Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרוב התלהטות הרוחות על איכות הפיוניר לסוגיו, נשכחה השאלה המקורית. ובכן, לנסיוני את הצליל הטוב ביותר תקבל ב"נקמיצ'י" שהוא מכשיר HI END אמיתי. בעובדה עד לאחרונה הוא היה הHU האינטגרלי של לקסוס. מגרעתו היא שהוא נטול גימיקים לחלוטין, הוא מעט יקר וחלק מהדגמים סובלים מאמינו לקויה. בכל מקרה אם תקרא עליו חוות דעת באתרים זרים לא תתקל אלא בדברי שבח. מכשיר נוסף מעולה הוא "בקר" שהוא גם בעל איכות מאוד גבוהה אם כי אופי הצליל שלו מעט "יבש" לטעמי. יש לבלאופונקט מספר מצומצם של מכשירים באיכות גבוהה, אם כי מה שמאפין את החברה, הוא חוסר אחידות מדהים בכל הנוגע לאיכות. בשביל לקבל צליל טוב בבלאופונקט תזדקק לארנק שמן במיוחד. "אלפיין" היא כמעט ההפך המוחלט, היינו האיכות אכן גבוהה ודי עקבית בין הדגמים השונים. קשה למצוא מכשיר של אלפיין שיישמע לא טוב. בתקווה שעזרתי.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. NAKAMICHI - אני לא זוכר את הדגם, אבל שמעתי אצל חבר באוטו, מדהים, לא מצועצע, סאונד מאוזן ומפורט, אין הרבה כיוונונים, אין LOUDNESS, יש יציאות 4V למגבר (3 זוגות) ויש מראה סולידי ובניה איכותית.

 

2.SONY סדרת הES שלהם - כמו הנקמיצי',סאונד מפורט, מראה מלבב אך לא מצועצע (עדיין נראה "פרוע" יותר מהNAKAMICHI) אפשרויות כיוון מוגבלות, יציאות 4V למגברים (3 זוגות גם כן.) סאונד אדיר, מותקן אצלי באוטו, ןבזמנו, יחד עם ALPINE V12 שהיה לי הפירוט והמידים היו מדוייקים להפליא.

חוץ מזה קצת צורם בגבוהים, אבל יכול להיות שהאשמה היא גם על הטוויטרים הגרועים שלי (בזמנו הוא ניגן בשילוב עם טוייטרים של PIONEER)

 

עוד משהו שעלה לי תוך כדי הם מכשירים של ALPINE. שווה לשמוע. לי אישית אין נסיון איתם, אבל כשאני ביררתי עבור עצמי ההמלצות התפלגו יפה בין נקמיצ'י לאלפיין.

(למה קניתי את הסוני ES? כי הוא היה זול יותר)

 

אגב, אם להשתמש באנלוגיה מתחום האודיו הביתי, שים לב לELECTROCOMPANIET למשל... ראית כפתור LOUDNESS ? ראית BASS \ TREBLE?

 

 

 

 

רון.

-ואזהרה : תתרחק מ: PIONEER,KENWOOD,PANASONIC, הם צורמים בגבוהים, חלקם עם אפשרויות כוונון מוגזמות (ראה PIONEER למיניהם וגם קנווד לאחרונה) וחלקם לא נוחים בכלל לשימוש כמו פנסוניק-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
-ואזהרה : תתרחק מ: PIONEER,KENWOOD,PANASONIC, הם צורמים בגבוהים, חלקם עם אפשרויות כוונון מוגזמות (ראה PIONEER למיניהם וגם קנווד לאחרונה) וחלקם לא נוחים בכלל לשימוש כמו פנסוניק-

 

סתם מיתוס.

רק לידע כללי במבחן עיוור שנערך בין HU שונים איש לא הצליח להבדיל בסאונד ככה שיש לקחת בחשבון את כל תיאורי הסאונד שניתנו כאן. אפשר ליחס אותם לדברים שונים (אם אכן היו והם לא השפעה פסיכולוגית) וכמו כן רוב האנשים לא השוו את את אותם מכשירים בדיוק באותה המערכת ככה שעצם ההשוואה - שגויה.

 

לא נכנס לויכוח אם יש הבדל או אין הבדל כי אין לו מוצא, אבל יש לקחת גם את תוצאות המבחנים העיוורים בחשבון.

 

לדעתי היום אלפיין הם המובילים בתחום כי ביחס למחירם (בחו"ל) התמורה היא הגדולה ביותר מבחינת פונקציות ויש להם מוניטין טוב של אמינות. למרות זאת לא כולם צריכים או רוצים את הפונקציות שלהם ויש שיעדיפו תצוגה יפה יותר כמו שיש בפיוניר למשל.

 

כל אחד צריך לבחור לפי טעמו האישי ולא על פי טעמם של אחרים. לכל החברות שצויינו יש מכשירים טובים.

פורסם
1. NAKAMICHI - אני לא זוכר את הדגם, אבל שמעתי אצל חבר באוטו, מדהים, לא מצועצע, סאונד מאוזן ומפורט, אין הרבה כיוונונים, אין LOUDNESS, יש יציאות 4V למגבר (3 זוגות) ויש מראה סולידי ובניה איכותית.

 

2.SONY סדרת הES שלהם - כמו הנקמיצי',סאונד מפורט, מראה מלבב אך לא מצועצע (עדיין נראה "פרוע" יותר מהNAKAMICHI) אפשרויות כיוון מוגבלות, יציאות 4V למגברים (3 זוגות גם כן.) סאונד אדיר, מותקן אצלי באוטו, ןבזמנו, יחד עם ALPINE V12 שהיה לי הפירוט והמידים היו מדוייקים להפליא.

חוץ מזה קצת צורם בגבוהים, אבל יכול להיות שהאשמה היא גם על הטוויטרים הגרועים שלי (בזמנו הוא ניגן בשילוב עם טוייטרים של PIONEER)

 

עוד משהו שעלה לי תוך כדי הם מכשירים של ALPINE. שווה לשמוע. לי אישית אין נסיון איתם, אבל כשאני ביררתי עבור עצמי ההמלצות התפלגו יפה בין נקמיצ'י לאלפיין.

(למה קניתי את הסוני ES? כי הוא היה זול יותר)

 

אגב, אם להשתמש באנלוגיה מתחום האודיו הביתי, שים לב לELECTROCOMPANIET למשל... ראית כפתור LOUDNESS ? ראית BASS \ TREBLE?

 

 

 

 

רון.

-ואזהרה : תתרחק מ: PIONEER,KENWOOD,PANASONIC, הם צורמים בגבוהים, חלקם עם אפשרויות כוונון מוגזמות (ראה PIONEER למיניהם וגם קנווד לאחרונה) וחלקם לא נוחים בכלל לשימוש כמו פנסוניק-

 

להתרחק מפיוניר?? רואים שאתה לא מבין בכלום! אתה שמעת אצלך ולא אהבת את הסאונד כי הכיון שלך היה גרוע הרמקולים שלך היו על הפנים ...בגלל זה אתה מדבר ככה..

שמעת אצל אחרים צליל מדוייק אה!. כי בטח הם כיוונו כמו שצריך והיה להם רמקולים טובים והאקוסטיקה ברכב הייתה טובה...

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552


×
×
  • תוכן חדש...