל זה וגם מפתח מתאים. לכן רון אומר שתמורת 100 שקל אוליי עדיף לחסוך את הכאב ראש.

פורסם

תודה, אביב, ברגע שאני הוציא את המחזיר לא תתחיל לי נזילה מכיוון הגיר?, לגבי הבדיקה של כמות השמן, אני מרים את הפלסטיק (יש שם קליפס), ויש לי מפתח הלן 17 מ"מ, אם חסר שמן אני ממלא בעזרת מזרק גדול (שיטה טובה), כך שזה נשמע ממך לא כל כך מסובך...

פורסם

אם אתה מסתדר עם המילוי אז אין בעיה. המילוי והבדיקה חד הם.

אני לא זוכר אם כשמוציאים את המחזיר מתחיל להישפך שמן אבל זה לא ממש משנה. תכין ביד השניה את המחזיר החדש ובמידה וישפך שמן בכמות גדולה תכניס מהר את המחזיר החדש. לא יקרה שום אסון אם קצת שמן ישפך (כמובן לא על הכביש או על האדמה, אלא לתוך כלי/סמרטוט וימצא את דרכו למקום הראוי).

  • ספונסר פורום
פורסם

את מחזיר השמן שולפים עם מכשיר מיוחד המכונה "מברג"

אבל אני חושב שבמקרה של מחזיר השמן הספציפי הזה כדאי לך להיכנס

למוסך שמכיר את הרכב מכיוון שיש מצב לגרום לנזק בלתי הפיך בצורת שריטה על

ציר הבורר שיגרום לנזילה תמידית אפילו עם מחזיר שמן חדש .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...