Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום



 

שמי אריאל

אני מעוניין לרכוש מערכת אודיו לרכב

אבל אני לא מבין גדול ברמקולים

 

אם אפשר בבקשה לקבל הצעת מכיר ממישהו לחלקים שאני צריך

התקציב שלי הוא עד 4000 ש"ח

 

תודה לעוזרים

זוג רמקולים קדמים 7*5

זוג רמקולים אחוריים 7*5

זוג רמקולים למגש אחורי 9*6

ואת הסאב והמגברים ואת הרדיו דיסק תבחרו בבקשה

ושאף רמקול לא התחבר לי לפאנל רק למגברים בבקשה

 

בברכה, איסקוב אריאל

פורסם

רמקולים קונים לפי שמיעה תיגש לחנויות תשמע כמה דגמים ותבחר את מה שאהבת ועליהם תשאל.

או לחילופין תגיע למפגש ביום שבת בנתניה ותשמע אצל חברי הפורום שיהיו שם.

ובכל אופן הרמקולים בדלתות האחוריות מיותרים מאוד.והרמקולים האחוריים מיותרים פחות.:|

פורסם
רמקולים קונים לפי שמיעה תיגש לחנויות תשמע כמה דגמים ותבחר את מה שאהבת ועליהם תשאל.

או לחילופין תגיע למפגש ביום שבת בנתניה ותשמע אצל חברי הפורום שיהיו שם.

ובכל אופן הרמקולים בדלתות האחוריות מיותרים מאוד.והרמקולים האחוריים מיותרים פחות.:|

אז רק קדמיים וסאב אני צריך?

×
×
  • תוכן חדש...