Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

ביום שישי האחרון, שכחתי בטפשותי ובגלל שמהרתי את מתג האורות דלוק למשך מספר שעות.

כמובן שהמצבר התרוקן.. לאחר מספר נסיונות עם כבלים (בעדינות ובזהירות) הרכב הניע והכל היה נראה בסדר..

בבוקר למחרת החלו 2 תופעות מאוד משונות שקשורות או אולי לא (את זה אתם תגידו).

1. בהנעה ראשונה כאשר המנוע קר, הטורים נמוכים מאוד עד כדי שצריך מעט ללחוץ על הגז ולשחרר בעדינות כדי שהרכב לא יכבה (במצב תקין, אני לעולם לא נותן גז בהנעה ראשונה). כשהרכב אינו נכבה, עדיין בהנעה ראשונה, מד הסל"ד עומד על 400-450.

כאשר הרכב מתחמם הסל"ד הופך לנורמלי בסרק (~650).

 

2. המזגן החל לקרר רק במהלך נסיעה ובערך מהילוך שני ומעלה (ביחס ישר לסל"ד). כלומר, בעמידה ברמזור ישנה הרגשה של אוורור בלבד, ובנסיעה במהירות 40 ומעלה מרגישים את הקור הרבה יותר חזק.

 

השאלות הן:

א. האם ישנו קשר בין 2 הבעיות?

ב. האם ישנו קשר להתרוקנות המצבר והנעה עם כבלים? או שהכל מקרי?

 

תודה רבה!

טל.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

כאשר שוכחים לכבות את האורות ברכב שברשותך רק אורות חנייה נשארים דולקים כלומר, צריכת זרם יחסית נמוכה של כ-650-700 מיליאמפר וזה לא אמור לגמור את המצבר בפרק זמן של 3-5 שעות.

 

לכן נראה שיש לך בעייה במצבר או בטעינה או שניהם יחד.

גש לחשמלאי רכב לבדיקת מערכת הטעינה קרי אלטרנטור + מצבר.

 

התופעות שציינת יכולות להיות קשורות לבעיות שציינתי וגם מומלץ לבדוק האם 2 המאווררים עובדים.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

התופעה שנגרמה אצלך הינה נפילת התוכנה של מערכת ניהול מנוע

מה שגרם לאיבוד ההגדרות של כיול המצערת .

המצערת כרגע לא יודעת את מיקומה המדוייק ביחס לבסיס ולכן יחידת הבקרה

מונעת את שילוב מדחס המזגן כדי לא להוסיף עומס בסרק ,אם תעלה בסלד

בניוטרל אתה תראה שמ 2000 סלד המדחס פתאום מתחבר וכשתרד מזה

המדחס יתנתק .

בקיצור ההתנעה בעזרת הכבלים לא היתה מוצלחת כנראה שהיה לך ניצנוץ

של הכבלים על המצבר בזמן שמתג ההנעה היה דלוק ,למעשה יכולת לאבד

את קוד המפתח במצב הזה וזה לא קרה אז תסתכל על חצי הכוס המלאה .

 

אתה צריך להיכנס למוסך שמכיר את הרכב הזה ולבצע כיול למצערת המנוע

וכל התקלות יחלפו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון פשוט מושיע.. :)

חשבתי לקפוץ אליך היום בדרך חזרה מהעבודה, אבל אמרתי לעצמי שזה כנראה לא על רגל אחת ושזה יחכה ליום שישי..

אז אני אצלך ביום שישי :)

תודה רבה!

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

  • ספונסר פורום
פורסם

זה כן על רגל אחת ,אתה פשוט צריך כיול מצערת וזאת תופעה

ידוע שנגרמת בעת הנעה לא זהירה עם כבלים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...