Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעיון גרוע בעיקר שעדיין במגזר הפרטי בעיקר עדיין עובדים אוטובוסים בשבת, ואז הם יאלצו להוריד נוסעים על הכביש, דבר שיסכן את הנוסעים, וגם בעצם עמידתם על הכביש יסכן את הרכבים שבאים מאחור.

אני מדבר מתוך ניסיון בתור נהג אוטובוס.

yTIK009303_wa.jpg

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רעיון מעולה שיתן לבעלי הרכבים הפרטיים קצת אוויר לנשימה בסופי שבוע וחגים, כשהם חייבים להוציא את הרכב הפרטי שלהם מהחנייה כי אין תחבורה ציבורית.

אני מדבר מניסיון בתור נהג פיג'ו :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רעיון מצוין אבל תחשוב למה הוא עלול לגרום,אני בטוח ואתה יודע זאת שברגע שיתנו לאנשים לחנות ליד התחנות אך ורק בשבתות וחגים,יהיו הרבה אנשים שמשום מה יחשבו שמותר לחרוג בכמה ימים או שעות ולהשאיר את הרכב עוד קצת בחניה ויעלמו כאילו בלעה אותם האדמה,עבודתם של נהגי האוטובוס רק תהפוך לקשה יותר.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

החוק הזה לא נכנס לתוקף כבר לפני שנה~?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
רעיון גרוע בעיקר שעדיין במגזר הפרטי בעיקר עדיין עובדים אוטובוסים בשבת, ואז הם יאלצו להוריד נוסעים על הכביש, דבר שיסכן את הנוסעים, וגם בעצם עמידתם על הכביש יסכן את הרכבים שבאים מאחור.

אני מדבר מתוך ניסיון בתור נהג אוטובוס.

 

 

כמה חבל שיש נהגי רכב ציבורי (ואף אחת כמה וכמה שזה אוטובוס) שאינם יודעים את החוק.

 

נהג אוטובוס פרטי אינו מורשה להוריד ולהעלות נוסעים בתחנה שלא יועדה לכך.

הורדת והעלת נוסעים בתחנה מותרת אך ורק לאותו אוטבוס המבצע קו שירות שבו מצויין על גבי הדגלון בתחנה.

 

כמו כן ,לאוטובוס שאינו מבצע קו שירות ,אין כל מניע להוריד ולהעלות נוסעים בכל מקום שמותרת בו העמידה בצמוד למידרכה הימנית.!

 

 

גם אני מדבר מתוך ניסיון כנהג אוטובוס וגם מורה לנהיגה לאוטובוס

 

ירון מאיר

פורסם
רעיון גרוע בעיקר שעדיין במגזר הפרטי בעיקר עדיין עובדים אוטובוסים בשבת,

איפה עובדים אוטובוסים בשבת? אולי רק במגזר הערבי, אבל שם האנשים גם לא כ"כ מתייחסים לחוקי חניה, כך זה הופך ללא רלוונטי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני חושב שהצעת החוק הזאת מבורכת.

אם האוטובוסים ממילא אינם עובדים בשבת, אין מניעה לכך שהתחנות שלהם ישמשו לחניה. זה לא מפריע לאיש, נהפוך הוא: זה עוזר לכלל הציבור.

וויזי - להגיד שנותנים לציבור אצבע והוא מבקש את כל היד אפשר על כל חוק. אם זה יהיה קו המחשבה שלנו, כנראה שלא נצליח להעביר כאן שום חוק שייטיב עם האזרח. אם יש בעיה - טפל בה נקודתית. אל תפסול מראש כל יוזמה כזאת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
כמה חבל שיש נהגי רכב ציבורי (ואף אחת כמה וכמה שזה אוטובוס) שאינם יודעים את החוק.

 

נהג אוטובוס פרטי אינו מורשה להוריד ולהעלות נוסעים בתחנה שלא יועדה לכך.

הורדת והעלת נוסעים בתחנה מותרת אך ורק לאותו אוטבוס המבצע קו שירות שבו מצויין על גבי הדגלון בתחנה.

 

כמו כן ,לאוטובוס שאינו מבצע קו שירות ,אין כל מניע להוריד ולהעלות נוסעים בכל מקום שמותרת בו העמידה בצמוד למידרכה הימנית.!

