Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"חות חנייה


Noybee
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שאלתי היא- אם אני לא תושב ת"א וקיבלתי רפורט כי לא שמתי כרטיסיה, האם אני אכן מחוייב לשלם את זה, או שאין להם איך להעניש אותי וחבל על הכסף.

אני יודע שהם שולחים מכתבים רשומים מאיימים, אבל אני יכול לסרב לקבל אותם.

איך זה נמשך הלאה משלב המכתבים הרשומים?

פורסם

אתה באמת חושב שבגלל שאתה לא תושב אז אתה לא צריך לשלם?

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

למה שאתה חייב כסף במדינה ואתה בורח למדינה אחרת החוב נמחק? מה פתום!!! הם ירדפו אותך עד שתשלם ובנתיים אתה צובר הכפלות יענו קנס על הקנס שאתה לא משלם

אני מציע שתשלם כדי שלא תבכה אחריי זה ויעקלו לך את הרכב

tAoS FoReVeR

פורסם
שלום לכולם,

שאלתי היא- אם אני לא תושב ת"א וקיבלתי רפורט כי לא שמתי כרטיסיה, האם אני אכן מחוייב לשלם את זה, או שאין להם איך להעניש אותי וחבל על הכסף.

אני יודע שהם שולחים מכתבים רשומים מאיימים, אבל אני יכול לסרב לקבל אותם.

איך זה נמשך הלאה משלב המכתבים הרשומים?

 

קודם כל - אל תשלם.

 

חכה שישלחו לך מכתב רשום עם הדו"ח. לא ישלחו תוך שנה - העבירה התיישנה ואתה לא צריך לשלם.

 

אם שלחו יש שתי אפשרויות.

1. להתעלם - אם הם לא מזכירים לך לשלם במשך 3 שנים (בדואר רשום, כמובן) העונש התיישן ואתה לא צריך לשלם. (אישית אני לא ממליץ על השיטה הזו, רק בגלל שהשיטה השניה עובדת טוב.

2. להתווכח - להביא להם ראיות שלא היית בעיר באותו יום, וזה בכלל לא המכונית שלך.לפעמים הם טועים במספר המכונית ושולחים את הדו"ח למישהו אחר לגמרי.חוץ מזה, אתה לא תל-אביבי, אז מה לעזאזל חיפשת שם?

קח דוגמה ממני - אני קיבלתי דו"ח על זה ש"מכוניתי" חנתה בראשל"צ במקום השמור לתושבי המקום בלבד. העניין הוא שבאותו יום (ובאותה שנה, למעשה) בכלל לא הייתי בראשל"צ! הצלחתי לשכנע אותם (אפילו לא דרשו ראיות) והמירו את הדו"ח ב"דו"ח על תנאי".

 

איתן

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

ידוע לי שלושה קנסות על רכבי מר"ג.

קבלתי הודעות ללכת לבית הדאר לקבל דבר דאר רשום.

לא נגשתי לקחת.

עכשו, מאחר וההודאות על דבר הדאר הרשום הממתין לי לא נמסר לי ידנית,אלא הושם אחר כבוד בתבת הדאר שלי,אין כל הוכחה לכך שקבלתי איזו שהיא תזכרת ע"כ.

 

תקנו אותי אם אני טועה.

 

כנ"ל עם דוחות מאילת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום לכולם

 

יש קצת בעיה עם מה שאמרת

לאחרונה שנסעתי באיזור הקריות יצא לי לראות פקחים של עיריות נותנים דוחות לנהגים

ומה שעיני ראו

זה פקח נותן דוח הולך כמה צעדים אחורה מוציא מצלמה ומצלם את הרכב עם הדוח על השמשה

 

לא יודע עם העיריה בתל אביב עושה את זה אבל העיריה של קרית אתא עושה את זה

 

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם
ידוע לי שלושה קנסות על רכבי מר"ג.

קבלתי הודעות ללכת לבית הדאר לקבל דבר דאר רשום.

לא נגשתי לקחת.

עכשו, מאחר וההודאות על דבר הדאר הרשום הממתין לי לא נמסר לי ידנית,אלא הושם אחר כבוד בתבת הדאר שלי,אין כל הוכחה לכך שקבלתי איזו שהיא תזכרת ע"כ.

 

תקנו אותי אם אני טועה.

 

כנ"ל עם דוחות מאילת.

