Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממש בהקדם מתכוון לקנות רובר 214 או 216 ידנית

 

לפי מה שאבנתי עדיף לשים אטם ראש מנוע מחוזק

ואין לי מוסג איפה יש מוסכים של רובר באזור ת"א

מן הסתם הייתי רוצה בעל מקצוע אמין ובדוק כבר

 

ואם מישהו יכול לעזור בזה אני מעוד אשמח =)

וכמובן אם יש עוד עצות לפני הקנייה גם מעוד יעזור

 

האנשים אם תגובות כמו "אל תיקנה רובר" "רכב לא אמין" לא מוזמנים פה

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני נוסע כמה שנים טובות ברוברים וכל הרוברים שלי טופלו אצלו הוא היחיד שאני מאמין בו ולו.

הרבה בעלי רובר שאני מכיר הגיעו בסוף אליו בגלל חוסר האמינות של המורשים האחרים, ולמוסך המרכזי אל תתקרב בכלל.

Peugeot 208GTI

פורסם

מצתהר שמקפיץ.

חשבתי לרגע אם אני מחליף אטם ראש אז אני גם צריך לעשות שיפוץ ראש על הדרך, או רק אם יש צורך?

ואם כבר מפרקים ראש אז אני מיחליף טיימינג מן הסתם ומשאבת מים?

התקציב על כל השיפוץ הוא .5K

כי התקציב שלי היה 17K על רכב, וברגע שאבנתי שאני רוצה רובר והיא זולה אז אמרתי כל מה שנישאר ילך על ישור קו רציני =)

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

כנירא לא אבנתה את השאלה שלי.

אני שאלתי אם אני מחליף אטם ראש אז צריך לעשות שיפוץ או רק אם יש צורך בכך?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם
כנירא לא אבנתה את השאלה שלי.

אני שאלתי אם אני מחליף אטם ראש אז צריך לעשות שיפוץ או רק אם יש צורך בכך?

 

חבר, כשאתה מחליף את האטם, תבקש אטם ראש מחוזק של לנד רובר {שחור וקצת יותר עבה מהמקורי}.

אם לא, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף לראש מנוע הבא.

אם אתה כבר בחברה, תקנה משם נוזל קרור יעודי! גם של לנד רובר, תוצרת פז{קצת יקר אבל שווה}.

לידע כללי, שמן מנוע 10W40 חצי סינטטי בלבד עדיפות לחברה טובה.

כנ"ל גם פילטרים וכו' תוצרת UNIPART.

 

יעקב שאלה לי אליך, אתה מכיר פילטר שמן של RABIT או משהו כזה?

ראיתי בחנות חלקי חילוף כאלה פילטרים עם הכיתוב רובר אליהם {ארץ יצור סין}.

מה אתה אומר שווים משהו?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

נירא לי אף אחד לא אבין ממכם מה אני שואל,

אני בכל זות מתכוון להחליף לאטם ראש מחוזק גם אם הישן בסדר וגם אם הוא לא בסדר.

 

השאלה היא אם כבר הראש נפתח מה צריך לעשות להחליף גומיות שסתומים לעשות שיוף? להחילף רינגים?

אני לא יודע מה בדרך כלל עושים. אז בגלל זה אני שואל,

צריך סתם להחליף את האטם או צריך לעשות עוד כמה דברים על הדרך?

 

(דרך אגב הפילטר של ראביט, הפילטר בסדר. לפכות למיצובישי גאלאנט הוא בסדר כחילופי)

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

נראה לי שאתה לא מבין את התשובות, כנס למוסך מורשה לצורך החלפת אטם ועשיית ראש מנוע והוא כבר יראה תוך כדי עבודה מה תקין ומה דורש החלפה.

Peugeot 208GTI

פורסם
נראה לי שאתה לא מבין את התשובות, כנס למוסך מורשה לצורך החלפת אטם ועשיית ראש מנוע והוא כבר יראה תוך כדי עבודה מה תקין ומה דורש החלפה.

 

 

אוו זות תשובה שחיפשתי =)

 

תודה

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

פילטר רביט ופילטר מקורי עולה אותו הכסף, בוא נחשוב מה יותר כדאי.........

 

בקשר לראש מנוע, תבדוק עלות של האטם ראש בארץ ותנסה להביא מחו"ל או מהבחור שמוכר ביד 2 זה חצי מחיר וחבל לשלם כפול כסף על אטם ראש שלא נותנים איתו אפילו ברגים שמגיעים עם הסט מחו"ל.

 

בקשר לרכב תבדוק אופציה לקניה של אוטו פחות או יותר שמור, יש בו הרבה השקעה אם לא.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701


×
×
  • תוכן חדש...