Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קורא כאן בפורום עוד ועוד שאלות של חברים כאן שמעוניינים לדעת את סוג השמן שצריך למלא ברכבם.

יהיה זה שמן מנוע, שמן גיר, דיפרנציאל וכו'.

 

לאחר חיפוש מרובה בפורום בימים האחרונים אחר צמיגות שמן דרושה לרכב מסויים וקריאת אין ספור שרשורים ותגובות הגעתי לשרשור ישן נושן.

השרשור הוא מ2002, אשר בו כתב חבר הפורום איציק נ. על אתר של חברת השמנים ARAL.

שם נמצא מאגר נתונים ענק להמון סוגי רכבים (חוץ מזה של KOMPY :lol:) של סוג השמן לו הם זקוקים.

החיפוש הוא נורא קל ופשוט ואני חשבתי שיהיה מאד שימושי לאנשים כאן לברר את צמיגויות השמנים להם הם זקוקים ברכבם.

מאחר שהגעה לתגובתו של איציק כרוכה בחיפוש ממושך וקריאה של המון שרשורים החלטתי להעלות את הפרטים לשרשור נפרד זה.

 

כתובת האתר היא: http://www.aral-lubricants.de/oilguide/cont_4_8_0.php

כמובן שאין המידע המפורסם באתר זה תחליף לנתונים הרשמיים של יצרן הרכב, אך אם אתם תקועים וצריכים לדעת אז זהו פתרון מצוין.

 

 

בברכה,

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לא נראה לי שאקנה דווקא את השמן עליו הם ממליצים אבל לפחות יש שם את הצמיגויות הרצויות... אחלה דבר,תודה!

פורסם

יש מאגר כזה כמעט בכל אתר של יצרן שמנים מוכר.

 

רק צריך לקחת בחשבון שברוב הפעמים יהיה הבדל בין הצמיגות המומלצת לבין הצמיגות בספר רכב מקומי, וזה נורמאלי.

 

יתרה מכך, רוב החברות נוטות להמליץ על שמנים סינטטיים שומרי אנרגיה, כאשר בארץ מומליצים (או יותר נכון נפוצים בשימוש) שמנים חצי-סינטטיים זולים פי 3.

 

כמו כן אינני רואה שום בעיה לבחור בצמיגות המתאימה לבד, ללא אתר כל שהוא.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

תודה, אבל קצת לא מובן.

למשל:

Make: Mercedes-Benz icon1.gif Series: Type C Type: C 240 (W202) Model year: 1997 to 2000

 

Transmission, automatic 5/1 722.609 Spezialprodukt, nur Originalflüssigkeit verwenden!

 

האם ה '5/1 722.609' הוא הפרמטר המבוקש לשמן גיר?

פורסם

קודם כל, תודה על הקישור.

 

חיפשתי עבור פיאסטה 2001 והתוצאה היא: Aral HighTronic F

 

זה רק אני או שבכלל לא מצוינת צמיגות רצויה?

פורסם

HAIM GDS

מה שכתוב שם לגבי הדגם שלך זה שזה הינו מוצר מיוחד ולהשתמש רק בנוזל המקורי.

פורסם

כפי שציינתי בהודעת הפתיחה, לא כל הרכבים רשומים במאגר. מבחינת צמיגויות השמנים, ספציפית בחברת ARAL הם קראו בשמות לשמנים מסויימים לפי מידת הצמיגות.

חוזר שוב על שורה מהודעתי הראשונה:

"כמובן שאין המידע המפורסם באתר זה תחליף לנתונים הרשמיים של יצרן הרכב, אך אם אתם תקועים וצריכים לדעת אז זהו פתרון מצוין."

 

בחיפוש קצר בגוגל ובאתר ARAL עצמו מצאתי את הפירוט הבא:

Aral HighTronic F SAE 5W-30

 

לפעמים צריך טיפה להתאמץ כדי למצוא את מה שמחפשים, לא כל דבר בא בקלות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בעיקרון ARAL נחשבת חברה טובה?

ראיתי שהשמנים שלהם די יקרים.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
×
×
  • תוכן חדש...