Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך מערכת ב2.5-3K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאופל אסטרה שנת 96.

צאו מנקודת הנחה שבאוטו אין כלום, כלומר צריך גם משהו שיקרא את הדיסקים (יש שם כזה של קסטות), רמקולים, סאב וכל הדברים האלה (אני באמת לא מבין בזה ויש פה הרבה מושגים שאני לא מכיר אז אני לא רוצה לדבר סתם)

 

אני לא מבין בזה, ואני לא יודע כלום, יש לי בערך 2.5K (ואפשר אולי לעלות ל3K אם תגידו שההבדל יהיה מהותי) ואני צריך גם המלצה למקום טוב שיעשה התקנה כי אני לא הולך להרכיב דברים בעצמי.

 

המטרה היא לשמוע היפ-הופ ושהווליום יהיה כמה שיותר חזק, ועם זאת איכותי.

אז מה כדאי לקנות?

Auto Emoción

פורסם

ווליום חזק איכותי? אולי יש דבר כזה.

 

טוב בשביל מערכת די טובה

 

מגבר לרכבוGTO75.4 וJBL

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=37788

 

רדיו דיסק לרכבוDEHP5950IBוPioneer

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=506280

 

סאב וופרו12ואינטשוJBLוGTO1200B

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=415489

קומפוננטו6.5ואינטשוMorelוPULSE 6

 

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23401

 

ובמידה ויש לך מקום 6X9 אז תוסיף זוג רמקוליםו6x9ואינטשוMorelוPULSE 6*9 ותקנה אם זה נכנס לך בתקציב

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

×
×
  • תוכן חדש...