Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום היקרים,

2 בעיות יש לי ואני צריך את עזרתכם

1: לאחר נסיעה של כ 300-400 ק"מ חסר בערך ליטר מים במערכת הקירור

היום בבוקר היתי אצל מומחה רדיאטורים הכניס לחץ ולא מצא שום נזילה -יש למישהו מכם ניסיון עם זה ?

יש לציין שהיום בבוקר פתאום ראיתי שעולים אדים מאזור לוח השעונים ( אולי נזילה פנימית קטנה ?)

2: רעש מוזר לפעמים מתחת להגה שנשמע כמו שחרור לחץ אויר עמום ( לא חזק -מידי פעם מאוד מוזר)

מישהו נתקל בתופעה ?

תודה מראש לכל העוזרים

פורסם

ברכותיי, הלך לך רדיאטור החימום הפנימי.

שלוש אפשרויות:

1. לבטל את החימום, ולקפוא בחורף.

2. להחליף רדיאטור, לפחות 1500 כולל עבודה.

3. לבצע חיפוש בפורום - נטחן לעייפה (בעיקר על 306/ZX. מדובר על מערכת זהה).

פורסם

הקסארה שלי נמצאת בדיוק במוסך בהחלפת רדיאטור פנימי.

 

בוא ואספר לך מה השלב הבא מבחינתך:

1. ריח מסריח בטירוף (כמו גרביים של פועל ניקיון) מהמזגן לאחר כניסת אוויר למי הקירור.

2. דליפה של נוזל קירור לתוך תא הנוסעים.

 

 

ניסיתי במשך שנה ומשהו להיפטר מהריח, בלי לדעת שזאת בעייה ברדיאטור הפנימי.

גם האדים הללו שיצאו לא גרמו לי להבין.

 

בסופו של דבר מצאתי מים ירוקים על השטיח של הנוסע - והופס הרכב נכנס לאחר כבוד למוסך מורשה להחלפת רדיאטור חימום.

 

מקווה להינות מחימום מעולה בחורף הזה.

פורסם
ברכותיי, הלך לך רדיאטור החימום הפנימי.

שלוש אפשרויות:

1. לבטל את החימום, ולקפוא בחורף.

2. להחליף רדיאטור, לפחות 1500 כולל עבודה.

3. לבצע חיפוש בפורום - נטחן לעייפה (בעיקר על 306/ZX. מדובר על מערכת זהה).

 

סליחה על השאלה -למה אני לא מצליח לראות את הנזילה לתוך תא הנהג/נוסע ?

×
×
  • תוכן חדש...