Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כמו דרום, אין להם מפגשים משלהם ואי אפשר להגיד שאין חברי פורום מהדרום , אבל הם יתפשרו והגיעו צפונה יותר לכיוון רמת-גן.

אז למה שלא תוכלו גם אתם קצת להתפשר ליסוע עוד חצי שעה בשביל שתוכלו לראות את חברי הפורום מהמרכז והדרום.

בסה"כ הארץ שלנו לא כזאת גדולה ועם קצת מאמץ ורצינות כולנו יום אחד נוכל להיפגש במיפגש משותף אחד.

פורסם

"התפשרות" זהו סוגיה אישית של כול חבר פורום לא משנה מאיזה איזור הוא מגיע אבל זה עדיין לא מקנה זכות לזרוק את מפגשי צפון מהפורום בגלל שהאנשים לא יכלו להגיע למרכז.

אם אין הענות למפגשי צפון מרכז אז שיסגרו אותם(אני אישית חושב שחבל) וכול קהילה תפגש בנפרד וזהו כמו שהיה קרוב ל5 שנים.

לכן לזרוק או "לתת גב" ממש לא במקום כאן.

פורסם

אדי -

 

אני לא מבין למה אתה אמור שמנהלי הפורום קבעו תאריכים למפגשי צפון - הת'רד המדובר נוגע אך ורק למפגשי מרכז, שבת, שישי ומפגשי צפון-מרכז - לא מפגשי צפון...

 

הסיבה שזה קרה היא שכמות האנשים שמגיעים למגפשי מרכז היא באמת גדולה ולאחרונה התחיל כל הבאלאגן של הסקרים וזה הפך לסיוט בלתי נסבל לקבוע מפגש מרכז - אז מנהלי הפורום קיבעו את התאריכים ובזה נגמר הסיפור - וזו פשוט ברכה!

 

איתמר - למה?

 

הת'רד הזה ממש הפך למלחמת אזרחים.

 

מה הקשר בין זה שחברי מרכז לא באים למפגשי צפון ושחברי צפון לא באים למפגשי מרכז?

 

בשביל זה יצרנו מפגשי איחוד - כדי לגשר על הפערים - על זמני ההגעה, על המרחקים, על הדלק.

 

זה באמת מעליב שמפגש איחוד שני (או שזה שלישי ופספסתי אחד?) וההיענות של חברי צפון היתה פשוט אפסית.

 

רומק - אני הבאתי איתי את הRTA רק בשבילך בעצם - חבל שלא יצא להפגש ואתה היחידי שהופיע, למפגש שבוטל - אין לי מה לאמר לך.

 

אני לא רואה שום סיבה להפסיק ת'רדים של מפגשי צפון אם הם כן מתקיימים - אבל למה בהודעות פרטיות? למה לא באופן גלוי - כל הזמן אנחנו תוהים לעצמנו אם מפגשי צפון בכלל לא מתקיימים.

 

אדי - אפילו שאני לא בא למפגשי צפון, אני נהנה לדעת שהם מתקיימים והייתי הרבה יותר נהנה לקרוא סיכומי מפגשים ותמונות ועוד ועוד.

 

אל תפתחו מלחמת אזרחים - תמצאו דרך לפתור את הבעיה.

 

בסוף הפורום הזה יקטן בצורה משמעותית וחבל.

 

מת'רד שכזה תצא רק תקשורת שלילית - עוד יאמרו כאן דברים שאחריהם לפעמים אין דרך חזרה - תעצרו, בבקשה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה הקשר בין כל הבלגן הזה, לבין מפגשי צפון או דרום!?

אם אנשים רוצים לקיים מפגש אפילו שני אנשים(לא משנה מאיזה אזור) למה שלא יפתחו שרשור ומי שרוצה שיצטרף, בלי שום קשר למפגשים המרכזיים(עיקריים) של הפורום.

זה מפריעה למישהו?

פורסם

אני חייב לציין שההודעה של ג'קה היתה הדבר הכי בוגר ששמעתי היום על גבי דפי הפורום.

 

אין פשוט טעם לקיים מפגש צפון מרכז אם עין היענות כמעט מהצד הצפוני - כי זה מצריך מהרבה אנשים להעתיק את עצמם למיקום רחוק יותר.

 

מה שמעניין אותי יותר לדעת הוא האם בקרב חברי הצפון, המקיום שנקבע למפגשי האיחוד נראה לא הוגן או לא נוח להגעה, האם זה באמת העניין?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עדיף לפרוס את הקלפים על השולחן ולא לתת לאש לבעבע מתחת לרגלי הפורום.

אני מצטער שלא אוכל לשתף בפרטים, אבל יש הרבה דברים שקרו וקורים מתחת לפני השטח שמרבית חברי הפורום לא מודעים אליהם.

ההתנהגות הזאת לא מקובלת על הנהלת הפורום. דיסקסנו בזה לא פעם ולא פעמיים בעבר, והפעם זה חצה את הגבול.

