Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על זה כתבתי: "יש המון הסעות בתי ספר וגני ילדים ותאר לך שנהג אוטובוס שאין לו מדרכה פנוייה להוריד אותם, יאלץ להוריד אותם על הכביש?"

תקרא טוב.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מקבל מצב שלנהג האוטובוס אין מקום בטוח שהוא לא תחנת אוטובוס לעצור בו.

גם אם כן יש כזה מצב, יש מקום לפנות לרשות המקומית על-מנת שתסדיר את העניין בדרך זו או אחרת.

כך או כך - נהג האוטובוס עובר על החוק, ולכן אין לקחת את העניין בשיקול האם לאפשר או לא לאפשר למכוניות לחנות בתחנת אוטובוס כשאין תנועת קווי שירות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני לא מקבל מצב שלנהג האוטובוס אין מקום בטוח שהוא לא תחנת אוטובוס לעצור בו.

גם אם כן יש כזה מצב, יש מקום לפנות לרשות המקומית על-מנת שתסדיר את העניין בדרך זו או אחרת.

מה לפנות לרשויות? :shock:

הבחור נהג אוטובוס, בא לעשות את היומית שלו ורוצה להיפטר מערמת ילדי הגן הצווחנים שהועמסה על האוטובוס שלו בבוקר. מה יעשה עם כל הילדים באוטובוס עד שיענו לו ברשות המקומית למכתב הרשום, יוריד את הילדים בעיר אחרת?

 

בכל מקרה, ברוב המקרים בתי ספר וגני ילדים לא מטיילים בשבת, כך שהחוק החדש לא אמור להפריע לנושא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ראית פעם שוטר ששם דוח לנהג אוטובוס ציבורי או פרטי שהוריד והעלה נוסעים בתחנת אוטובוס שקו השירות אינו תואם לאותו אוטובוס? אם כן ספר לי על כך.

 

זה שאתה עובד בשבת זו החלטה שלך,אבל זה לא צריך "להעניש" את כלל משתמשי הדרך ולמנוע מהם להחנות בתחנות האוטובוסים הציבוריות שממילא לא פעילות בשבת.

אתה תצטרך לנסוע ולחפש מקום אחר להוריד נוסעים קרוב למדרכה,ממילא התחנה הציבורית לא נועדה לך.

 

יש מה שנקרא פקודה בלתי חוקית בעליל. אז כשתהיה נהג אוטובוס תבין כשהברירה בין להוריד בבטחה 55 נוסעים בתחנת אוטובוס או במקום שהוא בפסיק פחות בטוח אז אתה תעדיף את האופציה הראשונה.

יש המון הסעות בתי ספר וגני ילדים ותאר לך שנהג אוטובוס שאין לו מדרכה פנוייה להוריד אותם, יאלץ להוריד אותם על הכביש? ויותר מזה: תחשוב מנקודת מבט שזה הילד שלך.

 

פקודה בלתי חוקית בעליל יש בצבא ובמשטרה, לא באזרחות.

אל תיהיה יותר מדי דרמטי,מי ישמע נהגי האוטובוסים (הן הציבוריים והן הפרטיים) כל כך חרדים לחיי הנוסעים שלהם שהם לא מבצעים שום עבירות תנועה,הם לעולם לא חוצים רמזורים בכתום-אדום,הם לעולם לא מנצלים את גודלם הפיזי של האוטובוסים כדי להדחף לכל מיני מקומות,הם לעולם לא נוסעים במהירויות שלא תואמות את תנאי הדרך (טיול הרווקים רווקות שהסתיים באסון), הם מעולם לא עושים "רייסים" עם נהגים אחרים (אוטובוס הצרפתים סמוך לאילת),הם מעולם לא מורידים נוסעים כאשר האוטובוס חוסם נתיב וחצי,למרות שתחנת ההסעה שמימינו פנוייה וריקה לחלוטין.

 

כן,אתה צודק,הבעייה הכי גדולה של נהגי האוטובוסים זה שאין להם איך להוריד את הנוסעים בביטחה.....:shock:

 

גילוי נאות,

 

במשך תקופה ארוכה הייתי עובד בחברה שעבדה בצמוד עם קואופרטיב "דן",אתה יודע יותר טוב ממני שהסיוט הכי גדול של נהגי האוטובוסים העירוניים והאוטובוסים בכלל זה לחנות כמו שצריך בתחנת ההסעה לשם הורדת נוסעים (משמע,הצמדות למדרכה ללא הפרעה לנתיב הנסיעה),אתם שונאים את זה כי אחרי זה קשה לכם להשתלב בנתיב הנסיעה,מה שגורם לכם כאמור לנצל את גודל הרכב בו אתם נוהגים ופשוט להדחף,אחר כך הרי ממילא תוכלו לטעון שהרכב שפגעתם בו היה "בשטח מת",תקבלו איזו הערה מאחראי בטיחות ושלום על ישראל,עוד תספיקו לצאת בזמן לנסיעה הבאה.

 

כמו שנאמר,אנחנו באמת רוצות להתקדם...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מה לפנות לרשויות? :shock:

הבחור נהג אוטובוס, בא לעשות את היומית שלו ורוצה להיפטר מערמת ילדי הגן הצווחנים שהועמסה על האוטובוס שלו בבוקר. מה יעשה עם כל הילדים באוטובוס עד שיענו לו ברשות המקומית למכתב הרשום, יוריד את הילדים בעיר אחרת?

