Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

בחזרה מטיול באילת בכביש 6 שמתי לב שמעל 130 מופיעות רעידות בהגה אשר מתגברות ככל שהמהירות עולה כאשר ב150 הם כבר ממש אלימות!

מה הסיבה לכך?

תודה.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

שטויות!

 

זה יכול להיות צמיגים אבל:

 

לרוב זה איזון גלגלים.

לפותח השירשור, גש לצמיגאי כלשהו ובצע איזון גלגלים (רוב הסיכויים שהבעייה בקדמיים).

 

יום טוב

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

רעידות יכולות להגרם ממכלול רב של סיבות.

קודם מומלץ לערוך חיפוש.

בנוסף,בהנחה שבנסיעה רגילה אינך מרגיש בעייה כלשהיא בהיגוי,כדאי לפעול לפי סדר הגיוני:

1. בדיקת צמיגים(ל"א תקין,תאריך ייצור,יובש,שחיקה ושחיקה בלתי שווה).יכול להיות שיידרש כיוון פרונט כתהליך משלים.

2. איזון גלגלים.

3. אחד החישוקים ("ג'אנטים") עקום/דפוק.

4. כיוון פרונט בלבד.

 

במידה ולא נפתרה הבעיה צריך לגשת למוסך ולבדוק את האפשרויות הבאות:

1. חופש במיסבים של הגלגלים האחוריים או הקדמיים(תלוי בסוג הרכב)

2. חופש במערכת ההיגוי(תפוח הגה,מוט הגה וכו').

3. חופש בציריה.ציריה יכולה להשחק ולגרום לרעידות במהירויות מסוימות (גבוהות בד"כ) הרבה לפני שהיא מתחילה "לדפוק".

 

חשוב לציין שלפעמים הרעידות יכולות להגרם מצירוף של כמה בעיות קטנות.

בהצלחה,ותעדכן על הפתרון במידה והצלחת.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

לadz תודה על התשובה המפורטת כמו כן אתה בכביש 6 4 בלילה ואין כלב על הכביש... לא תיסע 150? :wink:

כמו כן יש לציין שצמיגים קידמיים חדשים וכיוון פרונט נעשה לפני חודש :-(.

תודה לכולם!

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

שמחתי לעזור..

לגבי המהירות בכביש 6 - לא אני הערתי על העניין אלא General M.לי אין בעיה עם זה...

מה שכן,אשמח אם תחזור ותעדכן על הפתרון שאליו הגעת.

ד"א,לא ציינת האם בדקת את הגלגלים האחוריים.בד"כ ממה שהבנתי זה השלב הראשון שמבצעים בבעיה כפי שתארת.חוסר איזון,חופש במיסבים של הגלגלים האחוריים או צמיגים בעייתים הם החשודים הראשונים לרעידות רכב (ללא רעידות הגה) במהירויות גבוהות.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
לadz תודה על התשובה המפורטת כמו כן אתה בכביש 6 4 בלילה ואין כלב על הכביש... לא תיסע 150? :wink:

 

לא. אם אני מרגיש שהאוטו לא 100% ב 130 אין סיכוי שאגיע ל 150.

נהפוך הוא אסע בזהירות יתר, ורוב הסיכויים שלא אעבור גם את ה 100, גם אם זה כביש 6, גם אם אין לא כלב לא חתול ולא חולדה. מה שכן - אגש מייד לברר מה הבעיה ולא אשהה את הבדיקה. החיים שלי יותר חשובים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...