Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון לכל רכב בעל מחשב בקרה אפשר לתכנת בכדיי לשפר הספק , בחלק מהמכוניות המחשב לא ניתן לתיכנות או לא ממצא פוטנציאל אז מוספים שבב פיזי שמחליף את הקיים רק אם כל התוכנה המשופרת וכו ..

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

בזמנו, כש"זממתי" על סיטרואן C2 VTS בעלת תפיסה דומה, היה לסופרצ'יפס תוכנה שמעלה מ 125 כ"ס ל 134, לא הרבה, אבל בכאלו רכבים קטנים, אני מניח שהשינוי מורגש ....

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

זה שקיים זה משהו אחד.

כמה צריך לעלות לצ'יפ?

כמה כוח הוא באמת יוסיף?

ומה החסרונות של צ'יפ?

(מבחינת אמינות / צריכת דלק / בלאי)

 

תודה.

תודה רבה,

Hybrid

פורסם

צ'יפ לאטמוספרית יעלה בסביבות 2K-, הוא צפוי להוסיף בין 5 ל10 כ"ס.

מן הסתם עליה זו תפורש בצריכת דלק גבוה יותר תחת לחץף בלאי מוגבר וזיהום אוויר רב יותר.

בדר"כ אם הותקן כראוי האמינות הכללית לא תפגע אך כפי שאמרתי קודם יהיה בלאי מוגבר לחלק מהמכלולים.

יש כמובן מגוון צ'יפים אפשרים כך שיש לבדוק כל צ'יפ לגופו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מן הסתם עליה זו תפורש בצריכת דלק גבוה יותר תחת לחץ

עידן

 

רק לחדד, ולמיטב הבנתי, צ'יפ לאטמוספרית: צריכת הדלק נותרת כשהייתה ואף משתפרת מעט לאותה רמת "לחץ". כלומר אם בנסיעה רגועה התצרוכת הייתה X, אחרי הצ'יפ היא משתפרת במעט. בלחיצה מקסימלית התצורכת עולה אך בהתאם הביצועים.

 

לגבי הבלאי, מסכימים על כך רבים, אין האצת בלאי משמעותית. גם אין חינם. יותר כח = יותר בלאי. אבל הכי בטוח גם לא להניע (אין תקלות, בדוק).

 

אגב, היאריס הזו - מה "ספורט" בה? יש לה תזמון שסתומים משתנה או משהו בסגנון?

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

13 כ"ס ?

 

בשביל שאני אאמין לצ'יפ שנותן העלאה של 13 כ"ס ולא פחות ולא יותר 2 קג"מ על מנוע בנפח קטן , קרי 1.5 ליטר אני צריך לראות פלט דיינו של אחת עם צ'יפ ושל אחת ללא צ'יפ על אותו הדיינו בדיוק .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
רק לחדד, ולמיטב הבנתי, צ'יפ לאטמוספרית: צריכת הדלק נותרת כשהייתה ואף משתפרת מעט לאותה רמת "לחץ". כלומר אם בנסיעה רגועה התצרוכת הייתה X, אחרי הצ'יפ היא משתפרת במעט. בלחיצה מקסימלית התצורכת עולה אך בהתאם הביצועים.

 

לגבי הבלאי, מסכימים על כך רבים, אין האצת בלאי משמעותית. גם אין חינם. יותר כח = יותר בלאי. אבל הכי בטוח גם לא להניע (אין תקלות, בדוק).

 

אגב, היאריס הזו - מה "ספורט" בה? יש לה תזמון שסתומים משתנה או משהו בסגנון?

 

 

היא עם מנוע 1.5 במקום 1.3

עם 107 כ"ס במקום 87 ב 1.3

ויש לה מנוע עם תזמון שתסתומים משתנה כן..

תודה רבה,

Hybrid

פורסם

אין בעיה יאשה !

לאחר שדוגמה ראשונה של המוצר תגיע לארץ ותורכב ברכב מסויים ילקח הרכב לבדיקה במכון והתוצאות יפורסמו בירכוני רכב .

 

נתן

פורסם

ברגע שזה יגיע ותרכיב והכל יהיה בסדר , קח אותו לדיינו וקח רכב מקביל לאותו הדיינו . ברגע שיהיה הבדל של 13 כ"ס אני ארשום כאן התנצלות .

 

עד אז מבחינתי זה לא יתכן .

 

מלבד זה , אין לך את האופציה לפרסם כאן מוצרים שאתה מייבא . נקודה .

 

כמו כן , אסור לך להמליץ על מוצרים שאתה משווק .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה הנכבד !

לא ראיתי באף אחד מהתגובות שלי המלצה או פירסום למוצר .

כל מה שכתבתי הוא שקיים מוצר . שום דבר מאלו לא גורע מהמוצר.

אגב בבוא הזמן אשמח לראות את ההיתנצלות שלך.

כל טוב

 

נתן

×
×
  • תוכן חדש...