Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיון אישי שלי עם ה CVR, אל תקנה תיבה מוכנה מראש,

 

תיבה בעלת 40~ ליטר מתאימה פרפקט לסאב הזה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני רוצה תיבה לSPL נטו, ושירגישו את את התדרים הנמוכים

יש לי עכשיו תיבה של סאב אחר ושומעים כאילו הבאס נמרח בתוך התיבה כאילו הוא מחפש לצאת החוצה והתיבה לא מספיק גדולה (וחוץ מזה התיבה כבר התפרקה =] )

לפי מה שהבנתי מה שמומלץ זה 63 ליטר, זה נכון?

אבל אני לא יכול לבוא לנגר ולהגיד לו אני רוצה תיבה של 63 ליטר והוא יבנה לי

אני לא מבין כלום בתיבות

בגלל זה אני רוצה את כל המידות של כל דופן, של הפורט, של רוחב הפורט של האורך, איזה MDF (שלא יהיה דק וגם זאת תתפרק)

מצטער על כל הבקשות אבל אני לא מוצא מי שיעזור לי

תודה :)

פורסם

תיבה ל SPL זה משהו אחר :)

 

נגר מבין בדיוק כמוך בתיבות לסאבים.

 

אם תביא לו את השרטוטים המדוייקים, הוא יבנה, אבל הוא לא יתכנן לך תיבה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אבל זה בעיה להתווכח עם רופא. הרופא אומר 40 ליטר +-, והפציינט מתעקש על 63..

 

לפותח השירשור: יש לפחות 40 או 63 ת'רדים בעניין זה. בצע חיפוש.

 

אתה כותב "אני לא מבין כלום בתיבות בגלל זה אני רוצה את כל המידות של כל דופן, של הפורט, של רוחב הפורט של האורך, איזה MDF",

 

אולי תיגש לאחד מבתי ההתקנות שיבצע עבורך את התיבה? אתה לא תחסוך הרבה מלעשות זאת אצל נגר. מילא אם היית אומר שאתה רוצה לעשות זאת בעצמך וליהנות מהבניה, ללא קשר לעלויות..

 

גם אם תרוויח 100 שקל, בשביל מה הבלגן? ולרפד, ולהביא טרמינל..

פורסם

תנסה כלי הכי פשוט שניתן למצוא

http://www.rockfordfosgate.com/rftech/box_wizard.asp

תכניס:

  1. סוג תיבה Rectangular
  2. יחידות מדידה (Unit of Measure) מטרית Metric
  3. עובי החומר מדך 18 מ"מ Wood Thickness
  4. מידות חיצוניות Outside Dimensions תכניס : אורך W 60 רוחב D 33 גובה H 40
  5. תלחץ על CALCULATE
  6. ואתה מקבל משהו כמו 60.36 Liters

תחליט איזה גודל של פורט אתה רוצה וכנס לכל נגרייה.

תגיד, רציתה ללכת על L7 כמו השם שלך, מה משך אותך לכיוון תחליף זול שכזה?

 

 

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

תודה רבה לכולם!

וזירו יותר אהבתי את הCVR באס יותר יפה

ועוד משהו זירו אתה בטוח ב100% שזה מידות מדוייקות לCVR 12 אינץ'

לSPL נטו?

ושירגישו תדרים נמוכים?

ושתיבה לא תתפרק?

:-) תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...