Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ברכבי כרגע מותקן:

מגבר אודיוסון 3 ערוצים SRX

סאב של הרץ 250 רמס ב2 אום

סט קדמי של הרץ אנרגי 5.25.

HU 9855 אלפיין.

 

ברצוני לשדרג את הבמה הקדמית שלי. חשבתי על להעביר את הרמקול של ה5 ורבע למעלה לדש שישמש כמיד ואת הטוויטר לקורה ולמטה להוסיף רמקול כמה שיותר גדול . (אין לי פחד מבנייה ).

כרגע פתוח להצעות אין לי תקציב מוגדר אבל לא רוצה לעבור את ה1500 ש"ח.

פורסם

עם התקציב הזה אתה לא תתרחק בהרבה מההרץ אנרג'י שיש לך.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

עם אתה הולך לקמבן 3 WAY אני ממליץ לך בחום רב מאוד לחפש את הוופר של הרץ הי אנרג'י 3 חלקים, ואמור להיות בפחות מהתקציב שלך.

אולי גם תצליח למצוא וופר K2P בתקציב. (להיזהר מחיקויים)

פורסם

אני שואל לפני שאני הולך לבצע בשביל זה נועד הפורום לא?

ב1500 אי אפשר למצוא וופר טוב לקדימה ? לא נראה לי.(לא הזכרתי אבל אני פתוח להצעות יד שנייה)

ראיתי פה הרבה שעשו שילובים בין כמה סטים ולא נראה לי שהם קנו 2 סטים שלמים והשתמשו רק בחלקים מהם, פשוט קנו אלמנט אלמנט.

אז כרגע אני מחפש לשדרג את הוופר ועל הדרך לנסות לעבוד עם 3 WAY .מקסימום לא נשתמש במיד ונשדרג אחר כך.

אז על מה אתם ממליצים? (איטום דלתות יבוא מאוחר יותר)

פורסם

אני יעשה משהו שלא עושים, כי האמת היא שאני דיי בניתי על הרמקולים האלו (פשוט אני עוד בבלאגנים עם המגבר, אז אם אני אקנה אותם זה לא יהיה בחודש הקרוב לפחות):

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=248428

 

אבל אולי משום מה תחליט לא ללכת עליהם (שזה נראה לי טיפשי)

 

המחיר שלו מצויין, יותר זול מ-EBAY.

פורסם

NAK

לפני שאתה ממליץ תבדוק לפחות לאיפה הוופר אמור להיות מותקן.

לפי ה QTS ניתן לראות שהוופר לא ינגן טוב בנפח הדלת.

וגם תראה את המלצות היצרן לוופר הזה,לפי הגרפים תיבת פורטד תהיה ממש טובה.

השאלה אם פותח התרד הולך לבנות תיבות אצלו ברכב.

פורסם

הייתי ממליץ לך על מיד וופרים של מורל הייברד\אילייט.

 

סטס.

 

עריכה : לפי ההגברה הבנתי שאתה עובד עם הקרוס המקורי של הרץ , פסיבי , ככה שמורל לא כ"כ יתאימו לך.

 

יניב, ככה שהCDT גם לא יתאימו לו.

×
×
  • תוכן חדש...