 

בכל מקרה, ברוב המקרים בתי ספר וגני ילדים לא מטיילים בשבת, כך שהחוק החדש לא אמור להפריע לנושא.

בוא נפרוט את זה לכסף קטן:

  1. אדון שוקו עובד כנהג אוטובוס בחברה פרטית.
  2. לחברה פרטית צריך להיות קצין בטיחות.
  3. גם אם לאדון שוקו אין מקום בטוח להורדת נוסעים, זה עדיין לא מצדיק ביצוע עבירה על החוק.
  4. אדון שוקו יכול לפנות לקצין הבטיחות בחברה בה הוא עובד ולהתלונן על הבעיה הזאת. קצין הבטיחות, מתוקף תפקידו, חייב למצוא לעניין פתרון הולם. פניה לרשויות? הוראה לעבור על החוק למרות הכל? כל אלה פתרונות אפשריים - אולם על קצין הבטיחות להורות עליהם, אחרת תתחיל להתפתח אנרכיה שבה כל נהג בחברה יעשה כטוב בעיניו.

עכשיו ברור?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ולהבדיל, לנהג בקו ציבורי אסור לעצור אלא אך ורק בתחנות הקו שלו, ואם יעצור במקום אחר להעלאת והורדת נוסעים (גם אם הוא חוקי לעצירה) הוא עלול לקבל קנס.

 

ולענין חניית רכבים פרטיים בשבתות בתחנות אוטובוס - אני מוכן לקבל את ההצעה הזאת בתנאי שהיא תבוא בחבילה אחת יחד עם חקיקה שתקבע שהתחנות יפונו שעה לפני צאת השבת.

בהמשך לזה המחוקק יקבע שחובה (לא רשות) על המשטרה /רשות מקומית, לקנוס ולגרור רכבים שנישארו בתחנת האוטובוס כך שעד תחילת השירות יהיה ודאי שהתחנות פנויות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני בעד. לפחות עד שתהיה תחבורה ציבורית בארץ גם בשבתות וחגים.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
זה שאתה עובד בשבת זו החלטה שלך,אבל זה לא צריך "להעניש" את כלל משתמשי הדרך ולמנוע מהם להחנות בתחנות האוטובוסים הציבוריות שממילא לא פעילות בשבת.

העיניין הוא שזה לא אני בוחר. יכול להיות גם מישהו אחר, נהג אחר, יש נסיעות שהם בגדר חובה ולא צורך.

בשבתות עדיין צריך להסיע לא רק מטיילים אלה גם אבטחה (חיילים, שוטרים). לי אישית יצא להסיע הרבה מגבניקים לאבטחה בעיר העתיקה וברחבי ירושלים.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
בוא נפרוט את זה לכסף קטן:

  1. אדון שוקו עובד כנהג אוטובוס בחברה פרטית.
  2. לחברה פרטית צריך להיות קצין בטיחות.
  3. גם אם לאדון שוקו אין מקום בטוח להורדת נוסעים, זה עדיין לא מצדיק ביצוע עבירה על החוק.
  4. אדון שוקו יכול לפנות לקצין הבטיחות בחברה בה הוא עובד ולהתלונן על הבעיה הזאת. קצין הבטיחות, מתוקף תפקידו, חייב למצוא לעניין פתרון הולם. פניה לרשויות? הוראה לעבור על החוק למרות הכל? כל אלה פתרונות אפשריים - אולם על קצין הבטיחות להורות עליהם, אחרת תתחיל להתפתח אנרכיה שבה כל נהג בחברה יעשה כטוב בעיניו.

עכשיו ברור?

בין הרצון לבין המציאות יש פער אדיר.

הכוונות שלך באמת טובות ונכונות אבל עד שלא תהיה אתה על ההגה לא תבין באמת.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

שוקו,

 

לא משנה אם אתה עובד בשבת מרצון או לא מרצון, השורה התחתונה היא שתחנות ההסעה נועדו במקור לשימוש על ידי חברות ההסעה הציבוריות,לא אלה הפרטיות,כך שבתור נהג רכב פרטי,אתה יכול להוריד נוסעים בכל מקום בו מותרת העצירה לשם הורדת נוסעים,ובתנאי כאמור שאתה צמוד למדרכה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

שוקו,

אם היה מותר להסעות פרטיות לעצור בתחנת אוטובוס, היה מתחיל להיגרם עיכוב לתח"צ שבכל פעם שמגיע לתחנה מוצא איזה אוטובוס פרטי מעלה /מוריד מטיילים/נופשים/חיילים/עובדים וכד'.

כשקו תח"צ חייב לעמוד ביעדים ולהגיע לסוף מסלול בשעה נקובה ע"מ שהנהג יספיק להתחיל מסלול נגדי במועד, הוא לא צריך עוד הפתעות בדרך.

בנוסף כל החטפנים למיניהם (חאפרים) היו עוצרים בתחנות ציבוריות בלי חשש, כשהיום העצירה עצמה היא עבירה עוד לפני ענין הסעת הנוסעים. לא שהם לא עוצרים היום, אבל הם עושים זאת בחשש מסויים ומשתדלים לא לעצור אם לא ממש נוצר קשר עין מזמין או סימן ממישהו מהעומדים במקום.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...