Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לחבר הייתה שאלה כזאת:

כרגע הוא עם סט 2WAY של הרץ היי אנרג'י מוגבר פסיבית על audison lrx2 ומקבל מוצהר כ80RMS.

הוא מעוניין לעבור לסט 3WAY ועלה רעיון להוסיף קרוס פסיבי של סט 3 חלקים ומיד-ריינג' מאותה הסדרה.

מס' שאלות

* האם המידבאס והטויטר בסט 2 חלקים ו3 חלקים הם אותו הדבר?.

* האם הוספה של המידריינג' וקרוס פסיבי 3 חלקים תוסיף הרבה לסט הקיים?.

* והאם האודיסון מספיק בכדי להגביר סט 3 חלקים?.

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם
שלום,

לחבר הייתה שאלה כזאת:

כרגע הוא עם סט 2WAY של הרץ היי אנרג'י מוגבר פסיבית על audison lrx2 ומקבל מוצהר כ80RMS.

הוא מעוניין לעבור לסט 3WAY ועלה רעיון להוסיף קרוס פסיבי של סט 3 חלקים ומיד-ריינג' מאותה הסדרה.

מס' שאלות

* האם המידבאס והטויטר בסט 2 חלקים ו3 חלקים הם אותו הדבר?.

לא הם שונים בדוק באתר של הרץ www.hertzaudiovideo.com

* האם הוספה של המידריינג' וקרוס פסיבי 3 חלקים תוסיף הרבה לסט הקיים?.

לדעתי כן זה יוסיף הרבה ת שמעתי את הסט הנ"ל בעפולה , אם אני לא טועה הרכב שבו זה היה מותקן זכה בתחרות SQ שנערכה במקום.

* והאם האודיסון מספיק בכדי להגביר סט 3 חלקים?.

 

זה סט חזק ( 150RMS) , המגבר יהיה ממש גבולי לדעתי.

פורסם

הרעיון הוא מבורך והדרייברים זהים פרט למיד ולקרוס. אבל עם זה התכנון שיביא מגבר אחר המגבר יהיה חלש

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

השאלה המרכזית היא האם המיד וופר של ה 2WAY יתאים לקרוס של ה 3WAY שידוע שהבדל בין הסטים הוא רק הוופר.

המיד וופר ינגן בערך אותו דבר על קרוס 3WAY או שהיה לו בעיה, הכי חשוב שהצליל יצא נקי כמו שהוא יצאה מהקרוס של ה2WAY.

 

תודה סטס (ניזכרתי בסיסמאה).

.

פורסם

ממתי קוראים לך דני? :?,תחליף את החתימה הגיע הזמן.

 

השאלה העיקרית כמו שהוא ציין,

האם סט 3 חלקים של הרץ היי אנרג'י יעבוד טוב עם מידבאס של הסט מ2 החלקים.

או שתיהיה בעיה למידבאס ?.

 

סטס.

פורסם

דני ההבדל הוא המיד ולא הוופר. בסט 3 חלקים עם התקנה וכיוונים נכונים תשמע יותר טוב בדוק. מה שבעצם קורה בין 3 ל2 חלקים הוא שבשתי אלמנטים התדרים מתחלקים ל2 אלמנטים, ו3 חלקים התדרים מתחלקים ל3 ובכך מורידים מעמסה מכול אלמנט, וכך כול אלמנט מקבל תדרים שמותאמים ליעודו והכי חשוב ב3 חלקים זה שהמיד יותר דומיננטי, מה שחסר ב2 חלקים. אך שוב כול זה לא שווה בלי התקנה וכיוונים ראויים. וכמובן הגברה עם הספק מכובד

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אני יכול להגיד לך שאני הייתי עם סט 2 חלקים תקופה די ארוכה (סקאן ספיק)

ושמעתי די טוב ואמרתי לעצמי:

"טוב זה נשמע טוב אולי זה רק מה שהסט יכול לספק"

אבל כשעברתי לשלושה חלקים אני לא מבין איך הייתי תקופה כל כך ארוכה עם שני חלקים:roll: זה הבדל של שמיים וארץ.

עם אתה הולך על 3 חלקים רק תדאג להוסיף מידרינג איכותי כמו הL4 שנשמע טוב אצל אלי.

או M12 שנשמע סופר מצויין אצלי.:-P

פורסם

שאלה שעלתה,

האם מידריינג' מהסדרה הזאת , היי אנרג'י , זקוק לנפח או שהוא free air ?

לפי מה שידוע לי רוב המידריינג'ים הם free air אך המיד הזה נראה ממש כמו מידבאס רגיל :| .

 

תמונה :

hsk163.jpg

 

תודה , סטס.

פורסם

אכן כן, לפי הנתונים שלו הוא זקוק למינימום 0.7 ליטר נפח, למרות זאת, באתר של הרץ אומרים שניתן להתקינו גם בנפח של הדלת או פרי אייר.

ובכלל אם תקרא קצת באתר שלהם, (יש שם הרבה תשובות לשאלות שלך), אז תבין גם שהמידריינג' הספיציפי הזה הוא מלכתחילה FULLRANGE בכלל - לטוב ולרע :twisted:.

 

בקשר למידבאס, ההבדל הוא שהמידבאס של 3 חלקים (L) הוא דרייבר שלפי הנתונים שלו זקוק לתיבה קטנה יחסית למידבאס הרגיל של ה2 חלקים שאמור לנגן בנפח של דלת.

 

בוקר טוב.:lol:

×
×
  • תוכן חדש...