Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להרכיב אם עוד חבר באוטו של אחיין מגבר קומפוננט סאב וכ' וכ'

 

קנינו מנחת, ושכחתי עוד משהו

 

הרימוט,איך אני יעשה את זה שהמגבר יתכבה שאני מכבר את הרכב? יש הצעות?

 

 

תודה רבה לכולם!

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

כל פלוס אני יחבר לרימוט וזה יעבוד? אבל נגיד דיבורית גם ראיתי שהוא חיבר לאדום וזה אובד ניראה לי גם שהרכב מכובה,

 

בטוח שאדום זה אחריי סוייץ'?

 

וגם איך המגבר הזה? טוב יותר מה Z4200?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

מה שהוא התכוון,שתחפש(עם פלוק)פלוס,ותוודא שהוא נכבה כשסוגרים סוויץ,אבל נראה לי שחייב להיות שם רמוט,תחפש חוט כחול,זה בד"כ כחול...

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

אני יודע,אבל לא ניראה לי שבמאזדה ברדיו המקורי יש רימוט. זאת הבעיה

 

ואיך המגבר עצמו?אני גם רוצה לקנות את הקומפוננט של מאק אודיו אולימפוס גולד 2.16 משהו כזה

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם
תחפש כל חוט אדום זה + אחרי סוויטש

 

מי נתן לך זה דרעאק?!?

 

אתה לא אמור להיות איזה מדען טילים במקרה שאתה רושם כזאת הודעה קצרה? :-P

 

מה שמתן רוצה לאמר זה שבגלל שאתה משתמש בHU המקורי של המזדה 3 שהוא OEM אז אין לו יציאה לכבל רימוט להפעלת מגברים ומוצרי חשמל אחרים ברכב.

 

במקרה כזה מה שעושים זה אילתור של כבל רימוט ע"י מציאת כבל פלוס שבא אחרי הסוויצ' של הרכב - כלומר כבל שמעביר מתח רק אחרי שמדליקים את הסוויצ'.

 

ברגע שאתה תפעיל את הסוויצ' והכבל הזה יחובר לרימוט במגברים - הוא ידליק אותם.

 

עצה וטיפ - תרכיב על הכבל הזה מפסק כי ברגע שאתה תפעיל סוויצ' המגברים יפעלו - לפעמים אתה תרצה לנהוג ברכב בלי להפעיל את המערכת והמגברים בכל זאת יפעלו ועלולים להיות רעשים מהרמקולים בין אם זה רעש שמיים מהמגברים או רעש אלטרנטור או כל דבר אחר שעלול להפריע לך - שתהיה מסוגל לכבות אותם אם תרצה.

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוקיי תודה

 

ובמקום לפתוח תרד חדש :

 

במזדה שלוש קראתי שיש 5X7 מקדימה, ואני מעוניין לשים 6.5

 

מה להגיד לנגר בדיוק?ואיזה עובי MDF?

 

ואם יש למישהו שבלונה על המחשב שישים פה בבקשה

 

ועוד משהו, אם יש למישהו תמונה של רמקול 6.5 אם הבנייה הזאת במזדה שלוש שרואים את הבנייה אני ישמח

 

 

תודה רבה לכולכם!

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

תנסה לדבר עם leonm12 לגבי מאזדה 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש מנחתים שיודעים להוציא פיקוד , הם מיועדים לרדיו מקורי שאין בו יציאת פיקוד , אני הייתי ממליץ עליהם ולא על חיבור ל+ אחרי סוויץ שמשאיר את המגבר דולק גם כאשר הרדיו אינו דולק.

פורסם
יש מנחתים שיודעים להוציא פיקוד , הם מיועדים לרדיו מקורי שאין בו יציאת פיקוד , אני הייתי ממליץ עליהם ולא על חיבור ל+ אחרי סוויץ שמשאיר את המגבר דולק גם כאשר הרדיו אינו דולק.

 

 

אפשר קישור למנחת המדובר?

 

תודה יחיאל, אני מחכה לתשובה

 

 

ואיך המגבר של מאק אודיו ZX4500?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

×
×
  • תוכן חדש...