Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך עצה בנושא 600 CBR או פייזר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני רוכב חצי שנה על בנדיט 1200, בזמן האחרון בא לי משהו יותר זריז ופחות משקל.

 

עשיתי נסיעת מבחן על CBR 600 F4 וואו בדיוק מה שרציתי.

 

מחפש המלצות . תשובות על:

 

1. האם כדאי להשקיע הרבה כסף על חדש או 2001 (זה לא הכלי רכב המרכזי שלי) או שמבחינת כיף והרגשה אפשר גם 95-96 בלי להיכנס למוסך כל חודש?

2. מה ההבדלים מבחינת הרגשת הדיוק והזריזות שהאופנוע מעביר בין CBR F4 למשהו דוגמת ה פייזר 600 החדש?

 

בקיצור מתלבט בין CBR600F לפייזר, CBR חדש או ישן? פייזר רק חדש הוא פשוט יפה.

 

אני 1.92+ (בחור גדול).

לא!! משייף רגליות (בכלל בכלל).

רוב הנסיעות בכביש 6 (לא לאט) 40-60 דקות בממוצע.

 

תודה

פורסם
שלום, אני רוכב חצי שנה על בנדיט 1200, בזמן האחרון בא לי משהו יותר זריז ופחות משקל.

 

עשיתי נסיעת מבחן על CBR 600 F4 וואו בדיוק מה שרציתי.

 

מחפש המלצות . תשובות על:

 

1. האם כדאי להשקיע הרבה כסף על חדש או 2001 (זה לא הכלי רכב המרכזי שלי) או שמבחינת כיף והרגשה אפשר גם 95-96 בלי להיכנס למוסך כל חודש?

2. מה ההבדלים מבחינת הרגשת הדיוק והזריזות שהאופנוע מעביר בין CBR F4 למשהו דוגמת ה פייזר 600 החדש?

 

בקיצור מתלבט בין CBR600F לפייזר, CBR חדש או ישן? פייזר רק חדש הוא פשוט יפה.

 

אני 1.92+ (בחור גדול).

לא!! משייף רגליות (בכלל בכלל).

רוב הנסיעות בכביש 6 (לא לאט) 40-60 דקות בממוצע.

 

תודה

 

קודם כל, תוציא מן המשוואה את הדגמם של 95-96. הם אומנם כליפ נפלאים, אבל אחרי בנדיט 1200, לא תרגיש הנאה גבוהה יותר באופן משמעותי.

עם זאת, הפייזר 600 וה-CBR של 2001 הם אכן מתמודדים ראויים לליבך, לארנקך ולצרכים שהצגת (ואופי הרכיבה שתיארת) - אין מנוס לדעתי מרכיבות מבחן...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

המלצתי:

 

אל תעבור לאופנוע 600 אחרי בנדיט 1200. זה לא כיף. מנסיון.

בהתחלה אתה תתלהב מהקלות והזריזות ואח"כ שתתחיל לחפש את הכח הזמין שהיה לך בבנדיט סתם תתבעס, כי הוא פשוט לא יהיה שם בלי להוריד הילוך או שניים. תנסה לשקול פייזר 1000 או Z1000.

 

על הפייזר עשיתי נסיעת מבחן ארוכה והוא - משמעותית יותר קל זריז ובכלל ספורטיבי מהבנדיט ואף יותר חזק ממנו.

על הZ1000 לא רכבתי, רק ישבתי, ולפי ההתרשמות מהמבחנים הוא פחות או יותר ( או יותר) מקביל לפייזר.

 

שיהיה בהצלחה ובזהירות עם כל כלי שתבחר.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

ואגב, למה לא איזה CBR900 ?, תוכל להנות גם מהכוח שאתה מכיר ואוהב,

וגם ממשקל קל וזריזות של אופנוע 600 :shock:

×
×
  • תוכן חדש...