Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן להרכיב מערכת חדשה ברכב

יש לי תקציב של 3 אלף

ואני רוצה שיכלול בתוכו רדיו דיסק איכותי

רמקולים אחוריים, סאב ומגבר שירים את כל העסק :)

יש לציין שאני חובב באס מושבע שאוהב את רוב סוגי המוזיקה.

 

הרמקולים האחוריים הם קצת בעיתיים בגלל הגודל שלהם שהוא 6.5 אינץ'

ולכן חשבתי אולי להתקין שם סט קומפוננט באותו גודל במקום רמקול רגיל.

 

תודה על העזרה!ומצטער על ההודעה המסובכת.

פורסם

ההודעה שלך לא מסובכת .

אבל אם תריץ חיפוש קטן תקבל יותר מתשובה אחת לאיזה רכיבים מומלצים .

בהצלחה

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

מדוע הינך לא מציין בהודעתך רמקולים קדמיים? יש לך כבר? מהם?

 

ככלל, מומלץ לוותר על רמקולים אחוריים ולהשקיע בסט קומפ' קדמי איכותי יותר.

 

חובב באס מושבע? תשקיע בסאב טוב ובהגברה טובה עבורו.

פורסם

רדיו דיסק מחקימום תמורה במינימום מחיר (750)

http://www.adisound.co.il/Product.asp?ProID=49

סאב נחמד ולא יקר 450 עם תיבה

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=38288

קומפוננט

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=150456

 

מגבר JBL 75.4 יד שניה ב 800

 

או כזה אם אתה רוצה חדש

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=416544

 

אחלה מערכת ב 3000 אבל בלי התקנה.

×
×
  • תוכן חדש...