Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני לפני טיפול 10,000 ברכב מסוג סובארו טנדר מנוע 1600 ידנית

 

אשמח לקבל המלצה

לשמן מנוע מתאים לרכב +מקום לקניית השמן ושאר המוצרים (מצטים פילטר שמן וכו)

 

באיזור של תל אביב יפו כמה שיותר קרוב לחולון

 

עם אפשר לקבל גם המלצה לחברה של שמן

תודה:-)

פורסם

שמן מנוע איכותי ויקר, ליקווי מולי,

אני משתמש בסובארו שלי בדלקול, 2050 , עושה את העבודה מצויין,

לגבי הצמיגות , מירימים הידרולים זה 1040 אם אני לא טועה, אבל בד"כ במנוע שעבר הרבה ק"מ שמים שמן צמיג יותר , אז ייתכן שאצלך יתאים גם כן 20W50.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יפנאוטו משתמשים בשמן של חברת "פז", יש להם שמן מיוחד לסובארו.

מומלץ להשתמש בשמן הזה, מאחר והוא איכותי ביותר בהשוואה לשאר התוצרים הישראליים, ולא יקר.

בדוק באיזו צמיגות שמן משתמש המנוע שלך, וקנה אחד.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
יפנאוטו משתמשים בשמן של חברת "פז", יש להם שמן מיוחד לסובארו.

מומלץ להשתמש בשמן הזה, מאחר והוא איכותי ביותר בהשוואה לשאר התוצרים הישראליים, ולא יקר.

בדוק באיזו צמיגות שמן משתמש המנוע שלך, וקנה אחד.

 

זהו שאין לי מושג איזה שמן יש במנוע!

וכעיקרון מה שמומלץ לטנדר שלי הוא 20w50 ?

זה חצי סנטטי לא?

 

ודרך אגב מה עם המלצה לחנות

תודה

פורסם

זה שמן מינרלי, תקנה סונול או דלקול שניהם טובים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
זה שמן מינרלי, תקנה סונול או דלקול שניהם טובים.

 

שמן מנירלי יותר מומלץ משמן חצי סנטתי? לרכב כמו שלי?

 

וסונל זה מומלץ? חשבתי שעדיף לקנות תוצרץ חוץ!

 

ורק עם אפשר המלצה לחנות לחלפים (מצטים פילטר אוויר פילטר שמן וכו) ביאזור המרכז

ויש לי עוד שאלה:

 

מהי הכמות שצריך למלות במיכל של השמן מנוע ליטר 2ליטר... אוו לחילפין מתי אני יודע שיש מספיק

פורסם

דבר ראשון -אין כמו סינטטי אבל מה לעשות , למנועים האלה יש בלאי ולכן שמים 20-50 מנרלי שהוא סמיך יותר ,סונול מייצרת שמנים טובים וגם דלקול אני משתמש בשמנים שלהם הרבה זמן.

לא כל תוצרת חוץ זה טוב -ראה למשל "אמריקן איגל " מיוצר בחו"ל ? על פי הבדיקה שארנון עשה זה מיובא על ידי גל אור מתל אביב וזה אחד השמנים הכי גרועים שיש אם לא הכי גרוע שיש.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שי קודם כול תודה

עכשיו אשמח עם תעזר לי בשאלה

 

מתי אני יודע שמילתי מספיק? (כמה זה מספיק?)

פורסם

קו המקסימום? לא שמתי לב שיש לי את זה בטנדר

איפה זה אמור להיות? מהחור מילוי שמן ? אוו איפה

פורסם

אתה אמור להוציא את המדיד, אתה תראה 2 נקודות אחת בקטע התחתון ואחת יותר למעלה השמן צריך להגיע לנקודה למעלה , המדידה מתבצעת כשהרכב עמד לילה שלם במישור.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אה חח עם מדיד סבבה חשבתי יש כבר משהו שאני לא יודע עלו

 

דרך אגב במדיד שלי יש רק נקודה אחת (מוזר) אז לפי הבנתי אני צריך למלות טיפ טיפה מעל הנקודה הזאת!?!

פורסם

בהנחה שהנקודה נמצאת בקטע העליון, אז תשתדל עד הנקודה, לא צריך להכנס לדקויות בעניין, ותבדוק נוזלים (שמנים למינהם ומים) כל שבוע לפחות, כדי למנוע הפתעות.

 

דבר חשוב בנוגע לשמן מנוע , אם השמן מנוע נשאר צהוב לאחר תקופת זמן ארוכה, אז השמן שלך לא שווה כלום ורצוי מאוד ללכת ולהחליף אותו ,כי הוא לא עושה את העבודה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...