 

 

גם אני מדבר מתוך ניסיון כנהג אוטובוס וגם מורה לנהיגה לאוטובוס

 

ירון מאיר

ראית פעם שוטר ששם דוח לנהג אוטובוס ציבורי או פרטי שהוריד והעלה נוסעים בתחנת אוטובוס שקו השירות אינו תואם לאותו אוטובוס? אם כן ספר לי על כך.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
רעיון מעולה שיתן לבעלי הרכבים הפרטיים קצת אוויר לנשימה בסופי שבוע וחגים, כשהם חייבים להוציא את הרכב הפרטי שלהם מהחנייה כי אין תחבורה ציבורית.

אני מדבר מניסיון בתור נהג פיג'ו :lol:

סבבה אבל אל תהיה כמו כל הנהגים חסרי הסבלנות כשאוטובוס יאלץ להוריד נוסעים לא בתחנה, ובולט לכביש, ותתחיל לצפור בעצבים כי עיכבו אותך לשניה או 2 .

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

וויזי - להגיד שנותנים לציבור אצבע והוא מבקש את כל היד אפשר על כל חוק. אם זה יהיה קו המחשבה שלנו, כנראה שלא נצליח להעביר כאן שום חוק שייטיב עם האזרח. אם יש בעיה - טפל בה נקודתית. אל תפסול מראש כל יוזמה כזאת.

 

אתה בהחלט צודק,רק חבל שהמציאות היא מה שאני תיארתי.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

זה לא הפואנטה כאן.

אני בא להגיד שאוטובוס שמבצע נסיעה מיוחדת /פרטית (לא בקו שירות!), יכול לעצור והעלות ולהוריד נוסעים בכל מקום שמותר לעצור, גם אם זה לא תחנת אוטובוס.

 

כלומר ,כשרשמת שבשבת יש אוטובוס פרטי שלא יכול לעצור בתחנה בגלל שיש רכב חונה, ונוסעיו יאלצו לרדת על הכביש ולא בצמוד למידרכה, זה לא בגלל שיש רכב חונה בתחנה , זה בגלל שהנהג לא יודע שהוא יכול להוריד נוסעים גם במרחק של 20 מטר לפני ואחרי התחנה ו/או בכל מקום שניתן להעמיד בו את האוטובוס.

לזה הכוונה שלי.

וכן אני נתקלתי לפני מספר שנים ,באחד מהנהגים שבסניף אגד כפ"ס ,קיבל דו"ח משוטר על עצירה בתחנה שלא ע"פ הקו שבו מצויין בדגלון התחנה. את שמו תוכל לקבל פרטי בגלל צינעת הפרט.

 

 

ירון מאיר

פורסם
ראית פעם שוטר ששם דוח לנהג אוטובוס ציבורי או פרטי שהוריד והעלה נוסעים בתחנת אוטובוס שקו השירות אינו תואם לאותו אוטובוס? אם כן ספר לי על כך.

ואיך זה מוריד מהעובדה שהדבר אינו חוקי?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ל- MAIER אני מסכים איתך בהכול והחוק ידוע. כנראה שהשוטר היה נלהב יתר על המידה.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
ואיך זה מוריד מהעובדה שהדבר אינו חוקי?

יש מה שנקרא פקודה בלתי חוקית בעליל. אז כשתהיה נהג אוטובוס תבין כשהברירה בין להוריד בבטחה 55 נוסעים בתחנת אוטובוס או במקום שהוא בפסיק פחות בטוח אז אתה תעדיף את האופציה הראשונה.

יש המון הסעות בתי ספר וגני ילדים ותאר לך שנהג אוטובוס שאין לו מדרכה פנוייה להוריד אותם, יאלץ להוריד אותם על הכביש? ויותר מזה: תחשוב מנקודת מבט שזה הילד שלך.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

החיים הם לא שחור-לבן (או אדום-כתום במקרה שלך). זה לא שאם אין לך תחנה לעצור בה אז אתה חייב לעצור באמצע הכביש.

יש עוד לא מעט אפשרויות אחרות להורדת נוסעים בבטחה במקומות שהם לא תחנת אוטובוס.

חאלס עם הדרמות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...