Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הבנתי, אני מניח שזה אלו: http://www.mynargila.co.il/Product.aspx?id=37

 

אצלנו בחדרה מוכרים אותם ב10 שקל! הם לא נידלקים טוב בכלל

יש גחלים של 12 בקופסת פלאסטיק לא זוכר את החברה אבל הם הכי מצויינים

 

עריכה: מסיור באתר הם קצת יקרנים. יקרנים מאוד!

עדיף לקנות בכפרים, והשוק של דליה לא נחשב כפר!

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אני פעם בכמה חודשים עושה קפיצה ל"מלך הנרגילות" בכפר-יאסיף לחדש את המלאי, חוץ מגחלים. גחלים אני קונה כל פעם במקום אחר בתקווה למצוא מקום כלשהוא שמוכר סטאר אורגינל.

כפר יאסיף לדעתי זה אחד המקומות הזולים והגדולים, כדאי לתת קפיצה לשם למי שעוד לא ניסה :wink:

פורסם

הייתי פעם קונה הרבה דברים, בין היתר גם טבק וגחלים בדליית אל כרמל.

היום המחירים שם כבר לא הגיוניים ובמקום הסטאר האורגינל יש חיקוי זבלה.

פורסם

איזה סיגרייה נחשבת האיכותית ביותר? האם קיים מושג כזה של סיגרייה איכותית ולא איכותית או שזה פשוט קשור לטעמו של המעשן?

W202 C240

פורסם

חברה עם כבר מדברים על נרגילות,איפה אפשר לקנות נרגילה איכותית,בגודל סטנדרטי,במחיר סביר באיזור המרכז?ומה המחיר בערך לאחת כזאת?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

הגיעה אליי חבילה של קאמל לייט מאיטליה,מה להגיד,אני נהנה ממנה הרבה יותר מקאמל של הארץ,אולי זה פסיכולוגי.:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

davidoff was the cigarette I used to treat myself to when I had acceptionally good mood.

 

It's great :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
הייתי פעם קונה הרבה דברים, בין היתר גם טבק וגחלים בדליית אל כרמל.

היום המחירים שם כבר לא הגיוניים ובמקום הסטאר האורגינל יש חיקוי זבלה.

 

בדאליה הם מוכרים יקר בגלל האוכלוסייה שבאה לפזר שם כסף (תיירים ואשכנזים)

 

הם מוכרים חבילת טבק 7 שקל!! גם אם אתה קונה בלוק. בחדרה 1=5 3=12.

גחלים 6 שקל!!

 

מי שחכם נוסע עוד כמה דקות ועולה לעוספיא וקונה במחירים נורמאליים, אבל החנות סגורה בשבת משום מה.

 

דרך אגב, אין על LM לייט. סיגרה מצויינת!

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

בת"א לא חסר קיוסקים שמוכרים לאקי סטרייק, חפש באזור של נחלת בנימין קיוסקים. מול הבית שלי גם יש קיוסק שמוכר לאקי סטרייק (אותו קיוסק גם מוכר גולואז'). לאקי סטרייק לא כאלה נפוצות אבל לא כזו בעיה להשיג אותן.

ROOONEEYY

פורסם

האים זה נכון שבארה"ב מוכרים סוכריות בטעמים מיוחדות ששמים בפילטר של פרלמנט ומעשנים?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...