Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

לאחר שהיום החלפתי ארבע צמיגים החלטתי לתת גם למערכת דגש.

 

לאחרונה היא החלה לזייף,

בפעמים הראשונות המערכת עבדה אך לא הוציאה שום צליל (ז"א רואים שהדיסק מתנגן אבל אין סאונד,גם במעבר לרדיו).

אבל - כשמגבירים ומנמיכים את הקול ישנו הציפצוף הזה (מוזר לא,בהתחשב שהרמקולים לא עובדים).

 

שלשום ניסיתי לבדוק אותה שוב,

ו...

עובדת! כולי שמח ומלא חיוכים נוהג ושר,

ופתאום,

בום - קופאת,אין סאונד מה גם שהיא כבתה.

אין תצוגה אין כלום,

במספר ניסיונות אחר'כ אותו הסגנון..

 

מה הסיבה?

 

אציין מספר דברים :

 

1. הרכב הוא סובארו לאונה עם מערכת כמובן לא מקורית

2. ישנו איזשהו חוט שורר ברכב שמעביר חשמל לכל חלקי הפח,אם נוגעים מתחשמלים ואז החשמל פורק החוצה.

3. החלפת הצמיגים באה כמענה לרעידות עצומות שהחלו ברכב מפה ישנה אפשרות שאיזשהו חוט התנתק,אפשרי?

 

אשמח לעזרה,

ואם יש מישהו באיזור חדרה שרוצה להעיף מבט זה יהיה עדיף :]

 

תודה רבה!

פורסם

2. ישנו איזשהו חוט שורר ברכב שמעביר חשמל לכל חלקי הפח,אם נוגעים מתחשמלים ואז החשמל פורק החוצה.

:shock:

 

 

ענית לעצמך, הבעיה שלך בחשמל, אתה צריך למצוא את מקור התקלה ולתקן אותה, אחרת זה רק יחמיר !

פורסם

המוזר הוא שבעבר הייתה את אותה הבעיה,

והיא נעלמה והיום שוב חזרה...

 

אבל מעולם זה לא היה אספקט שפגע בצורה כלשהי במערכת

 

אפשר עוד עיצות?

לטפל?

איפה להתחיל?

פורסם

אני מציע לך בתור התחלה לבדוק את הקוטבים של המצבר לראות אם יש קורוזיה ואם הם מחוזקים כהלכה..

תציץ אם המינוס הוא מעוגן כראוי לשלדה וגם את המתח שמגיע מכיוון האלטרנטור והסטרטר.

 

*מינוס(לרדיו) כדאי לקחת מהשלדה מבורג מקורי או לעשות מינוס חדש בעזרת בורג חודש אם דיסקית משוננת.

* מתח(לרדיו) קבוע\סויץ אם זה צמה מקורית של הרכב מאחורי הרדיו אז יש לבדוק את בית הפיוזים והחיבור שלהם שם (אולי יש שם מגע רופף בנתיכים)

 

 

 

תעדכן.

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם
המוזר הוא שבעבר הייתה את אותה הבעיה,

והיא נעלמה והיום שוב חזרה...

 

אבל מעולם זה לא היה אספקט שפגע בצורה כלשהי במערכת

 

אפשר עוד עיצות?

לטפל?

איפה להתחיל?

 

 

לפני שישרף לך האוטו או תפגע קשות במערכת החשמל, גש לחשמלאי שיסדר לך את החשמל!

 

מומלץ בחום!!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...