Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התשובות שקיבלתי בחיפוש של הפורום לא סיפקו אותי, חשוב לי לקבל תגובות מאנשים שיש להם ניסיון עם הרכב,

 

 

אני מעונין לקנות שברול מונטה קרלו שנת 97 ומעלה .

בשנים אלו , איזה דגמים יש של המונטה קרלו ?ומה המחירים ?

נתונים?כ"ס?

איך האחזקה ?ביטוח ?

וכל פיסת מידע שיתאפשר לכם לתת לי..

ובכלליות האם הרכב שווה את המחיר של כל אלו?

 

כעיקרון הרכב הזה הוא חלום ילדות שלי וכעת אני מנסה לברר אם אני יוכל לעמוד באחזקה שלו . .

תודה

פורסם

בפרופיל שלך מצויין שאתה בן 20,אז לצורך העיניין כל רכב שתקח עלות ביטוח החובה תהיה יקרה.

בשנים של המונטה אישית הייתי מסתפק בחובה +ג.

מנוע 3100 V6 כמו בקורסיקה והלומינה של אותם שנים. הייתי מותח מעט את החלום ולוקח לומינה 3800 אם כבר מנוע וגיר טובים יותר,אך מצד שני מאבד את הלוק של הקופה.

תשמע, אם זה החלום שלך ויש לך אמצעי מימון ,לך על זה. הייתה לי חווית נהיגה ברכב הזה והוא לא רע בכלל בשביל להתנייד ממקום למקום בסירת קופה עם 160 כ"ס. אך אם אתה פתוח להצעות-תשתף!

 

** הכי חשוב למצוא אחד שמור,רובם ראו ימים טובים יותר...

Gn'f'R

פורסם

תודה על התשובה . .

 

לפי מה שהבנתי קיים גם דגם LTZ במונטה קרלו (3800 ,גיר 5 הילוכים?) .

מה המחירון של הרכב?

וכן כבר הבנתי שחשוב למצוא אחת במצב טוב כי אחרת זה בור ללא תחתית..

בעיה

 

כן אני פתוח להצעות . .אני רוצה אמריקאית אחרת ..נמאס לי מהקאווליר שלי.

פורסם

ה ltz נמצאת אצלנו במשפחה והיא במצב מצויין,זה רכב ברמה די גבוהה לאותם שנים, מאובזר ומפנק + 205 כ"ס.

הם נעות סביב 25-30k לשמורות שבינהם. אם אתה אוהב את הרכבים האלו יש גם את ה לה סייבר לדוגמא -טווח מחירים זהה.

שנתונים 97-98 .

Gn'f'R

פורסם

98 LS . .

קניתי אותה כי היא הייתה ממש מציאה ..ועכשיו הבנתי שזה לא האוטו בישביל בחור בן 20

הלה סייבר לא בכיוון בכלל..

עוד רעיונות ?

פורסם

על איזה שנים אתה מדבר?

יש המון פונטיאקים , שברולטים , קרייזלרים מתחילת שנות ה90- רכבים מצויינים!

 

המלצות :

סאנבירד קבריולט -רכב יפיפיה! שברולט ברטה -צורה נחמדה בעיניי , גם הטאמפסט לצורך העיניין .

ולמה הקוואליר לא מתאימה לך? לדעתי היא הכי זולה לאחזקה מכל אמריקאית משנות ה90.

ודרך אגב ,לא שללתי את הקרלו... תן לי כיוון של תקציב .

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...