Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים.

לכולם אינטרס כלשהוא בתחום. זה בעל סדנא,זה יבואן של...,זה מדריך נהיגה.וההוא אויב של ההוא.........

על מי אתם עובדים?

הכסף משחק ולא רק הכישרון....

 

עם כל הכבוד לזקני אשקלון,יש דור חדש, מוכשר וצמא לאקשן....

 

כל אחד חושב שהוא זה שהקים...מקיים.... ויקיים לנצח........

בעמנו אנו חיים......

 

כמה אפשר ללעוס את דור המדבר..? העתיד הוא לפנינו ולא מאחורינו....

די לססמאות...

סעו נכון....

 

שבוע שלו(ת)ה.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז ככה בעוד חודש וחצי אני חוגג 18, החלטתי לפנק את עצמי בקורס נהיגת ראלי, האם זה אפשרי בגיל 18?

או שזה חובה גיל מסוים?

רישיון נהיגה יש לי...

איפה יש קורסי נהיגה ראלי?

מה עלות המחיר?

ועל איזה כלי רכב מתבצעת הנסיעה?

 

קראתי את האשכול שפתוח מעליי אבל אני רוצה תשובה לשאלות הספציפיות האלה ולכן הרשתי לעצמי לפתוח נושא משלי :)

פורסם

אני פתחתי את השרשור למטה.

גם אני בן 18 (כמעט 18 וחודש), כמו שכתבתי שם, לפני צבא :lol:

 

אתה יכל לעשות את הקורס כל מה שאתה צריך זה רישיון (לדעתי אפילו עם מלווה אפשר).

 

אז ככה בקיצור יש לך כמה ברירות:

טופ דרייב - 1980 ש"ח על 205GTI.

דרייב ארט - 2650 על אימפרזה 4x4.

האקדמיה לנהיגת מירוצים - 2650 גם על FWD וליותר זמן.

קובי רייסינג - לא בדקתי מחיר.

 

הכל כתוב באתרים שלהם פשוט תקרא את האשכול השני.

פורסם

נדב

צר לי שהלכת למקומות שלא התכוונתי אליהם.

נהיגת ראלי היא נהיגת ראלי,לא נהיגה מהירה ולא הכשרה לנהיגה מהירה.

אני מדבר על פרופר נהיגת ראלי עם כל המשתמע מכך.

יותר מזה,כנראה בעתיד הנראה לעיין זוהי תהיה נהיגת ראלי עפר.

אני לרגע לא טענתי שלא תהיה בעתיד מדריך טוב,כרגע לאור נסיונך ולדעתי האישית אתה חסר נסיון בכל האספקטים ששוב לדעתי הם חשובים מאד להטמעת הנושא הספציפי למי שרוצה להיות נהג מקצועי בראלי.מה יש פה להפגע אני לא קולט(דיעה אישית )

לדוגמה ,אתה חושב שאני יכול ללמד נהיגת ראלי על שלג?

גילוי נאות

הבחור שמכנה עצמו RJET

שמו בישראל רוני סחייק, צלם, שיש בינו לביני סכסוך כספי,לכן לא אגיב לעקצוציו בנושא.

מירוצי מכוניות

פורסם

דני, אתה יכול להרחיב קצת. כמה באמת האספקט של לדעת לקרוא נוטס ולצפות דרכים שאתה לא מכיר משמעותית בראלי?

מה שאתה אומר בעצם שזה הרבה יותר מסתם "לדעת לנהוג"? (בהגזמה כמובן :wink: )

פורסם

אינני חושב שהינך זקוק לקורס נהיגת ראלי אלא לקורס נהיגה מתקדמת (וכדאי לקרוא היום לילד בשמו.)

קורס נהיגה מתקדמת נעשה בד"כ על עפר על מנת לגרום לרכב לאבד אחיזה במהירויות נמוכות וזאת כמקדם בטיחות לנהג הלא מיומן.

לצורך הלימוד הזה אינך זקוק למכונית מירוץ, אלא למכונית רגילה עם צמיגים משופשפים, (שוב על מנת לאבד אחיזה),

למדריך מיומן ואז תוכל להחליט אם אתה מעוניין "לעלות כיתה" או להשאר בחוויה שעברת.

רק עשו לי טובה תפסיקו לקרוא לזה קורס נהיגת ראלי כי זב בפירוש לא!!!!

בהצלחה

מירוצי מכוניות

פורסם

קרייזי'לה..

כוון גבוה ולשם תגיע.

 

לך דווקא על רכב ראלי,על כל המשתמע מכך ,טעם מהחוויה ואז תחליט.

 

ההבדל בכסף בין יום הדרכה ברכב רגיל לבין רכב ראלי אינו כזה גדול.

כך שאם כבר אז כבר.

 

ושוב,כשרונך יוביל אותך הלאה.

 

בהצלחה.

פורסם

רק לידיעה

ההבדל הכספי בין השכרת רכב ראלי לבין נהיגת לימוד ברכב פרטי באותם קורסים שהעלינו פה הם שמיים וארץ.

