Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות קופמוננט של Cerwin-Vega

מסוג :65 CS

 

אם אפשר תנו לי חוות עליהם

בכמה אפשר להביא אותם

 

ואם למישהו מפה יש אותם שיתן לי חוות דעת שלו

בתודה אבי.

 

שיהיה לכם שבת שלום !

פורסם

היי נתחיל בזה שלא שמעתי את הסט הזה כך שרק לפי הנתונים ולפי הכרותי עם החברה הזו אני כותב.

 

הסט הזה הוא מהסדרות הנמוכות של החברה הנתונים של הסט סבירים הנה הם .

 

  • 6.5" 2-Way 200W Component Speaker System
  • Polypropylene Woofer Cone
  • Rubber surround
  • Silk dome tweeter
  • Rubber magnet boot
  • Mesh grille included
  • 100 Watts RMS Power
  • 200 Watts Peak Power

SPECIFICATIONS

  • Speaker Size : 6.5"
  • Design : 2-Way
  • Power Handling (RMS) : 100 Watts
  • Power Handling (MAX) : 200 Watts
  • Sensitivity : 95dB
  • Frequency Response : 65Hz~20kHz
  • Impedance : 4-Ohms
  • Mounting Depth : 2-5/16"

בארצות הברית הסט הזה נמכר בכ100$ בארץ לא ידוע לי אבל תנסה אצל סיריוס בר"ג הוא היבואן.מקווה שזה עוזר במעט.

פורסם

הסטים של סרוין מאופיינים בסאונד האופייני להם.

 

מיד וטרבל קצת צרחנים בס בעל נוחכות בכיון בס כבד ולא חד ומהיר.

 

בקיצר רמקול בריון אמריקאי.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

×
×
  • תוכן חדש...