Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות את הסאב הזה http://zap.co.il/model.aspx?modelid=417099

 

רשום בפרטים שהוא סאב של שני סלילים אז רציתי לדעת איזה מגבר יתאים לו

 

חשבתי על אחד מהמגברים האלה בתנאי שהם מתאים לסאב

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=150281

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=454605

 

הרוקפורד נראה לי חלש ופולס האודיו זה סיני אבל יותר חזק מהרוקפורד בהרבה וגם יותר זול

 

אני מחבר גם רמקולים אחוריים של 80RMS

פורסם
מה התקציב שלך למגבר.?!

 

אני לא בוחר לפי תקציב אני בוחר לפי איכות המוצר שישרת אותי הרבה זמן ולא ישרף אחרי חודשיים שלוש

אפשר לחסוך כסף בשביל לקחת משהו טוב אבל אם אין הבדל משמעותי בין הרוקפורד לפולס האודיו

אז עדיף את הזול וגם הזול יותר חזק לפי הנתונים שרשומים

פורסם

דבר ראשון-הרוקפורד לא מוציא באמת 60 rms והפולס אודיו לא מוציא באמת 100rms

אם אתה מחפש משהו זול ונחמד תקנה את האפשרות הראשונה דיברו על זה מלא בפורום אם תערוך חיפוש תמצא הרבה חוות דעת עליו...הרוקפורד מגבר מצוין היה לי אותו פעם באמת נחמד אם אני זוכר נכון הוא נתן 90 וקצת rms ליציאה

פורסם
דבר ראשון-הרוקפורד לא מוציא באמת 60 rms והפולס אודיו לא מוציא באמת 100rms

אם אתה מחפש משהו זול ונחמד תקנה את האפשרות הראשונה דיברו על זה מלא בפורום אם תערוך חיפוש תמצא הרבה חוות דעת עליו...הרוקפורד מגבר מצוין היה לי אותו פעם באמת נחמד אם אני זוכר נכון הוא נתן 90 וקצת rms ליציאה

 

וכמה הוא מוציא לסאב ? ואם הוא מתאים לסאב שלי ?

פורסם

כן הסאב ו המגבר הזה יעבדו יפה מאוד ביחד..אם אתה לא שולל אפשרות של יד 2 יש לך פה בפורום כאלה למכירה ככה זה יצא לך יותר זול ועדיין שמורים חבל על הזמן

פורסם
כן הסאב ו המגבר הזה יעבדו יפה מאוד ביחד..אם אתה לא שולל אפשרות של יד 2 יש לך פה בפורום כאלה למכירה ככה זה יצא לך יותר זול ועדיין שמורים חבל על הזמן

 

אז אתה אומר אין הבדל ממש בין העוצמה של שני המגברים ועדיף הרוקפורד ?

פורסם

 

יקר מידי בשבילי עד 1000 ש"ח זה סבבה

התכוונתי שבין שני המגברים שנתתי אני לא יבחר לפי התקציב אלה מה שיותר טוב

פורסם

יש לי את הרוקפורד והוא מגבר מצויין. מעולם לא נכנס לפרוטקשן ומספק איכות טובה

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ממליץ לך בחום על ה mac audio z4200 מגבר טוב חזק ואמין.. מומלץ מאד בפורום ושווה את המחיר

 

אני מעדיף שלא כי קראתי פה בפורום שיש לו נתונים והחומרים כמו הפולס האודיו אז עדיף לשלם פחות ולקבל את אותו המוצר

בשם אחר

×
×
  • תוכן חדש...