כדאי לבדוק את הנושא פיננסית,

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
קרייזי'לה..

כוון גבוה ולשם תגיע.

 

לך דווקא על רכב ראלי,על כל המשתמע מכך ,טעם מהחוויה ואז תחליט.

 

ההבדל בכסף בין יום הדרכה ברכב רגיל לבין רכב ראלי אינו כזה גדול.

כך שאם כבר אז כבר.

 

ושוב,כשרונך יוביל אותך הלאה.

 

בהצלחה.

 

אתה כל כך טועה ומטעה,

קורס נהיגה מתקדמת יספק לנהג (הטרי במקרה הזה) את הבסיס של השליטה ברכב.

אין שום טעם לקפוץ גבוה מעל הפופיק ולהתחיל נהיגת ראלי כשעוד לא יושבים ברכב כמו שצריך ולא מסובבים את ההגה בצורה נכונה. את הדברים האלה עדיף שילמד בקורס נהיגה מתקדמת עם הרכב הפרטי שלו.

אם אחרי קורס כזה הוא ירצה עוד- אהלן וסהלן, יש עוד המון....

 

ההבדל בעלות יום הדרכה הוא עצום, ראית את המחירים המופיעים לגבי נהיגת "ראלי" (2000-2700 ש"ח ומעט מאוד קילומטראז') לבין יום נהיגה מתקדמת איכותי שעולה 700-1000 ש"ח ובסביבות 150-250 ק"מ בהתאם להתקדמות החניך.

 

אני לא רואה טעם לשלם כל כך הרבה כסף כדי לשבת ברכב ראלי וללמוד איך לסובב את ההגה, גם ברכב הפרטי ההגה הוא עגול....אחרי שעוברים את השלבים הבסיסיים בנהיגה- אפשר להתקדם גם לנהיגת ראלי -לא לפני.

 

גילוי נאות, אני בעצמי עוסק בהדרכות נהיגה מתקדמת/מירוצים כבר קרוב ל10 שנים.

 

נתי

פורסם
אתה כל כך טועה ומטעה,

קורס נהיגה מתקדמת יספק לנהג (הטרי במקרה הזה) את הבסיס של השליטה ברכב.

אין שום טעם לקפוץ גבוה מעל הפופיק ולהתחיל נהיגת ראלי כשעוד לא יושבים ברכב כמו שצריך ולא מסובבים את ההגה בצורה נכונה. את הדברים האלה עדיף שילמד בקורס נהיגה מתקדמת עם הרכב הפרטי שלו.

אם אחרי קורס כזה הוא ירצה עוד- אהלן וסהלן, יש עוד המון....

 

ההבדל בעלות יום הדרכה הוא עצום, ראית את המחירים המופיעים לגבי נהיגת "ראלי" (2000-2700 ש"ח ומעט מאוד קילומטראז') לבין יום נהיגה מתקדמת איכותי שעולה 700-1000 ש"ח ובסביבות 150-250 ק"מ בהתאם להתקדמות החניך.

 

אני לא רואה טעם לשלם כל כך הרבה כסף כדי לשבת ברכב ראלי וללמוד איך לסובב את ההגה, גם ברכב הפרטי ההגה הוא עגול....אחרי שעוברים את השלבים הבסיסיים בנהיגה- אפשר להתקדם גם לנהיגת ראלי -לא לפני.

 

גילוי נאות, אני בעצמי עוסק בהדרכות נהיגה מתקדמת/מירוצים כבר קרוב ל10 שנים.

 

נתי

 

 

אני לא מדריך - אינטרסים בנושא - אין לי -

יום וחצי ניסיון בנהיגה על רכב ראלי - יש לי יותר מהאדם הממוצע בארץ - ואני:

מסכים איתך בכל מילה, נתי.

אלון

פורסם

אני מסכימה עם ההוא מעלי שמסכים עם נתי.

 

עשיתי כמה קורסים בכמה בתי ספר בארץ ובנוסף את קורס הראלי שכתבתי עליו לפי כן.

 

אין מה לקפוץ מעל לפופיק זה זה לא יועיל לשום דבר חוץ מאשר לפאן רגעי. עושים קורס כדי להפיק ממנו לקחים ולא רק כדי לומר "עשיתי קורס ראלי".

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

מובן שעדיף להתחיל בבסיס!

בלימה נכונה עבודת הגה ושליטה על הגז, עם קצת היכרות של העברות משקל!

 

מי שמגיע לקורס ראלי אחרי קורס נהיגה מתקדמת (על מגרש אספלט, לא על עפר עם רכב שלא מיועד לכך) ירוויח כפליים מקורס הראלי! וזה חד משמעי!

 

אבל אם הייתי חייב לבחור בין זה לזה (או גם להמליץ) הכיף הגדול יותר יהיה בקורס ראלי קצר.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)


×
×
  • תוכן חדש...