התשובות שקיבלתי בחיפוש של הפורום לא סיפקו אותי, חשוב לי לקבל תגובות מאנשים שיש להם ניסיון עם הרכב,
אני מעונין לקנות שברול מונטה קרלו שנת 97 ומעלה .
בשנים אלו , איזה דגמים יש של המונטה קרלו ?ומה המחירים ?
נתונים?כ"ס?
איך האחזקה ?ביטוח ?
וכל פיסת מידע שיתאפשר לכם לתת לי..
ובכלליות האם הרכב שווה את המחיר של כל אלו?
כעיקרון הרכב הזה הוא חלום ילדות שלי וכעת אני מנסה לברר אם אני יוכל לעמוד באחזקה שלו . .
תודה