Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני פחות מחודש עשיתי טיפול 60,000 (במוסך מורשה, לא אצל חאפר), והוחלפו אצלי דסקיות ורפידות. האם יכול להיות שהדיסקיות לא הורכבו טוב, ובגלל זה הרעידות? הרי הברגים שמחברים את הג'נט לאוטו עוברים דרך הדיסקית.

 

הבעיה היא שברגע שאתה הולך למוסך, לפנצ'ריה או לפרונט, כל אחד זורק את האשמה על מישהו אחר. לכן אני רוצה לדעת בדיוק מה העניין. אתם מכירים מישהו שיתן לי אבחון אמין?

פורסם
לפני פחות מחודש עשיתי טיפול 60,000 (במוסך מורשה, לא אצל חאפר), והוחלפו אצלי דסקיות ורפידות. האם יכול להיות שהדיסקיות לא הורכבו טוב, ובגלל זה הרעידות? הרי הברגים שמחברים את הג'נט לאוטו עוברים דרך הדיסקית.

 

הבעיה היא שברגע שאתה הולך למוסך, לפנצ'ריה או לפרונט, כל אחד זורק את האשמה על מישהו אחר. לכן אני רוצה לדעת בדיוק מה העניין. אתם מכירים מישהו שיתן לי אבחון אמין?

 

אני לא בטוח אם ב"דיסקיות" אתה מתכוון לנבה או לדיסקים (מע' בלימה).

בכל מקרה הרכבה לא טובה או פגם עשוי לגרום לחוסר איזון של הגלגל.

 

לא אמרתה באיזה רכב מדובר.

אבל אני מבין שאתה סטודנט בטכניון ולמרות שגרתי ארבע שנים באזור אני לא יכל להמליץ על מוסכים כי המשכתי לטפל במרכז.

אם אתה רוצה המלצה באזור המרכז זה חזי. ממוקם במושב אלישמע בין נווה-ירק לנווה-ימין (בין פ"ת לכ"ס)

פורסם
לפני פחות מחודש עשיתי טיפול 60,000 (במוסך מורשה, לא אצל חאפר), והוחלפו אצלי דסקיות ורפידות. האם יכול להיות שהדיסקיות לא הורכבו טוב, ובגלל זה הרעידות? הרי הברגים שמחברים את הג'נט לאוטו עוברים דרך הדיסקית.

 

הבעיה היא שברגע שאתה הולך למוסך, לפנצ'ריה או לפרונט, כל אחד זורק את האשמה על מישהו אחר. לכן אני רוצה לדעת בדיוק מה העניין. אתם מכירים מישהו שיתן לי אבחון אמין?

 

אני לא בטוח אם ב"דיסקיות" אתה מתכוון לנבה או לדיסקים (מע' בלימה).

בכל מקרה הרכבה לא טובה או פגם עשוי לגרום לחוסר איזון של הגלגל.

 

לא אמרתה באיזה רכב מדובר.

אבל אני מבין שאתה סטודנט בטכניון ולמרות שגרתי ארבע שנים באזור אני לא יכל להמליץ על מוסכים כי המשכתי לטפל במרכז.

אם אתה רוצה המלצה באזור המרכז זה חזי. ממוקם במושב אלישמע בין נווה-ירק לנווה-ימין (בין פ"ת לכ"ס)

 

 

הרכב המדובר הוא אופל קורסה משנת 2000.

ב-"דיסקיות", אני מתכוון לדיסקיות הבלמים בהן ישנם ארבעה חורים שאליהם נכנסים הברגים שמצמידים את הג'נט לרכב.

פורסם
לפני פחות מחודש עשיתי טיפול 60,000 (במוסך מורשה, לא אצל חאפר), והוחלפו אצלי דסקיות ורפידות. האם יכול להיות שהדיסקיות לא הורכבו טוב, ובגלל זה הרעידות? הרי הברגים שמחברים את הג'נט לאוטו עוברים דרך הדיסקית.

 

הבעיה היא שברגע שאתה הולך למוסך, לפנצ'ריה או לפרונט, כל אחד זורק את האשמה על מישהו אחר. לכן אני רוצה לדעת בדיוק מה העניין. אתם מכירים מישהו שיתן לי אבחון אמין?

 

אני לא בטוח אם ב"דיסקיות" אתה מתכוון לנבה או לדיסקים (מע' בלימה).

בכל מקרה הרכבה לא טובה או פגם עשוי לגרום לחוסר איזון של הגלגל.

 

לא אמרתה באיזה רכב מדובר.

אבל אני מבין שאתה סטודנט בטכניון ולמרות שגרתי ארבע שנים באזור אני לא יכל להמליץ על מוסכים כי המשכתי לטפל במרכז.

אם אתה רוצה המלצה באזור המרכז זה חזי. ממוקם במושב אלישמע בין נווה-ירק לנווה-ימין (בין פ"ת לכ"ס)

 

הרכב המדובר הוא אופל קורסה משנת 2000.

ב-"דיסקיות", אני מתכוון לדיסקיות הבלמים בהן ישנם ארבעה חורים שאליהם נכנסים הברגים שמצמידים את הג'נט לרכב.

 

 

בהחלט ראוי לבדוק שוב את ההתקנה.

 

אגב נהוג לומר דיסקים.

פורסם
לפני פחות מחודש עשיתי טיפול 60,000 (במוסך מורשה, לא אצל חאפר), והוחלפו אצלי דסקיות ורפידות. האם יכול להיות שהדיסקיות לא הורכבו טוב, ובגלל זה הרעידות? הרי הברגים שמחברים את הג'נט לאוטו עוברים דרך הדיסקית.

 

הבעיה היא שברגע שאתה הולך למוסך, לפנצ'ריה או לפרונט, כל אחד זורק את האשמה על מישהו אחר. לכן אני רוצה לדעת בדיוק מה העניין. אתם מכירים מישהו שיתן לי אבחון אמין?

 

אני לא בטוח אם ב"דיסקיות" אתה מתכוון לנבה או לדיסקים (מע' בלימה).

בכל מקרה הרכבה לא טובה או פגם עשוי לגרום לחוסר איזון של הגלגל.

 

לא אמרתה באיזה רכב מדובר.

אבל אני מבין שאתה סטודנט בטכניון ולמרות שגרתי ארבע שנים באזור אני לא יכל להמליץ על מוסכים כי המשכתי לטפל במרכז.

אם אתה רוצה המלצה באזור המרכז זה חזי. ממוקם במושב אלישמע בין נווה-ירק לנווה-ימין (בין פ"ת לכ"ס)

 

הרכב המדובר הוא אופל קורסה משנת 2000.

ב-"דיסקיות", אני מתכוון לדיסקיות הבלמים בהן ישנם ארבעה חורים שאליהם נכנסים הברגים שמצמידים את הג'נט לרכב.

 

 

בהחלט ראוי לבדוק שוב את ההתקנה.

 

אגב נהוג לומר דיסקים.

 

 

קיבלתי.

×
×
  • תוכן חדש...