Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדבר הכי טוב בפריוס זה המרחב הפנימי, שיחד עם השקט באמת נותנים הרגשה של חללית - זה לא רכב למי שרוצה להרגיש את הכביש, בדיוק ההיפך. הדור שיצא השנה יקבל מנוע בעירה גדול יותר, כדי לאפשר סיבובי מנוע נמוכים ונסיעה שקטה יותר.

פורסם

היברידיות אולי מזהמות פחות מהאגזוז אבל החומרים

שמהם מורכב המצבר שלהם גם לא ממש בריאים.

חוץ מזה למי שרואה טופ גיר זכור לכם כמה זה מזהם לייצר

מנוע כזה? ובכללי היא לא כזאת חסכונית , BMW M3 עדיפה

למי שמחפש רכב חסכוני :p:D

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
הדבר הכי טוב בפריוס זה המרחב הפנימי, שיחד עם השקט באמת נותנים הרגשה של חללית - זה לא רכב למי שרוצה להרגיש את הכביש, בדיוק ההיפך. הדור שיצא השנה יקבל מנוע בעירה גדול יותר, כדי לאפשר סיבובי מנוע נמוכים ונסיעה שקטה יותר.

 

ואל תשכח גם סרטן באשכים וחוסר יכולת להביא צאצאים עקב הישיבה על הסוללות.

פורסם

אין סכלה מוחלטת ליופי וכיעור. יש אולי איזשהו סטנדרט שנחשב ליפה, והוא גם משתנה בכל עשור. למשל רכבים שהיו נראים מאוד יפים ומודרניים לפני שני עשורים נראים די רע כיום, כי הטעמים השתנו. ואילו היו מציגים את הרכבים של היום לפני 20 שנה, ספק אם הם היו מתקבלים אז.

 

לגבי הפריוס הנוכחי.. הוא בסך הכל ממשיך את קוו העיצוב של דגמי טויוטה מלפני 5-7 שנים, אז הוצג. אגב, אז הדבר היה נחשב למאוד פוטוריסטי ואוריגינלי.

 

ועוד משהו... בישראל קיימת הצדקה כלכלית כזאת או אחרת להחזיק רכב היברידי. לכן למשל אני בתור הבעלים לרכב כזה לא מעוניין בשום אמירה, אני מעוניין באיבזור חינם, בביטוחים הזולים, ובחיסכון בדלק. אבל בחו"ל הרי אין הפרשי מס פי-2 בין הרכבים ההיברידיים והרגילים. לכן רכישת הרכב ההיברידי שם הרי דבר בלתי-כלכלי בעליל, וההצדקה היחידה לדבר כזה היא האמירה הירוקה. ולצורך האמירה הנ"ל דרוש כמובן גם עיצוב מיוחד. אגב האי-הצלחה היחסית של הסיוויק מוסברת על ידי חוסר הבולטת שלו. ואת העיצוב המיוחד חלק אוהבים (עובדה שכמעט 2 מיליון נהגים בעולם רכשו רכבים כאלה) וחלק לא - הכל טעם אישי.

פורסם
אין סכלה מוחלטת ליופי וכיעור. יש אולי איזשהו סטנדרט שנחשב ליפה' date=' והוא גם משתנה בכל עשור. למשל רכבים שהיו נראים מאוד יפים ומודרניים לפני שני עשורים נראים די רע כיום,[/color'] כי הטעמים השתנו. ואילו היו מציגים את הרכבים של היום לפני 20 שנה, ספק אם הם היו מתקבלים אז.

 

לגבי הפריוס הנוכחי.. הוא בסך הכל ממשיך את קוו העיצוב של דגמי טויוטה מלפני 5-7 שנים, אז הוצג. אגב, אז הדבר היה נחשב למאוד פוטוריסטי ואוריגינלי.

 

ועוד משהו... בישראל קיימת הצדקה כלכלית כזאת או אחרת להחזיק רכב היברידי. לכן למשל אני בתור הבעלים לרכב כזה לא מעוניין בשום אמירה, אני מעוניין באיבזור חינם, בביטוחים הזולים, ובחיסכון בדלק. אבל בחו"ל הרי אין הפרשי מס פי-2 בין הרכבים ההיברידיים והרגילים. לכן רכישת הרכב ההיברידי שם הרי דבר בלתי-כלכלי בעליל, וההצדקה היחידה לדבר כזה היא האמירה הירוקה. ולצורך האמירה הנ"ל דרוש כמובן גם עיצוב מיוחד. אגב האי-הצלחה היחסית של הסיוויק מוסברת על ידי חוסר הבולטת שלו. ואת העיצוב המיוחד חלק אוהבים (עובדה שכמעט 2 מיליון נהגים בעולם רכשו רכבים כאלה) וחלק לא - הכל טעם אישי.

 

למבו מיורה? מוסטאנג 67? דגמי אלפא ולנצ'יה רבים לאורך השנים?

כל אלה ועוד רבות וטובות הן מכוניות מאוד יפות גם היום.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

אינני מוצא שום דבר יפה בלנצ'יות הישנות. אלפות אולי כן. לטעמי הרכבים היפים ביותר הם היגוארים ורובר 75 (לצערי מה שהכי יפה לא תמיד גם פרקטי לאחזקה). רכבים אלה משלבים קווי דמיון האולטמטיביים לכלי רכב החל משנות ה-30 ויש בזה משהו מיוחד ויוקרתי. המוסטנג לא מדבר עליי בכלל. דווקא העיצוב של סיוויק לדעתי די מעניין (עתידני), למרות שהתרגלנו עליו והוא כבר לא מרגש. גם לעיצוב המעניין הזה יש מחיר - שדה ראייה לקוי.

פורסם
חלק מהעניין של מכוניות היברידיות זה "להראות היברידי". כלומר, הנה, תראו שאני שומר על הסביבה.

ההיברידית הראשונה של הונדה לא היתה שונה מהותית מהדגמים הרגילים לכן הצליחה פחות, עכשיו כנראה החליטו שחייבים להעניק לה מראה "היברידי".

 

ההיבריד הראשונה של הונדה, האינסייט הראשונה היתה מוזרה מידי ולא פרקטית ולכן לא הצליחה.

 

2006_Honda_Insight_ext_1.jpg

emotion of motion

פורסם
הדבר הכי טוב בפריוס זה המרחב הפנימי, שיחד עם השקט באמת נותנים הרגשה של חללית - זה לא רכב למי שרוצה להרגיש את הכביש, בדיוק ההיפך. הדור שיצא השנה יקבל מנוע בעירה גדול יותר, כדי לאפשר סיבובי מנוע נמוכים ונסיעה שקטה יותר.

 

איך מרגישה חללית? ספר למי שלא יודע עדיין.

emotion of motion

פורסם

אין כבידה, רואים את כדור הארץ מהחלון והשירותים שואבים. :roll:

 

חוץ מהנסיעה השקטה, כשאתה מאיץ המנוע נשאר בסל"ד קבוע פחות או יותר, בהתאם ללחץ על הדוושה - אין החלפת הילוכים. לוח השעונים ומסך המגע מרשימים, אני עדיין מעדיף מד מהירות אנלוגי לצערי. התגובה לדוושת תאוצה מיידית כי המנועים החשמליים מגיבים מהר, ואז מנוע הבעירה מצטרף.

פורסם
אתם מתלוננים שאנשים קונים מכוניות היברידיות? זה בסופו של דבר פחות עשן בריאות שלכם, איך זה רע ? :|

זה משנה ? אחר כמה שנים במילא הטון מצברים האלה הולכים לזהם את הסביבה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...