שלום
שמי אריאל
אני מעוניין לרכוש מערכת אודיו לרכב
אבל אני לא מבין גדול ברמקולים
אם אפשר בבקשה לקבל הצעת מכיר ממישהו לחלקים שאני צריך
התקציב שלי הוא עד 4000 ש"ח
תודה לעוזרים
זוג רמקולים קדמים 7*5
זוג רמקולים אחוריים 7*5
זוג רמקולים למגש אחורי 9*6
ואת הסאב והמגברים ואת הרדיו דיסק תבחרו בבקשה
ושאף רמקול לא התחבר לי לפאנל רק למגברים בבקשה
בברכה, איסקוב אריאל