 

עמית

 

בארץ דואר רשום נחשב שהתקבל, אם השיטה שלך הייתה עובדת לא הייתי משלם מס הכנסה או קנסות ולא עושה מילואים.

לרשויות יש אסמכתא שההודעה נשלחה בדואר רשום, ומאותו רגע הם פועלים כאילו קיבלת את ההודעה.

 

שאלה אחרת היא מה קורה אם באמת לא יכולת לקבל את הדואר- היית בחו"ל או במילואים ?

פורסם

הם מ-ע-ק-ל-י-ם

אני קיבלתי עיקול עכשיו על שני דוחות של עיריית ת"א.

אל תתעסק, פשוט תשלם, אלא אם יש בדוח איזשהו פרט שגוי

שיכול לגרום לביטול הדוח

פורסם
שלום לכולם

 

יש קצת בעיה עם מה שאמרת

לאחרונה שנסעתי באיזור הקריות יצא לי לראות פקחים של עיריות נותנים דוחות לנהגים

ומה שעיני ראו

זה פקח נותן דוח הולך כמה צעדים אחורה מוציא מצלמה ומצלם את הרכב עם הדוח על השמשה

 

לא יודע עם העיריה בתל אביב עושה את זה אבל העיריה של קרית אתא עושה את זה

 

עמית

 

לא רלוונטי, אין לעירייה שום הוכחה שאכן קיבלת את הדו"ח.מה אם מישהו תלש את הדו"ח דקה אחרי שהפקח עזב?

 

זה כנראה רק להוכיח לבוס שהוא באמת עובד :lol: הודעה בדואר רשום היא המחייבת ,והיא בוא תבוא ברוב המקרים.

פורסם
שלום לכולם

 

יש קצת בעיה עם מה שאמרת

לאחרונה שנסעתי באיזור הקריות יצא לי לראות פקחים של עיריות נותנים דוחות לנהגים

ומה שעיני ראו

זה פקח נותן דוח הולך כמה צעדים אחורה מוציא מצלמה ומצלם את הרכב עם הדוח על השמשה

 

לא יודע עם העיריה בתל אביב עושה את זה אבל העיריה של קרית אתא עושה את זה

 

עמית

 

לא רלוונטי, אין לעירייה שום הוכחה שאכן קיבלת את הדו"ח.מה אם מישהו תלש את הדו"ח דקה אחרי שהפקח עזב?

 

זה כנראה רק להוכיח לבוס שהוא באמת עובד :lol: הודעה בדואר רשום היא המחייבת ,והיא בוא תבוא ברוב המקרים.

 

מה גם שהצילום הוא לא תמיד ראיה לקבלת הדו"ח אלא הוכחת העבירה (חניה על מדרכה וכדומה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תחילה תודה לכולם על התגובות.

ברור שאני צריך לשלם, שאלתי הייתה אם יש לי ברירה רציונלית...

הרכב אינו שלי, אלא של חבר שנסע איתי לת"א (וכן, יש לי שם מה לחפש :)).

לא ידעתי על הקטע של המעקלים, האם תוכלו לפרט מה מי ואיך הפרוצדורה הזו מתבצעת?

ואני יכול להגיד לכם ממקור ראשון שכמות הדו"חות שנשלחת בדואר רשום היא עצומה!

כל שני וחמישי כמויות ענק של מכתבים מחולקים, ורוב האנשים שזוכים

להיות נמענים של דו"ח כזה מסרבים לקבלו.

פורסם

יום בהיר אחד קיבלתי מכתב מהבנק הביתה

שיש לי עיקול על החשבון לטובת עיריית ת"א.

needless to say שהייתי :shock:

אבל מסתבר שזה מה שקורה היום כשלא משלמים.

פורסם

שלום לכולם.

 

טוב להצטרף אליכם :)

 

ולשאלתי...

 

boxer האם אתה בטוח כי כך חוק ההתיישנות עובד בנושא הדוחות ???

 

"חכה שישלחו לך מכתב רשום עם הדו"ח. לא ישלחו תוך שנה - העבירה התיישנה ואתה לא צריך לשלם"

 

כיוון שצברתי סכום לא מבוטל של דוחות תל אביבים ועד היום לא קיבלתי לביתי אף לא דוח אחד.

 

אפשר להיות רגוע ???

 

תודה מראש 8)

"Scream if you want to go faster"

×
×
  • תוכן חדש...