 

מפגשי הפורום מצויינים בדביק בראש הפורום ואני לא רואה כל סיבה "לתאם" אותם. אף פעם לא כולם יוכלו להגיע למפגש ואין מה לעשות עם זה, אבל "קשר שתיקה" גורף מצד חברי הצפון ולמחרת פרסום מפגש צפון - תסלחו לי - זה בזיון.

 

כן, אני מאוד פיתוח התחום. כן, אני מאוד בעד מפגשי צפרכז. כן, מאוד חשוב לי שלא יהיו סכסוכים. וכן, חשוב לי שתהיה נאמנות ולויאליות מינימלית בין חברי הפורום, וזה לצערי לא קורה.

 

עד שהמצב הזה לא ישתנה ונראה יותר הענות מצד הצפונים - אנחנו לא נותנים גב למפגשי צפון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לאיתמר!

דברים מתחת לשולחן זה טוב וזה "בסדר", אבל אנחנו אנשים פשוטים ואין לנו צד בעניין!

אני פשוט חובב אדיו ולא רוצה להיות מעורב בסיכסוכים ואם אין מישהו שיכול לארגן מפגשים בצורה מסודרת, אני מוכן לקחת על עצמי אחריות ולנסות לעשות סדר במפגשי הצפון בלי שום סכסוכים וגם לנסות לתאם בין צפון למרכז.

אם אין מישהו מספיק אחרי לארגן את זה, אז צריך לקחת את הדברים בידיים!

פורסם

אוקי אני מבין אבל לא צריך לזרוק את המפגשים ולא לפרסם אלה צריך לדבר ולעלות את הדברים כמו עכשיו.

 

ברגע שאני פרסמתי את מפגש צפון לא התכוונתי להעליב או לבזות אף אחד.

 

אני פשוט אומר שאם רואים שלא נוח לאנשים לעשות מפגשי מרכז צפון מאורגנים אז עדיף לא לקיים אותם ולתת ל2הקהילות לעשות את מפגשים שהם תמיד עושות ולא לבוא ולא לתת במה להקהילה אחת כי אנשים שלה לא הגיעו למפגש או לא הראו הענות.

 

שוב זה עניין של נוחות מצעד 2 הקהילות אבל לא צריך לפסול מפגשים של הקהילת הצפון עובדה שיש פה עוד אנשים שרוצים לקיים את המפגשים שאין להם שום קשר לפרשה הזו.

 

****אני חושב שאם איי אפשר לקיים מפגש צפונמרכז רציני אז חבל מאוד כי כאלה יש לה פוטנציאל ואני תמיד בעד אבל אני לא יכול לשלוט והחליט בישביל כולם לכן אני לא מבין את ההגיון של סיגרת ההודעה שלי****

פורסם

Jeka, תקרא את סעיף 7 בדביק של מפגשי הפורום. אם אף אחד לא לקח יוזמה, זה לא נראה לך זלזול? הפורום גיבש החלטה בנושא הסדרת המפגשים, ואף אחד מהצפון לא טרח ליזום תאריכים על אף הבטחות שנאמרו (בדקתי בהודעות הפרטיות שלי, מצאתי שלוש).

 

לא יעזרו כל הנימוקים והבקשות. כרגע גיבשנו החלטה לא לאפשר פרסום מפגשי צפון בפורום וזהו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שלום לכולם !

אני די חדש בענייני הסאונד לרכב , וחשבתי להגיע למפגש בנתניה (אני מנצרת עלית) מרחק של מאה קילומטר.

מסיבות אישיות נבצר ממני להגיע, לחכות לפעם הבא ולסוע לרמת גן בשביל מפגש מצטער אבל רחוק לי ויקר(בכל זאת סטודנט).

מצער אותי לראות שיש כל כך הרבה אי הבנות בין חברי הפורם. אני מאוד מעוניין לדעת על מפגשי הצפון ובגלל סכסוכים כאלה ואחרים אתם מונעים את התפתחות התחום שאנו כל כך אוהבים וחבל !

לפני כמה ימים קראתי בפורם אספנות על כל הבלאגן בין מועדון החמש ושאר חובבי האספנות וזה פשוט עצוב, אני מאוד מקווה שדבר דומה לא יקרה בבית ספרנו.

בזמן האחרון הכרתי כמה אנשים מהמרכז עם ידע ענק כמו איתמר ואלי סאונדמן שעזרו לי בתחומים שונים ואני מודה להם מקרב לב !

אני מקווה מאוד שימצא פתרון לבעיה זו , לי באופן אישי מאוד לא נעים לקרוא מה הולך בין הצפוניים למרכז.

 

 

נ.ב. איתמר המשענת יושבת בול הבדל של שמיים וארץ, תודה רבה !

 

 

בברכה דן.

פורסם

טוב הנבתי שאין פה עם מי לדבר.

 

תודה ושיהיה לכם בכיף במפגשי מרכז.

 

אני פורש אין לי כוח לריב פה בישביל אף אחד אני ניסיתי רק לעזור.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...