Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תביאו עצות אני מוכן לשמוע כל דבר חוץ למנהוג טוב .... כי אני ינסהלעשות כמיטב יכטלתי

אז יאלללה תזרימו עצות

[נערך לאחר הטסט]

עברתי טסט ראשון!!!!1

ניסן אלמרה 01' 1800

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטסט - תמרורי "תן זכות קדימה" = תמרור עצור!!

כל פעם שיש לך תן זכות קדימה.. תחשוב שזה תמרור עצור!!

 

אם רק תאט הטסטר (שבד"כ הם "פחדנים") עלול לתת לך ברקס ונכשלת..

 

מנסיון וגם שהמורה שלי אמר לי!

זכות קדימה = עצור!

 

מנסיון שלי ושל עוד 2 חברים שעברנו כולם טסט ראשון..

זכות קדימה = עצור!

 

ועוד פעם שלא תשכח..

 

זכות קדימה = עצור!

 

זהו.. ובהצלחה! :p

 

טסט ראשון?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בטסט - תמרורי "תן זכות קדימה" = תמרור עצור!!

כל פעם שיש לך תן זכות קדימה.. תחשוב שזה תמרור עצור!!

 

אם רק תאט הטסטר (שבד"כ הם "פחדנים") עלול לתת לך ברקס ונכשלת..

 

מנסיון וגם שהמורה שלי אמר לי!

זכות קדימה = עצור!

 

מנסיון שלי ושל עוד 2 חברים שעברנו כולם טסט ראשון..

זכות קדימה = עצור!

 

ועוד פעם שלא תשכח..

 

זכות קדימה = עצור!

 

זהו.. ובהצלחה! :p

 

טסט ראשון?

 

תסלח לי,תמרור זכות קדימה = להאט ,להסתכל אם אין מכוניות ואז לעבור.

אני לא יודע אצל איזה מורה למדת,אבל אם עצרת בתמרור כזה סתם,נכשלת!

8)
פורסם

מה שהמורה שלי לימד אותי זה שבזכות קדימה צריך להאט ולשלב להילוך ראשון תוך כדי גלישה ובדיקה אם ישנם מכוניות נוסעות

וגם לא הבאנתי מה זאת אומרת אם רק תאט הטסר יתן לך ברקס?

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם

לא בהכרח כל תמרור זכות קדימה הוא עצור ! ! !

 

אם אתה תעצור בצומת שיש תמרור תן זכות קדימה אבל הצומת היא בעלת שדה ראיה רחב מאוד, ואתה רואה שאין מה שיסכן אותך, בשום פנים ואופן אל תעצור!!! הטסטר יכשיל אותך!!

 

מה שאני בא להגיד זה, שיש הרבה צמתים שהם בעלי שדה ראיה מוגבל מאוד, ושתמרורם הוא תן זכות קדימה, במקום כזה תעצור כמעט עצירה מלאה, תתחיל בנסיעה איטית, תבדוק את השטח וצא.

נהיגה זה דבר של שיקול דעת, אתה צריך לחשוב הרבה:

אם לעצור או לא בצומת של תמרור תן זכות קדימה

אם האוטו שלפניך מספיק רחוק כדי שתוכל לפנות

אם לעצור או לא בירוק מהבהב

אם להכנס לכיכר או לא.

העצה הכי טובה לדעתי היא לבוא בראש שקט לטסט, להיות רגוע זה חשוב מאוד, אל תראה סימני לחץ ותאמין בעצמך, תראה בטחון !!

אם אתה מוגש לטסט זה אומר שאתה יכול לעבור אותו.

זה תלוי רק בך! לא בטסטר!!

 

 

בהצלחה !!! :p

פורסם
אם אתה גר בצפון - תן לטסטר 2,500 ש"ח,

 

תבוא אחרי יומיים לאסוף את הרישיון...

חחח...זה לא מצחיק...והמורה שלי מלמד אותי שצריך להאט לפעמים עד כדי עצירה בתמרור זכות קדימה...

פורסם

לפני הטסט תבקש מהבוחן להבהיר לך בדיוק מה הוא רוצה בכל פעם שתעשה כך שלא יהיו אי הבנות בין מה שהוא יגיד לך לעשות ובין מה שתבין שהוא רוצה לעשות (אתה יכול גם לחזור על דבריו בשאלה בשביל להיות בטוח שזו כוונתו). ככה יש לך סיכוי לא לפשל בעשיית משהו ובנוסף יש לך כסת"ח במידה שלא עשיתה משהו כפי שהוא ביקש, בטענה כלפיו שהוא לא הסביר לך במפורש את מה שהוא רצה שתעשה על אף שביקשת ממנו שיהיה ברור בדבריו.

קח תזמן ושים לב למה שקורה סביבך וע"פ זה תנהג (תזכור שאתה בטסט ולא ממהר לשום מקום). תנהג באיזי במהירות בינונית ולא באופן אגרסיבי.

ברמזור אל תשים זין אם מצפצפים לך מאחור ותתחיל את הנסיעה בלי למהר (אתה לא ברייס).

 

זהו לעכשיו.

פורסם

אני ממש ינסה מחר לסוע לאט לא לאט מידי כמובן .... אבל השאלה המתבקשת אם האם הטסטר יכול להגיד לי לסוע מהר יותר? (במצבים כאלה הייתי עונה לו " למה אתה ממהר לאנשהו?" אבל אני מפחד שהוא יתעצבן וזה ישפיע)

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
אני ממש ינסה מחר לסוע לאט לא לאט מידי כמובן .... אבל השאלה המתבקשת אם האם הטסטר יכול להגיד לי לסוע מהר יותר? (במצבים כאלה הייתי עונה לו " למה אתה ממהר לאנשהו?" אבל אני מפחד שהוא יתעצבן וזה ישפיע)

 

בטסט אל תדבר. אלא אם משהו לא מובן לך.

סע רגוע ולאט. קשר עין תמידי עם המראות.

אם לא חנית טוב בקש לתקן.

חוצמזה, תעביר תחושת ביטחון לטסטר ותהיה "קול".

 

 

בהצלחה 8)

172


×
×
  • תוכן חדש...