Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,כרגע ישנו הפילטר קרטון המקורי,ידוע לי שבפילטר כותנה רמת הסינון תהיה טובה יותר,והזרימה אמורה להיות קלילה יותר בטמ"פ נמוכה יותר.

השאלה היא כזו,האם עם פילטר אינבוקס בוודאות תגובת המצערת תתחדד,והמומנט יורגש טוב יותר בטורים נמוכים,והאם יש סיכוי שפילטר אינבוקס יוסיף משהו באיביזה 20VT לעומת פילטר פתוח רגיל שישב ליד המצבר ויקבל אוויר חם יותר.

הכוונה מה בוודאות ארוויח מפילטר אינבוקס בפועל חוץ מכך שבטיפולים במקום להחליף פילטר אצתרך רק לנקות.

[שימו לב ,לא שאלתי סתם על פילטר פתוח,ולא שאלתי לפילטר אינבוקס לרכב אטמוספרי,כך שכל פיסת מידע מניסיון תעזור לי לגבש החלטה].

 

נ.ב:עוד נקודה ,הרכב במקור גודש 10PSI ,הרכב שלי גודש 16 וחצי PSI,וכל זה על הפילטר קרטון המקורי,האם מעבר לאינבוקס פתוח של K&N יתרום משמעותית בעיקר במצב שהרכב יונק[וגודש] יותר אוויר מהמצב המקורי לפילטר המקורי שתוכנן לעבוד על גדישה של 10PSI[שוב אשמח לקבל חוות דעת רק מאנשים מקצועיים שיודעים מה הם אומרים].

 

תודה מראש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

היי,אתה יכול לפרט מעט יותר?

1.באיזה רכב?

2.מה לגבי בטורים נמוכים?

3.מה לגבי תגובת מצערת?

4.איך ניקת אותו?[השריה במים ואבקת כביסה +יבוש?]

5.בדקת את הרכב עם זמן,או רכב אחר,לפני ואחרי החלפת הפילטר?

6.כמה זמן נסעת איתו?[עשה לך בעיות עם הMAP?]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

1.A3T

2.לא הורגש הבדל משמעותי בטורים נמוכים

3.כנ"ל - הבדל רק בגבוהות,יותר נשימה

4.עוד לא הגעתי לניקוי הראשון :wink: (10,000)

5.לא בדקתי לפני\אחרי עם רכב אחר,אבל ההבדל בהחלט מורגש

6.אני עם הסימוטה כ3000 ק"מ,שום בעיה בנתיים

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

דיברתי היום עם אביחי[E&A] ,דווקא אין אינבוקס אצלם.[יש להם קיטים פתוחים של סימוטה רגילים]

אני קונה K&N ב200.

אני בדיוק נוסע עכשיו לחולון להביא אותו.:-P

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תרשום לנו פה אחרי זה התרשמות שלך מההתקנה, האם יש הבדל ועד כמה הוא מורגש!

 

וכמובן תמונות!:-)

פורסם

שלי גם אינבוקס ,הבאתי אותו אתמול אתקין אותו ביום שישי שיהיה זמן,ואכן אתן התרשמות מהמוצר.

DSC00474.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הפילטר אינבוקס בוואגיות משפיע המון לעומת המקורי, אך פילטר פתוח רגיל משפיע עוד יותר.

הדבר מורגש בצורה משמעותית בלאון של חבר שעבר מאינבוקס כי הרגיש שהאוטו חנוק לפתוח.

האוטו שלו נוסע הרבה יותר טוב, וזאת על פי השוואות שנעשו עם הפילטר הפתוח והאינבוקס. וההבדל ממש משמעותי.

 

כמו כן, הפילטר הפתוח נותן רעש יפה לפריקה.

 

 

האיורור באיביזה בעיקר ממש עלוב, הקופסאות לפילטרים רק מצמצים את השטח של הפילטר עם האויר.

Flash Red VW Corrado 16V

פורסם

רשמים לאחר ההתקנה:

 

אוקיי לפני שעה התקנתי את האינבוקס K&N באיביזה שלי.

ערכתי נסיעת מבחן של חצי שעה :תגובת דוושה חדה יותר,בעיקר בהילוך ראשון שני.

תאוצות ביניים חזקות יותר,מומנט חד יותר בתאוצות ביניים בסלד נמוך בינוני,טורים מטפסים מהר יותר,סלד גבוה לא מרגיש הבדל.

רעש יניקה נישאר כמו הפילטר המקורי,מה שכן הפריקה חזקה יותר[ואני לא יודע איך זה קשור].

גולת הכותרת,הרכב היה גודש 16.5PSI בבוסט מלא בהילוך 5 דוושה דבוקה לריצפה,ואילו עכשיו הרכב גודש 18PSI ,[ובדקתי כמה וכמה פעמים ].

סה"כ ,פסיכולוגי או לא ,אישית אני מרגיש שיפור לטובה עם הפילטר בעיקר בתאוצות ביניים ובסלד נמוך,כמו כן הרכב מרגיש חזק יותר והכי חשוב הרכב גודש 18PSI לעומת 16.5PSI .רעש יניקה למי שמחפש-אין פה.

אני מרוצה ובעלות של 200 שח ותוספת של 1.5PSI ,אין מאושר ממני.:-P

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חדש ב200 שקל?

בזמנו הזמנתי מאנגליה פילטר כזה של K&N ההבדל היה מורגש בעיקר טורים גבוהיים אבל זה היה על פולו 16V

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

כן חדש,גם הוא מאנגליה[דרך מישהו שחזר משם].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...