Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט X 1/9 בדרום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברטונה מתהפך בקברו...

 

עם כל דברי הנאצה שאפשר לשפוך כאן, לאוטו יש פוטנציאל

יפה לפרוייקט. רק שמישהו יציל אותו מבעליו הנוכחי... :roll:

אני מוכן לגאול אותו ולהחליף את החלום של המטרה שלי בפיאט, אבל המחיר...

LOL המחיר :!::!::!:

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרבה פעמים אנשים פה חיפשו פיאט X 1/9 שהיא לטעמי הפיאט הכי יפה שיוצרה אי פעם.

לפני מספר ימים הלכתי לראות אחת שמוצעת למכירה ובסוף החלטתי לא לקנות בגלל שהייתה מאד מצועצעת. אני מצרף תמונות למי שבכל זאת ירצה לקנות. (דרך אגב בעל הרכב רוצה מחיר התחלתי של 29K ש"ח)

חשוב לציין שהרכב נושא בגאון את גאוות יחידתנו מדבקה של מועדון החמש

 

הפיאט הכי יפה שיוצרה אי פעם?

 

אני חושב שזאת קצת יותר.

 

Fiat_Dino_2000_spider_1968_red-black_f3q.JPG

פורסם

לכל המתלהבים...נא להוריד את ההתלהבותתתת, ראית את הרכב, שילדה פגועה חזק מכל הכוונים!רקובה לחלוטין! ושום דבר לא מקורי!!!אז לא להתלהב.....ולקינוח, יד 19

פורסם
הרבה פעמים אנשים פה חיפשו פיאט X 1/9 שהיא לטעמי הפיאט הכי יפה שיוצרה אי פעם.

לפני מספר ימים הלכתי לראות אחת שמוצעת למכירה ובסוף החלטתי לא לקנות בגלל שהייתה מאד מצועצעת. אני מצרף תמונות למי שבכל זאת ירצה לקנות. (דרך אגב בעל הרכב רוצה מחיר התחלתי של 29K ש"ח)

חשוב לציין שהרכב נושא בגאון את גאוות יחידתנו מדבקה של מועדון החמש

 

הפיאט הכי יפה שיוצרה אי פעם?

 

אני חושב שזאת קצת יותר.

 

Fiat_Dino_2000_spider_1968_red-black_f3q.JPG

 

מצטער על הבורות, אבל איזה דגם זה ?

דומה ל 124 ספיידר, אבל לא בדיוק.

פורסם

היה גם אחד בתל אביב ליד בזל.

אני לא חושב שהוא עדיין שם אבל נראה במצב טוב.

 

 

שילמד מהבחור הזה לשמור על המכונית שלו.

זאת לוטוס אירופה

 

download.php?id=1948

אייל

פורסם
היה גם אחד בתל אביב ליד בזל.

אני לא חושב שהוא עדיין שם אבל נראה במצב טוב.

 

 

שילמד מהבחור הזה לשמור על המכונית שלו.

זאת לוטוס אירופה

 

download.php?id=1948

 

זה לא נראה כאילו צחקת בהודעה הזאת אז אני מתייחס לזה ברצינות.

 

המכונית המכוסה בתמונה (המכונית בהרצליה) היא אכן לוטוס אירופה ובוא נגיד שלא נשאר ממנה הרבה. מתחת לכיסוי מתגלת הזוועה, יש יותר חלקים חסרים מחלקים מצויים. מצב הרכב קטסטרופלי ובטח שלא מהווה דוגמה לשמירה על רכב נדיר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מישהו יודע האם הרכב למכירה?

 

פעם אחרונה ששמעתי המחיר היה מטורף בקנה מידה עולמי ביחס למצב הרכב ...

עזוב את זה שהרכב מתוחזק בצורה מזוויעה, הוא גם לא מוכן למכור אותו למשהו שיחזיר את הרכב למצב שהוא ראוי לו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
הלוטוס הזאת נמכרה בשבוע שעבר, לצערי כמה ימים לפני שהגעתי למצב בו יכולתי אני לקנות אותה.

 

 

האם מישהו כאן יודע על יורופה נוספת בארץ?

 

שמעתי על אחת נוספת בצפון, אני אנסה לברר פרטים נוספים ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש פיאט x1/9 1500 יפה מאד בחיפה, כבר הרבה הרבה שנים באותו רחוב (שימקין).

כשהייתי ילד הייתי עוצר כל פעם לבהות בה... :-)

הסטוריה מוטורית: סיטרואן דיאן 6 >> דיהטסו קורה >> סיטרואן AX GT >> פורד פוקוס >> פיג'ו 406 >> פורד פוקוס >> סיטרואן c8 >> פולקסוואגן גולף >> פולקסוואגן טיגואן > פולקסוואגן e-Up


×
×
  • תוכן חדש...