Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע רכשתי -

 

מגבר -GTO504וJBL

וסאב- KICKER CVR 12

רדיו דיסק - DEHP6050UBוPioneerו

 

אני רוצה לקבל שמיעה חזקה וטובה עם קומפונט איכותי

ורמקולים 6X9 אחוריים.

וכמובן מונו שיקרע לו תצורה.

 

תקציב-עד 1500-2000 ש"ח..

 

 

מודה לכם.

פורסם

שלום לך אפשר לדעת רק באיזה רכב מדובר?

 

יש לך תקציב יפה ואם תוותר על 6 9 שוודאי יפגמו לך בסאונד(תלוי למה הית מורגל) תוכל להגיע לרמה מאד יפה.

 

עם תקציב כזה תוכל להשיג את הסט של מורל הלו הוא דוטק אוביישן נמכר היום ב 950 שקל לאחר הורדת מחירים. אם להשיג

 

כחדש בארץ מבלי לפזול לח"ול אני לא יודע מה להמליץ לך מבחינת מגבר מונו חדש, נסה להמתין לתגובות או פשוט חפש בשוק יד

 

שניה יש מציאות.בגדול בגדול המגבר של ליטיננג אודיו הבולט הצהוב נותר כ 300 וואט לסאב בודד.מספיק בשביל ה קיקר הזה אבל

 

לא יודע אם הוא יקרע לו את הצורה כמו שאתה מחפש.

ג'ובני

פורסם
שלום לך אפשר לדעת רק באיזה רכב מדובר?

 

יש לך תקציב יפה ואם תוותר על 6 9 שוודאי יפגמו לך בסאונד(תלוי למה הית מורגל) תוכל להגיע לרמה מאד יפה.

 

עם תקציב כזה תוכל להשיג את הסט של מורל הלו הוא דוטק אוביישן נמכר היום ב 950 שקל לאחר הורדת מחירים. אם להשיג

 

כחדש בארץ מבלי לפזול לח"ול אני לא יודע מה להמליץ לך מבחינת מגבר מונו חדש, נסה להמתין לתגובות או פשוט חפש בשוק יד

 

שניה יש מציאות.בגדול בגדול המגבר של ליטיננג אודיו הבולט הצהוב נותר כ 300 וואט לסאב בודד.מספיק בשביל ה קיקר הזה אבל

 

לא יודע אם הוא יקרע לו את הצורה כמו שאתה מחפש.

 

הבנתי אז אם אני לא יצטרך 6X9 ,יהיה אפשר להשקיע יותר בקומפונט כמו שאמרת.

הרכב שמדובר הוא קרייזלר M300.

 

אולי אני יוכל לחסוך קצת בכסף ולקנות מונו שיתאים ולא יהיה מחירו גבוהה?..

פורסם

תשביט את הרכב שבועיים, תשתמש בתחבורה ציבורית אבל תתנהג כאילו שאתה מוציא כסף על דלק כרגיל - אחרי שבועיים מכסף לדלק של כזה רכב כבר יהיה לך תקציב למונובלוק שיעשה עבודה יפה מאוד על הCVR שלך.

:-P

 

צוחק כמובן - אבל יש בזה אמת מסויימת עם צריכת הדלק של הרכב הנ"ל.

 

ממליץ לך על קיקר zx300.1 עולה סביבות ה1200 שקל - סאב של קיקר, מגבר של קיקר - הסיכוי לפאשלות הוא קטן מאוד.

 

תחסוך עוד קצת לקומפוננט וכבר תקנה משהו סביר אחרי ששמעת כמה סטים ונסגרת על הצליל שאתה אוהב.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תשביט את הרכב שבועיים, תשתמש בתחבורה ציבורית אבל תתנהג כאילו שאתה מוציא כסף על דלק כרגיל - אחרי שבועיים מכסף לדלק של כזה רכב כבר יהיה לך תקציב למונובלוק שיעשה עבודה יפה מאוד על הCVR שלך.

:-P

 

 

צוחק כמובן - אבל יש בזה אמת מסויימת עם צריכת הדלק של הרכב הנ"ל.

 

ממליץ לך על קיקר zx300.1 עולה סביבות ה1200 שקל - סאב של קיקר, מגבר של קיקר - הסיכוי לפאשלות הוא קטן מאוד.

 

 

תחסוך עוד קצת לקומפוננט וכבר תקנה משהו סביר אחרי ששמעת כמה סטים ונסגרת על הצליל שאתה אוהב.

 

 

חחחחחח לחשוב לפני כל לחיצה :p יש אמת בדברך =]

 

לא עדיף להשקיע בקומפונט?..ופחות במונו?..

פורסם

אין לך כאן הרבה פחות להשקיע במונו - זה עדיין מונו פשוט יחסית.



 

אתה יכול או לרכוש מונו כמו שיש לי בחתימה שהוא חלש יותר ב100 RMS אבל הוא עושה עבודה נפלאה על הסאב שלי.

 

או ללכת על מונובלוק של רוקפורד 300.1 שהוא גם לא רע למחיר שלו.

 

או ללכת על לייטנינג אודיו - החלש יעלה 700 שקלים והחזק 900 (ולייטנינג אודיו זה בעצם חברת בת של רוקפורד).

 

- כן, עדיף להשקיע יותר בקומפוננט אבל מונובלוק מתחת לרמה שציינתי לך יגרום לסאב להשמע כמו בית שימוש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אגב כל מה שאדי הציע לך זה מה שבגדול הצעתי לחברים כאן בפורום רק בסופש הזה. וכמו שאמרתי בת'רד הקודם,הZX300.1 של קיקר הוא תמורה מאד יפה למחיר,שמתי אותו לחבר על סאב של פיוניר אומנם אבל הוא אמר שהוא מגבר מפחיד.(על מגבר של 300 וואט).

ג'ובני

×
×
  • תוכן חדש...