Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, בימים האחרונים קיבלתי מתנה :D חיפושית שנת 84 ( איך שהבנתי כמעט ואין כאלו בארץ, וזה מה שעושה את זה מיוחד )

 

בכל אופן אני מעונין לשמוע מה אני אמור לדעת או לעשות עם קבלת הרכב

 

קודם כל... שמנים... יש סוגים מסוימים ? שמן מנוע \ ברקס \ הגה? וכו... ?

 

אם יש עוד פרטים שכדאי לדעת אני אשמח לקבל...

 

בתודה מראש יוסי

פורסם

מזל טוב!

תתחדש/תתישן!

יש לך חיפושית מקסיקנית עם הפח הדק לעומת הגרמנית המקורית אבל זה בקטנה.

לגבי השאלות שלך -

אין שמן הגה זה הגה רגיל.

שמן מנוע -חשוב שיהיה איכותי ולא זבל ,אתה יכול להשתמש ב40W חד הדרגתי של סונול או 20-50W רק לא אמריקן איגל.

שמן ברקס DOT 3 הסטנדרטי.

בדוק את רצועת הדינמו כי היא החיים של המנוע .

וזהו, תהנה איתה !

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אתה בטוח שזה לא הגרמני? כי נימסר לי שזה הגרמני

 

ואם זה פח דק אז מה זה עבה?????? עם פטיש לא הצלחתי לישן תדרק הזה

 

עריכה : וגם רשום לי ברשיונות תוצר : פולקסוגן גרמני

פורסם

ברוך הבא לפורום,

 

מתנה נחמדה, תיתחדש.

 

שנת 1984 היא השנה הלפני אחרונה של מכירת חיפושיות בארץ. אחרי 1985 לא היה יותר יבוא.

 

החיפושית שלך יוצרה במפעל פולקסווגן במקסיקו. היצור בגרמניה הסתיים ב 1978.

 

שמן מנוע - שמן מינרלי חד-דרגתי בצמיגות 40 הולך, וגם שמן מינרלי 20W-50.

 

החלפת שמן מנוע - כל 5000 ק"מ/ 3 חודשים.

 

נוזל בלמים - DOT3. כוסית למילוי נוזל בלמים נמצאת בתא מטען, צמוד לדופן משמאל.

 

שמן הגה - אין.

 

מה עוד אתה רומה לדעת ?

 

 

פורסם

עזוב את זה ,הפח יותר דק וחלש במקסיקניות ,אם שלך יבוא אישי מגרמניה -הרווח (סיכויים קלושים)

עד שנת 76 יוצרו החיפושיות בגרמניה אחר כך עברו לייצור במקסיקו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

פשש... תודה לכם,

 

אין עוד שום דבר שאני צריך לדעת בשביל שלא יקרה משהו ?

 

 

עריכה : אמרו לנו שהוא יבוא אישי

פורסם

אם אני לא טועה אפשר לדעת אם רכב הוא ייבוא אישי זה אמור להיות כתוב ברישון הרכב

כמו שכתוב בחלק "השכרה" או "מונית"

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

גם אם היא יבוא אישי, היא לא יכולה להיות גרמנית. פשוט לא יצרו אותן בגרמניה אחרי 1978.

 

אבל, אל תתבאס, זה לא ממש משנה.

 

לגבי הדברים הנוספים - לא סיפרת מה הרקע שלך. אתה מתכוון לטפל בחיפושית לבד ? זה הולך להיות הרכב היחיד/יומיומי שלך ?

 

אם כן, אז כדאי לך לדעת, שחיפושית לא ממש מתאימה להיות רכב יומיומי היום. היא מתאימה לנסיעות קצרות בכבישים לא עמיסים, וכרכב תחביב נחמד.

 

הבעיה שבמודל 84 אתה משלם ביטוח ואגרה מלאים, וזה מבאס, אם החיפושית הולכת להיות רכב משני.

 

בקיצור, ספר לנו מה אתה מתכוון לעשות איתה.

 

 

פורסם

הרכב הוא של אחי, והוא השאיר לי אותו כי אני המשוגע בבית שאוהב לפרק כל דבר ולדעת איך ומה...

 

ועכשיו הוא הביא לי אותה כי אני אחרי תאונת עבודה ויש לי זמן והוא עסוק... אז יהיה לי תעסוקה... ואני מתכוון לעשות את הרצפה בשטיח לבד בתור בסיס ( אלא אם יש למישהו רעיון יפה יותר ) ולנקות ולסדר כמה שאני יוכל עם מינימום הוצאות

 

זה לא הרכב היומיומי שלי, מכרתי את הרכב שהיה לי.. ( שברולט קוואליר ) ועכשיו אני נייד עם טוסטוס ( חסכוני )

 

תודה על העתנינות ;)

 

אם תוכל לפרט לי על האגרה וביטוח וכל מה שמסביב שמלאים אני אשמח... אחרי כמה שנים אני יכול להפוך אותו לאספנות ?

פורסם

או, קי, אז האוטו מתאים למטרה שלך.

 

 

אגרה וביטוח כמו של כל רכב אחר, אין שום הבדל. טסט פעמיים בשנה, אגרת טסט שנתית מתחלקת לשני חלקים, ומשולמת כל חצי שנה. לכל טסט צריך להגיע עם אישור מוסך (אישור רכב מיושן). אספנות - בשנת 2014. יש עוד זמן:?.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...