Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עלה והצלח!

הספיופייר רכב כייפי. יש לי אחת, 1969 אדומה עם גג שחור מתקפל, גם היא אחרי פחחות ואין לי זמן להרכיב אותה.

P1000971.JPG

P1000970.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם
מעלה נשכחות..:) הרכב השני שלי היה טריומף ספידפייר 65 1300 עם הרעש המיוחד בהילוך הראשון ועם ריח השמן הנשרף שלה.. ,אדומה עם גג שחור כמו שלך מתפרק לא ברזנט, כמה שאהבתי אותה רק מה בתור ילד ולא בזמני האיביי להשיג צירייה היה לא קל, הרכב עמד על בלוק 3 חודשים עד שקיבלתי ציריה מאנגליה בדרך ייסורים.

בהצלחה ידידי, תמיד תהיה לי פינה חמה לרכב הזה. ואני שמח שצבעת אותו באדום ,מה שכן גג שחור היה משלים לי את התמונה.:)

גם בשבילי זה הרכב השני אני אם אייביי לא מסתדר אז לוקח לי הרבה זמן להשיג חלקים מה שכן הגג ישאר אדום אם אני יצליח להשיג גג מתקפל הוא יהיה שחור

עלה והצלח!

הספיופייר רכב כייפי. יש לי אחת, 1969 אדומה עם גג שחור מתקפל, גם היא אחרי פחחות ואין לי זמן להרכיב אותה.

לפחות יש לך מקום איפה לאחסן אותה זה גם טוב רצוי לפנות זמן ולהרכיב אגב אם יש לך חלקים ספר או חלקים משומשים שאתה לא צריך אני מעונין

יתכן שיש שימשה קידמית משומשת אם אתה מעוניין ?

בתך מעונין איזה שאלה ואם יש עוד חלקים יהיה עוד יותר טוב 0549756813

פורסם

שלום לך.תתקשר אלי בשבת בבוקר נראה מה אפשר לעזור.היו לי בעבר 3 טריומף ספיטפייר.לא נותרו הרבה דברים אבל דבר איתי ביי אמנון 0542060890

פורסם
גם בשבילי זה הרכב השני אני אם אייביי לא מסתדר אז לוקח לי הרבה זמן להשיג חלקים מה שכן הגג ישאר אדום אם אני יצליח להשיג גג מתקפל הוא יהיה שחור

לפחות יש לך מקום איפה לאחסן אותה זה גם טוב רצוי לפנות זמן ולהרכיב אגב אם יש לך חלקים ספר או חלקים משומשים שאתה לא צריך אני מעונין

בתך מעונין איזה שאלה ואם יש עוד חלקים יהיה עוד יותר טוב 0549756813

 

עדיין לא מצאת מקלדת? :-D

עודד

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון קל המשך השיפוץ תקוע בגלל שמשה

בארץ בדקתי כמעט את כל האופציות שקימות ואין שמשה שתתאים

להתעסק אם איבי וחו"ל אני לא ממש יודע , אני מחפש מישהו שייבא עבורי שמשה ועוד כמה חלקים קטנים אני מוכן לשלם גם עמלה למי שיעזור

פורסם

היי חיים,

אשמח לעזור, ללא תמורה וללא עמלה...

עיין בהצעות האלו:

 

http://cgi.ebay.co.uk/WINDSCREEN-WINDSHIELD-GLASS-no-damage-Spitfire-GT6_W0QQitemZ350156318536QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item350156318536&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

 

שים לב שהמוכר אינו לוקח אחריות על המשלוח, זה המצב בד"כ לגבי שמשות, אבל השמשה עצמה זולה.

אשלח לו שאלה לגבי עלות המשלוח.

 

http://cgi.ebay.co.uk/TRIUMPH-SPITFIRE-HEATED-FRONT-WINDSCREEN-FREE-P-P_W0QQitemZ220351308383QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item220351308383&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

 

יקרה בהרבה אבל חדשה ומחוממת (הפשרת אדים).

אם אתה צריך עזרה, דבר איתי.

 

שבוע טוב,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

פורסם

היי חיים

אני עומד להזמין בקרוב גג לגולף שלי, למרבית הספקים יש גם גגות לטריומף אולי אוכל לעזור.

השאלה היא אם יש לך את כל הקונסטרוקציה לגג המתקפל? אני יודע שניתן לקנות את הבד, הבידוד, הויניל הפנימי והכבלים, אבל לא נתקלתי במסגרת עצמה...

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
תודה רבה על העזרה

אני מעונין באחת מהם [עם עדיפות לראשונה]

אבל אני רוצה לדעת כמה דברים

אם אפשר לברר מידות של השמשה, אריזה, ומשלוח

המוכר של השמשה המשומשת חזר אלי.

120 פאונד משלוח + 36 עלות השמשה --> כ-910 ש"ח לפני מכס.

אין אחריות על המשלוח.

 

תהנה,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

×
×
  • תוכן חדש...