Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו הוא: סוזוקי ליאנה 5 דלתות 1600 סמ"ק שנת 2005

 

טוב אז היום ניגמר לי המלווה

כמובן עשיתי שטויות הורדתי את כול הלחץ שהיה לי

 

הבאתי קיקים חופשי.. משכתי תהילוכים בעליות עד 6500 סל"ד

 

כמובן באתי לכיכר קצת מהר עשיתי פרסה והחלקתי קצת.. אבל בקטנה והיסתדר

 

אחרי זה עצרתי תאוטו יצאתי.. והיה ריח של שרוף הריח הוא מקדימה יעני מכיוון מנוע, גלגלים קדמיים.

 

פתחתי תמכסה מנוע והייתי עם חברים שמבינים.. אבל כלום אין עשן אין כלום - הכול בסדר

 

אמרו לי כניראה הבאתי ברקסים חזק מידי (וזה נכון) או שזה בגלל ההחלקה בכיכר

 

 

עזרה בבקשה אחים שלי.. תודה! :wink:

פורסם

אני יכול לעזור לך סע רגוע.

אל תעשה דברים כאלה ברחוב, אתה לא מכיר את הרכב היטב ככה שחבל שהיה מסתיים בתאונה עם נפגעים או בלי , עם נזק וספק עם היית רושם פה משהו.

אז להבא , תלך למגרש החלקה או משהו ותעשה שם מה שאתה רוצה.

ובקשר לריח זה אולי הצמיגים.

פורסם

הריח מהצמיגים, סע בזהירות, כמו שקיבלת את הרשיון אתה יכול להשאר בלעדיו, אתה יכול לפגוע באחרים וגם בעצמך, יקח לך עוד המון זמן ללמוד לנהוג, כרגע אין לך מושג.

×
×
  • תוכן חדש...