Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגעתי היום 10 דקות לפני שעת הסגירה על מנת לשאול דבר מה.

המקום היה שומם לחלוטין, השערים היו נעולים ובפנים היו רק 2 מכוניות.

השומר פתח לי, ותוך 2 דקות כבר הייתי בחוץ עם תשובה מהבוחן.

השומר אמר לי שהיום כבר אין תורים והכל הולך צ'יק צ'ק.

פורסם

פשוט אחלה! עכשיו, לאיזה חשבון להעביר את הכסף כדי שתתן קצת יותר פרטים? :lol:

 

ברצינות, למה היית שם? מה שאלת את הבוחן? מה זה עמדה מס 1' בחולון:oops:

 

(שחכתי, מצטער)

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

אם זה זכרוני אינו מטעני המקום תמיד היה עמוס וצפוף. לא הייתי במקום הזה שנים ולכן אני לא יודע מה הולך שם היום.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

אכן כן

כפי שנאמר לי , (הזמנתי רכב מיבוא אישי - אז עשיתי שיעורי בית טובים)

 

היום בעמדה מספר אחד יש להזמין טור בטלפון.

אין היום את כל החאפרים שבאים בשעה 2-3 בלילה.

 

ירון מאיר

פורסם

kiki666, עמדה מספר 1 היא העמדה הראשית של משרד הרישוי.

מי שרוצה לאשר שינויים מיוחדים ברכב, לרשום רכב מייבוא אישי, להעביר מונית לרכב אזרחי וכו' - צריך להגיע לעמדה זו (וזו בלבד).

לאורך שנים היה שם תור עצום, שכן כמות העמדות הללו הייתה זעומה והביקוש די גדול.

לאט לאט חלק מהדברים "הופרטו" גם למכוני הרישוי (לדוגמא - שינוי מידת ג'נט) עד שלפני מספר חודשים נקבע שחלק מהדברים אפשרי גם לבצע דרך הדואר (לדוגמא אישורים לרכב בייבוא אישי, העברת רכב ממונית לפרטי וכו')

ולשאר הדברים פשוט קובעים תור מראש ומגיעים ביום ובשעה שנקבעו - ככה שהתור קצר משמעותית ואתה לא צריך לשרוף שם יום שלם.

 

בזמני העומס היה אפשר לחכות שם בתור מ7 בבוקר עד 4-5 אחה"צ.

לכן נוצרה תופעה של אנשים שבאים ב4-5 בבוקר, ובסביבות 7-8-9 כשהתור היה ארוך ומפוצץ, היו מוכרים את המקום שלהם בתור תמורת אי-אילו מאות מרשרשין.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...